Scrise de noi > Articolele noastre
Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
wonderland:
pana la acest moment, n-am reusit decat o reteta de covrigi cu tarate cu o supersalatica de rosii cu oregano :happy: :happy: :happy:
wonderland:
dar, azi am dat- pe plachie de cod.
Nici nu stii cand te loveste efectul reclamei. :happy:
wonderland:
Nu-mi dau seama daca e reclama sau anti-reclama. (depinde dacă ești în curentul bio-eco-produsnational, sau empatizezi, dintr-un motiv sau altul cu cei ce muncesc in Spania...)
wonderland:
Ce îmi plac mie ofertele care anunță zgomotos reduceri de peste 50%. Tocmai era să pic într-o capcană. Dar am dat un search pe google și am găsit același produs, fără ofertă, la un preț mai mic decât cel trâmbițat că ar fi redus cu 53%....
>:D
Nebunia asta cu black friday all the time... Mi se pare mie sau suntem prea tare luați de fraieri?
Hmmm... dar vă invit să vedeți o reclamă tare. Cică, o găselniță pentru creșterea natalității în Danemarca.
Fă-o pentru mama ta
și
Investesti intr-o vacanta, primesti inapoi un bebelus peste 9 luni
! No longer available
wonderland:
Ati observat că în ultima vreme cele mai multe reclame la produse naturiste miraculoase, care vindeca de cancer, te slabesc intr-o zi, dar nu se spune în care, îți topesc monturile, îți elimină varicele, te fac mai tânără peste noapte doar că nu îți spun dacă e de la efectul întunericului, folosesc un argument imbatabil, care sună cam așa:
Firmele producătoare de medicamente nu vor să știi de existența acestui produs...
Dacă mai dăm și peste articole care ne spun că există o acțiune voluntară a acelorași firme de a-și menține monopolul pe piața tratamentelor, contribuind în același timp la controlul pericolului de suprapopulare...conspiratia e gata.
O fi ceva adevar in asta, habar nu am, cert e că pe mine mă conving produsele care se prezintă prin sine, prin ce beneficii aduc ele, nu prin ceea ce nu face concurentul sau echivalentul de pe piață.
Navigare
[#] Pagina următoare
Du-te la versiunea completă