Forumul celor nou intrati > Prezentare nou intrati

Noi cei vechi ne-am prezentat aici. Fa-o si tu!

<< < (501/933) > >>

ella:
Bine ati venit, Brandusa si Maria!  :flori: Brandusa, si eu merg in Fagaras. :)

Flora:
Bine v-am gasit! Sunt Anca, am 47 de ani si sunt din Bucuresti. Va urmaresc "din umbra" de ceva vreme, dar de abia acum am prins un pic de curaj sa ma alatur acestui frumos proiect de suflet. Am terminat Universitatea din Bucuresti, muncesc in jur de 9 ore pe zi de vreo...20 de ani, iar in timpul liber scriu. Poezie. In rest...va doresc o vara senina si imi doresc sa va cunosc! Numai bine!  :)

ella:
Buna , Anca! Bine ai venit! Cam asa am procedat multi dintre noi... :)

Lavy:
Bine v-am gasit! Sunt Lavinia , am 40 ani  si sunt olteanca din Craiova  :). Am aflat de acest proiect superb acum citeva zile  si m-am decis sa ma alatur si eu :). Sunt single( dupa o relatie de 13 ani) si invat sa ma descopar .Ca meserie sunt programator ...deci cea mai parte din timp mi-o petrec la calculator ...iar in timpul liber imi place sa citesc, sa ma uit la seriale  si din cind in cind mai ies cu prietenii.
Cam asa ma prezint :) .
Multumesc ca ma primiti printre voi! Sper sa va cunosc  cit mai curind!

O zi frumoasa!

cristinamirela:
Buna ziua si bine v-am gasit
Eu n-am reusit inca sa ma obisnuiesc cu genul acesta de prezentare (desi se practica de ani buni la intrarea in orice colectivitate) dar dupa ce m-am "plimbat " cateva zile prin topicurile acestea m-am gandit ca ar fi lipsa de educatie si de bun simt sa nu ma prezint! Asa ca :
-numele meu este Mirela, am 54 de ani , sunt vaduva /singura de vreo 7 ani
-  m-am nascut in Brasov si desi acum locuiesc in apropierea Ploiestiului , sufletul meu a ramas pe la Brasov! Ha!
-sunt educatoare de 35 de ani si probabil de aceea din cand in cand "dau in mintea copiilor"
- sunt o fire vesela dar nu foarte optimista, mai degraba genul "fatalist"