Scrise de noi > Articolele noastre
Femeia "femeie"
wonderland:
Ieri scosesem din sertar, acest articol mai vechi a lui Gigi, cu ceva comentarii la tema. Softul le-a sters si din memoria mea se pare, dar zic eu ca si azi e o zi buna sa citim si sa reflectam la feminitate.
wonderland:
Gasita pe net, parca se potriveste pe aici:
Sunt femei ca și apa – ai nevoie de ele în fiecare zi.
Sunt femei ca medicamentele – le cauți când ți-e greu.
Sunt femei ca boala – ele singure te caută.
Sunt femei ca magnetul – te atrag fără să vrei.
Și sunt femei ca aerul – chiar și când nu le vezi, ele mereu sunt cu tine!
Cred ca suntem, pe rand sau in acelasi timp, un pic din fiecare tip descris mai sus. Mai depinde si de... tip :)
echilibru:
E bine ca se mai vorbeste despre femei in era #metoo. Am gasit pe Netflix o sectiune cu filme care promoveaza tema femeii-lider/puternice, separat de alte teme.
Pentru mine e un semn ca incepe o confruntare mare. In epoca in care munca fizica nu mai este asimilata cu ideea barbatului care aduce painea pe masa, in care femeia, asa cum s-a subliniat si pe forum deja, are joburi de mare risc sau cu efort fizic considerabil, a ramas sa vedem cat mai dureaza pana se rescrie cartea vietii. Mai tineti minte intrebarea retorica MAMA TA A FOST BARBAT?
In unele fise de inscriere la proiecte europene apar trei variante pentru declararea sexului:M/F/ALTUL.
Atunci, ce mai este femeia?