Excursii si evenimente > Feed-back-uri, impresii, fotografii din excursiile si vacantele noastre

Drumet in Muntii Apuseni 6 – 10 august 2014

<< < (14/43) > >>

ioncori:

--- Citat din: wonderland din Luni, 28 Aprilie 2014, 20:14 ---La receptie   :happy:
Sau, pe forum,  daca ne cere Gigi asta, cam pe la vreme organizarii transportului. Adica pe la vara. Pana atunci, cred ca e suficienta precizarea in email-ul cu confirmarea platii trimis Samizei.
Eu am adus discutia de pe acum pentru ca voiam sa stiu daca mai sunt amatori. Ca nu puteam sa am pretentia sa vreau in tripla, dar sa fiu singura doritoare ::)
Imi place de tine, iconori  :thumbup:

--- Terminare citat ---

In confirmarea platii nu am scris nimic despre cazare. Daca nu m-a intrebat  :)
Dar spun la receptie.
Eu merg in excursia asta pt a socializa, iar socializarea seara, inainte de a adormi, e cea mai tare.  Imi aduce aminte de copilarie cand stateam cu sora-mea de vorba pana la 2 noaptea. Sau de taberele scolare... Sau cand ramaneam sa dorm la vreo prietena... Sau de anii facultatii cand nimeni nu dormea mai devreme de rasaritul soarelui. Noaptea au loc cele mai tari discutii.
Si mie imi place "despre" voi.  :thumbup:

Ok, am aflat ca wonderland e fata. Din ce oras esti?   

wonderland:
Na, numai vezi ca e cu specific de drumetii montane. Adica ore multe de urcusuri, mai pe carari, mai pe pietre si lanturi - e descris in deschiderea topicului.  Socializarea e...secundara in genul asta de actiuni.
Desi e ciudat cum, dupa cina, toata oboseala dispare si lumea chiar mai are putere si de dans. :dance: *|*
Presupun ca ai confirmat ca vei plati. Dar cand anunti ca ai achitat, precizezi acolo. de fapt reiese si din tarif. :slap:

ave caesar: