Arhiva > Arhiva
Vitrina faptelor bune
anamama13:
TEMĂ PENTRU ACASĂ
"Sunt profesor diriginte. Astăzi mi-am provocat clasa, la rândul meu, la fapte bune. 7 zile. Scrise în caietul de română pe ultimele 7 pagini! La finalul orei, i-am văzut că adunau triunghiul de lapte într-o plăsuţă. Erau pentru Vlăduţ, colegul lor care le cere de fiecare dată câte un triunghi în plus, dar nu-i dau cu dragă inimă. Copilul nu este sărac. Este foarte sărac. Trăieşte într-o casă de carton. Azi era bolnav... ei s-au gândit ca şi de foame şi au hotărât să treacă să-i lase plasa cu laptele! I-am pus să citească pe net despre Mile şi Agenţia de împlinit dorinţe! Numai bine vă doresc, dragi agenţi. Iar lui Mile, un vâslaş isteţ, care să-l treacă graniţa dincolo în siguranţă!" (Tamara Cojoc)
"Eu şi colegele mele facem voluntariat la o casă de bătrâni, din când în când! In ultima vreme, păream a nu mai avea răbdare! Mile şi dorinţa lui ne-au amintit de ce suntem acolo atunci când suntem. Toata ziua numai despre asta am vorbit. Mulţumim!" (Ana, Flavia şi Getuţa din Arad)
"Bunica mea e un înger de femeie. I-am povestit de voi şi de campanie, apoi am întrebat-o ce-aş putea face eu şi i-am citit din ce-aţi facut voi! Mi-a zis: "Mergi de aprinde o lumânare pentru omul ăla. Uite cum i-o trezit pe toţi mătur!nd el scările până la etajul 4." M-am dus! Şi am aprins una şi pentru Mama Mie, să o ţină Dumnezeu sănătoasă, să mai facă fapte bune, şi o lumânare pentru mine, să pot învăţa de la dumneaei cum se face. Că asta nu ne învăţa la şcoală! Au uitat şi ei!!!" (Tinel)
"Înlocuitul aruncării cu piatra de o înjurătură se zice că a fost începutul civilizaţiei. Azi n-am pălmuit pe nimeni, da' am înjurat ceva... Mâine mai puţin şi tot aşa, în 7 zile deloc. Sper. Cu excepţia lui Gică care face numai prostii. Da' îl iubesc tare pe dobermanul asta gri urât!". (Nataniel)
anamama13:
O ENCICLOPEDIE ŞI UN PRIETEN