Excursii si evenimente > Feed-back-uri, impresii, fotografii din excursiile si vacantele noastre
Sarbatoarea recoltei. Sibiel Editia a III-a 27 29 septembrie 2013
Tatiana:
Servus tuturor,
Iaca-ta si eu eu mi-s pe lista de Sibiel si deabea astept sa ne vedem acolo cu totii :)
1.Inteleg ca sunte multi bucuresteni pentru aceasta actiune dar nu stim exact cati...Gigi, putem sa primim o lista chiar daca nu este definitiva inca?
2. Exista varianta inchirierii unui microbuz din Bucuresti?
3. Cate masini/soferi s-au hotarat sa mearga spre Sibiel si la ce ora de plecare?
4. Sunt amatori care sa plece cu autocarele regulate? http://www.autogari.ro/Transport/Bucuresti-Sibiu
Dupa ce pot sa-mi clarific raspunsurile la aceste intrebari voi putea sa iau si eu decizia cum ajung acolo. Pana acum ma gandesc sa atac cursa regulata de la 6.30 dimineata dar nu exclud nici o plecare cu microbuzul de dimineata si nici sa ma inham la condus si sa deschid o lista pentru Fordul meu cu plecare 27 dimineata :)
admin:
Lista are sa apara, dupa ce ma intorc din Spania. Atunci va fi definitiva. Nu se va inchiria microbuz pt Sibiel din Bucuresti, in acest caz solutia celor de linie este mult mai buna. Asa pe fuga, intre doua plecari...
Mai departe am vazut ca ai provocat sa scrie pe cei care doresc sa faca grupaje auto....Ar fi foarte bine si de ajutor pt voi sa interactionati aici in legatura cu organizarea pe grupuri a transportului.
Tatiana:
--- Citat din: admin din Duminică, 01 Septembrie 2013, 09:21 ---Lista are sa apara, dupa ce ma intorc din Spania. Atunci va fi definitiva. Nu se va inchiria microbuz pt Sibiel din Bucuresti, in acest caz solutia celor de linie este mult mai buna. Asa pe fuga, intre doua plecari...
Mai departe am vazut ca ai provocat sa scrie pe cei care doresc sa faca grupaje auto....Ar fi foarte bine si de ajutor pt voi sa interactionati aici in legatura cu organizarea pe grupuri a transportului.
--- Terminare citat ---