Da Gabi, ai dreptate, reportajul acesta a fost reusit. N-au adaugat floricele si nici nu au intervenit cu obisnuitele pareri jurnalistice. A fost facut si montat intr-o ora (am inceput la 12.00 la Sibiu si la 16.00 era deja montat si pregatit sa intre in emisie). Cand m-a sunat
A. Moraru, intelesesem ca se dorea un material de Observatorul de 19.00, adica acela de maxima audienta. M-au surprins ca l-au dat la 17.00, am apucat insa sa-l vad. Vor sa-l reia, nu stiu cand insa, la 19.00, sau pe alta Antena. Curios a fost de la ce s-a plecat. Ma sunasera de la Bucuresti si mi-au cerut cateva detalii despre organizarea Valentine's Day in Singles Camp. Eram cu febra, ma simteam tare rau, dar sunt convins ca au simtit imediat, dupa cum am raspuns eroarea facuta...Le-am explicat apoi ca exista "Singles Awareness (or Appreciation) Day"...Asa am ajuns cu discutia la Carnaval si de la acest eveniment, mi-au propus sa facem un reportaj despre socializarea offline. Initial doreau un sincron la Sibiu cu mine si unul la Bucuresti, asta in situatia in care cineva dorea sa apara la tv. Cum nu primisem nici un tf ca ar fi cineva dispus, am lasat lucrurile sa curga spre anularea reportajului. M-au sunat insa seara comunicandu-mi ca deja este in grila si trebuie sa facem ceva. Am sunat-o pe Carla, iar ea mi-a dat excelenta idee de a o contacta pe Emilia. Care este o persoana extrem de deschisa, volubila si voluntara. Asa ca seara pe la 22.30 fixam orele de filmare...Asta este povestea acestui reportaj, in care un rol major l-a avut interventia Emiliei. Au filmat mai mult cu ea, sunt convins ca au sa mai foloseasca materialele si pt alte montaje. A vorbit fara trac, fara nimic prestabilit, lejer si liber. Si a iesit perfect, mai ales ca se afla pentru prima oara in fata unei camere tv. Eu m-am fortat din toate puterile sa spun totul dintr-una, sa nu ma apuce tusa, stiam ca dupa aceea va fi greu de reluat si de obtinut un material bun. Din fericire, am reusit destul de bine sa nu sa simta cat de rau ma simteam...
Ca actiunea este tot mai cunoscuta, asta iar este f.adevarat. Multi oameni cu care intru in contact, single sau in cuplu stiu de aceasta actiune. Sunt insa surprinsi ca eu sunt cel care organizeaza. Nu stiu la ce se asteptau...Poate sunt urat tare

desi mama imi spune ca sunt cel mai frumos baiat...

Si inteligent par totusi...

Mihaela iti raspund tie acum. Ti-am vazut postarile si pe fb si pe forum, doar ca asa cum va spuneam, eu am un timp limitat de raspuns si totul este in ordinea urgentei. Tu esti relativ noua aici si te afli intr-o faza de frenezie si maxima exuberanta. Poate cand te linistesti un pic si o sa parcurgi ce s-a intamplat in cei 3 ani cati au trebut de la lansarea proiectului, o sa poti intelege ca sunt adeptul pasilor marunti si a segmentelor scurte de dezvoltare. Pt ca gresind ceva, sa am posibilitatea de a ma intoarce rapid in acelasi loc, fara sa afectez functionalitatea actiunii.
Proiectul acesta Singles Camp este, in forma lui teoretica depusa la OSIM, o intreaga strategie etapizata, pe o perioada de 10 ani. Lucrurile sunt insa grabite un pic, am sarit peste cateva etape si a fost nevoie sa fac corectii pt ca una este teoria si una practica. In plus n-am putut beneficia de o experienta similara pt a analiza un istoric. Lucruri care mi-au aparut simple s-au dovedit complicate, perioade de maturizare care le consideram optimiste s-au scurtat foarte mult, iar uneori m-am lasat influentat de entuziasmul meu sau a celorlalti si am grabit etapele, ceea ce nu a fost chiar bine.
Dezvoltarea acestui proiect se face in acest moment in trei planuri: marketing, (rezumat in momentul de fata la o promovare naturala ponderata), organizare baza de date si comunicare (de aceea am inceput colaborarea cu cei de la MailU) si proiect turistic. Nu am atins inca, dar o sa urmeze infrastructura logistica si interfata turistica si de comunicare. Insa mai este pana acolo ceva timp.
Iti dai seama ca anticipez si ma pregatesc pentru fiecare pas si ma ajuta mult ca am intrat intr-un ritm prognozabil. Deci stiu ce urmeaza si stiu de ce am nevoie. Scriai ceva de prieteni care sa ajute. Nu stiu la ce te gandeai cand scriai asta. Daca te referi la persoane de development, PR sau sustinere backoffice, adica de ceea ce o sa fie nevoie intr-un pas urmator, sa stii, si iti spune un om care a facut 20 ani de business development, nu se rezolva cu prieteni ci doar cu profesionisti. Daca vrei ca totul sa functioneze corect, sa ai eficienta, sa nu iti iei inca un job in plus ocupandu-te de instruirea, urmarirea si ajutarea prietenilor si sa obtii rezultatele dorite, trebuie sa apelezi la persoane care cunosc foarte bine si au aptitudinile potrivite. Nu exclud ca poti gasi si prieteni care sa indeplineasca aceste cereri, dar mai greu sa fie exact de ceea ce ai nevoie.
Deci in concluzie nu-ti fa nici o problema, cunosc prognoza de dezvoltare, stiu ce urmeaza, de ce am nevoie si ce trebuie sa fac. Si prefer sa gatui sa ingreunez un pic dezvoltarea prin efectul palnie pe care-l creez prin lipsa mea de timp, decat sa ma trezesc in mijlocul a ceva crescut "gogoasa", nestiind unde se va opri dospirea...
Am de asemnea o rugaminte la tine: apreciind entuziasmul si disponibilitatea ta in promovarea si dezvoltarea proiectului, incearca sa intelegi ca asta nu se poate face decat intr-un mod decent, organizat si lipsit de agresivitate comunicativa. Partea de marketing este ceva sensibil si are niste reguli si limite. Daca nu tii cont de astea si depasesti un anumit nivel de siguranta, automat apare stridenta, ori asta indeparteaza subiectul tinta, in loc sa-l apropie. Si cel mai rau, definitiv. Deci rezuma-te, daca doresti si tii atat de mult la dezvoltarea proiectului, asa cum ti-am recomandat intr-un articol scris acum cateva zile pe acest forum, la simpla informare a existentei conceptului SC. Nu la lobby, nu la alt mod de promovare. Se produc confuzii pt ca linia mea de marketing se intretaie cu actiunea ta si chiar daca aceasta are buna intentie poate sa aduca mai multe deservicii decat lucruri bune. Bucura-te ca exista aceasta actiune, dialogheaza cu ceilalti, participa la actiuni, nu este nevoie sa-ti iei sarcini. Cand am nevoie de ceva sau cineva stiu sa strig dupa ajutor.
Ieri am remarcat ca ai creat pe fb un grup singlescamp pt chat. Exista deja un grup Singles Camp si dezvoltarea oricarei forme, platforme de comunicare virtuala sau fizica ce foloseste cele doua cuvinte este limitata la persoana mea. Este marca inregistrata OSIM nu pt ca nu as fi dorit sa mai folosesca cineva acest brand, ci tocmai pt a nu crea confuzii. Anunta-i te rog pe cei aflati in noul grup, de existenta celui vechi si in situatia in care nu sunt inregistrati, daca doresc, sa o faca. Sterge apoi te rog acel nou grup pe care l-ai creat. Ti-am explicat de ce.