Scrise de noi > Articolele noastre
Cuvântul din reclamă, sufletul comerțului
Rentzi:
:2funny: :2funny: :happy: :idiot2:
wonderland:
Incerc sa inteleg ce-a fost in capul lor?! Bine, ma intreb si cati bani au castigat cu aceste campanii .
Ce vaca esti, acum si... :blush:
Unii afirma ca ar fi o reclama misogna. Mie mi se pare doar stupida. Totusi, amuzanta, dar nu stiu daca in sensul cautat de ei. Oare ei stiu ce-au vrut sa spuna?
Cred ca indeplineste bine cel putin cateva criterii pentru o reclama reusita: atrage atentia, te pune pe ganduri, ba chiar te lasa masca :))))
Acu nu stiu daca te si face sa te repezi la raftul cu pricina. Nu are niciunul dintre cuvintele pomenite in postarea initiala.
Doar asa, de consolare. Uite, domle, sunt si vaci mai mari?... Bine, macar, ca au pus un metru, nu un cantar. :2funny:
wonderland:
Gura pacatosului... ;D
wonderland:
Nu sunt prea sigură unde e mai potrivită postarea mea. Am vrut să o pun la întâmplări hazlii, dar m-am gândit că iar voi rămâne singura care se simte amuzată. :giggle:
Hai să zicem că e pentru topicul ăsta. Apropo de cât de importante sunt cuvintele din reclamă, în funcție de cum activează sau rezonează la o nevoie.
Si apropo de stilul celor care promovează un produs sau un serviciu.
Din când în când mă sună unii care vor să mă convingă să activez mobile banking.
Prima dată, am încheiat repede discursul șablon, rostit cu vocea și intonația robotizate cu care ne abordează operatorii sau agenții de vânzări.
Am întrebat:
Pentru optiunea asta am nevoie de un smartphone, nu?
După o scurtă pauză, în care parcă am auzit și un înghițit în sec, tipul îmi raspunde, cu un ton ieșit din șablon si clar în lipsă de replică: Da....
Deocamdată am un telefon obișnuit, deci n-are rost să pierdeți vremea convingandu-mă.
Am înțeles...Multumesc. O zi bună bla bla bla
Zilele astea mă sună o doamnă-domnișoară entuziastă.
Mă ia cu tot tacâmul - convorbirea înregistrată, continuarea convorbirii reprezinta acordul meu, sunt de acord, da, nu....știti voi.
După care o ia cu avânt să-mi prezinte măreața opțiune de activare a mobile banking.
Acu nu mai aveam argumentul cu smartphonul, decât că e unul simpluț, dar o întrerup să o întreb:
Care ar fi avantajele, comparativ cu online banking?
Puteți vedea în orice moment contul, tranzacțiile.... nu-s ce mai spunea, fericită că are un răspuns gata pregătit la întrebarea mea, că iar am întrerupt-o
De ce mi-aș dori asta?
Pauză... pauză... pauză. Hai să o salvez, zic
Multumesc, dar chiar nu doresc să știu în orice moment ce am în cont.
(în gândul meu - știu și fără să mă uit. Nici măcar în email nu vreau să știu ce mesaje am, în orice moment. Nici la telefon nu sunt mereu atentă. Tolerez foarte bine apelurile pierdute, la care pot să răspund când vreau sau pot io)
Pauză, mai scurtă, semn că s-a redresat, chiar dacă n-avea răspuns presetat la replica mea.
”Dacă vă răzgândiți, în orice moment.... ”
Sigur, multumesc, o zi frumoasă, pa și pusi...
Eu chiar sunt sinceră când pun întrebările astea iar scopul meu nu e să pun neapărat în încurcătură pe cineva.
Dar dacă n-am această nevoie, ”de a ști în orice moment”, ce să le fac? Să găsească alte avantaje cu care să mă agațe. ;D
wonderland:
și, ca să revin la nota în care am lansat acest topic... e doar un anunț, dar cred că trezește mai multe senzații decât orice reclamă ;D
Navigare
[#] Pagina următoare
Du-te la versiunea completă