Excursii si evenimente > Feed-back-uri, impresii, fotografii din excursiile si vacantele noastre
Pentru sporturi de iarna: Bansko 19 - 24 ianuarie 2018
lidia.Iasi:
Am postat doua filmulete de pe partiile centrelor Chalin Valog (1100-1600m) si Shiligarnika (1700-2500m). Sunt facute de amatori dar va puteti face o idee.
Mimi, chiar daca acum ai motive serioase si nu poti sa mergi, speri sa te bucuri de imagini :)
! No longer available
! No longer available
Dana T:
Multumim Lidia! O sa facem si noi filmulete faine! Pun GoPro la incarcat! :thumbup:
Mimi:
Stai linistita ,Wonderland , tonul tau nu a avut nimic rau.
Multumesc , Lidia pentru imagini ! Sa aveti timp bun si zapada excelenta si abia astept si filmuletele voastre, Dana T.
wonderland:
Am gasit mesajul asta la Prezentare nou intrati si am zis ca e pacat sa se piarda fara sa-l vedeti voi. :angel: Mai ales ca Horea are si o o oferta de grupaj si o intrebare/rugaminte pentru cei mai vechi, din Bucuresti. >:D (pe pagina 1)
--- Citat din: vexy1891 din Luni, 08 Ianuarie 2018, 02:10 ---Buna. Sunt Horea am 37 de ani in curand, sunt din Sibiu, am ezitat ceva vreme sa ma inscriu la vreo actiune pana cand am vazut Ski la Bansko. Atunci n-am mai rezistat :D :D :D. Abia astept sa ajung pe partie si sa cunosc o parte dintre voi. Salutare la toata lumea si La Multi Ani pentru 2018.
--- Terminare citat ---
lidia.Iasi:
--- Citat din: vexy1891 din Miercuri, 20 Decembrie 2017, 15:31 ---Buna.
Eu o sa plec din Sibiu in 19.01.2018 ora 00:00 - 01:00 sau mai repede, in functie de conditiile meteo. Daca sunt participanti pe traseul Valcea - Pitesti si vor sa ii iau tel. meu: 0742030267.
Si o intrebare. Pe unde am putea lasa masinile parcate in Buc.
Multumesc.
--- Terminare citat ---
Buna!
Poti incerca sa lasi masina in parcarea benzinariei de unde este plecarea, dar trebuie sa ajungi mai devreme si sa vorbesti cu cei de acolo. A fost cineva dintr-o alta excursie care a procedat asa.
Navigare
[#] Pagina următoare