Zilele trecute am transmis un newsletter, cu intentia de evaluare a numarului de membri activi ai grupului Singles Camp. Ca unii au inteles altceva imi pare rau pentru ei, este pana la urma si asta o metoda de filtrare: rabdarea si atentia cu care urmaresti ceea ce ti se transmite, capacitatea de a interpreta si evalua un mesaj, conduce spre tinta noastra de profil, eliminand pe cei care sunt superficiali in a vedea despre ce este vorba, judeca fara sa urmareasca ce vrei sa le transmiti...
A mentine un grup in limitele active este absolut normal si firesc, nu pricep de ce trebuie sa mi se transmita: "Nu este frumos ceea ce faceti, ca imi spuneti sa parasesc grupul" sau "
Nu am avut rabdare sa citesc tot mesajul, pentru ca, este plin de nuante si dur si nu consider ca trebuia scris in acest fel. Deoarece nu sunt binevenita in acest grup (din acest mail asa reiese, desi, nu stiti absolut nimic despre persoana mea) am sa ma dezabonez" sau alte si alte exemple...Eu nu m-am adresat personal nimanui, a fost un mesaj de tip newsletter, adica general, prin care am rugat pe cei care nu au interes sa participe la actiunile noastre, sa se dezaboneze....My God ce au inteles unii?!

Pentru a face un calendar de actiuni pentru un an intreg trebuie sa stii cui te adresezi, numar, profil, preferinte etc...Profilul incercam sa-l obtinem prin cateva filtre, preferintele prin oferta diversificata de tipuri de excursii, mai ramanea sa stim cator persoane ne adresam. Nu pare logic? Mie mi se pare extrem de pertinent sa intrebi pe cineva daca vrea sau nu sa vina cu tine, daca a gasit aici sau nu locul potrivit. Si daca nu, sa-l rogi sa dea dezabonare...Este ca intr-o prietenie, de ce sa ne numim prieteni, daca nu ne intalnim, nu corespondam, nu stim nimic unul de altul...
Eu urmaresc citirea newsletter-elor, platesc nu doar pt transmitere ci si pentru o analiza a mai multor elemente si de acolo imi formez o parere despre cati sunt interesati de ceea ce facem noi. Cei care nu deschid 10 - 15 mesaje la rand sau chiar niciodata sunt considerati de noi ca fiind inactivi si asa cum spuneam, in martie - aprilie 2017 (dupa ce lansam si calendarul excursiilor interne) o sa reducem baza in primul rand cu acest segment, a celor care nu au deschis nixiodata newslettere. Apoi pe segmente scurte si atent, pe rand pana ajungem la inscrieri 2014: cei care nu au mai deschis demult, care sunt inscrisi de multa vreme dar nu au scris nimic pe forum, nu au fost la nici o actiune. Nu vor fi radiati din baza de date cei mai noi de 2 ani, consideram si intelegem ca este o perioada in care suntem pusi sub lupa...Daca dupa 2 ani n-ai participat la nimic, nu ai scris nimic pe forum, inseamna ca nu faci parte din grup...
