Tatiana, tot ce tine de transport, de grupaj si de organizare apare aici. Fiecare actiune are un topic deschis special pt a se discuta si a se anunta toate problemele ce tin de actiune. Problema transportului a fost lansata doar azi de dimineata, deci este "calduta". Pana plec in Adriatica (marti) se va contura sper destul de precis cum se va face transportul.
In ceea ce priveste transportul cu microbuzul si eu o consider ca varianta optima, dar acum daca s-a pornit pe varianta masini personale, mergem pe aceasta. Tu esti mai noua aici, exista o regula referitoare la transportul cu masinile personale, este mentionata in mai multe randuri pe forum: cine isi pune la bataie masina personala, nu plateste combustibilul consumat cu drumul respectiv. Asta pentru ca oricum are multe alte cheltuieli (costurile nu se rezuma numai la banzina sau motorina ci si la ulei, uzura anvelope, placute, etc). de exemplu: daca duci 3 persoane 100 km intr-o excursie, atunci iti calculezi consumul in litri si il inmultesti cu pretul combustibilului si-l imparti la 3, urmand sa primesti de la fiecare din pasageri suma obtinuta prin impartire. In cazul de fata sa zicem ca masin ata consuma 6 litri / 100, atunci costul transportului cu combustibilul este 6 litri * 6 lei / litru = 36 lei. Imparti la 3 si de la fiecare trebuie sa primesti 12 lei. Iti acoperi astfel costurile cu combustibilul iti raman celelalte si oboseala condusului.
Pana marti dimineata vedem care sunt obtiunile fiecaruia si atunci vom putea vedea cum sa procedam. Era asa cum amn zis mult mai simplu cu microbuzul, este adevarat ceva mai costisitor, dar se mergea grupat si nu mai erau toate acestea griji si oboseala soferilor.
Am vazut ca ai lasat un numar de telefon pt Samiza, dar nu ea se ocupa de partea de transport, ea face doar ce tine strict de partea tehnica de rezervare. Eu schitez planul de excursie, gasesc locatia potrivita, negociez cu locatorul si ii transmit ei la agentie lista cu cei inscrisi, calculatia / persoana si suma care trebuie achitata in avans de catre fiecare participant si catre locatie. Ea inchide plata, asta dupa ce incaseaza de la toata lumea banii si imi transmite tabelul final de participanti. Deci nu cunoaste alte amanunte legate de desfasurarea actiunii, decat cele care tin efectiv de serviciile care se achita si trebuiesc prestate de locatie.
Restul ce tin de deplasarea pana la locatie, programul actiunii, alte detalii sunt prezentate aici pe forum, pe topic.
Toate aceste dezbateri despre transport, despre ce este nevoie in excursie, comunicarile, interventiile, pozele, au un dublu rol: de informare, dar si de a se intre in atmosfera actiunii. Est ceva pregatitor si intr-o oarecare masura se formeaza echipa. Mai subliniez odata pentru cei noi, nu asimilati actiunile Singles Camp cu unele turiistice, de agentie. Pentru ca nu asta este scopul proiectului SC in principal, sa facem excursii, sau sa organizam circuite, ci acela de a crea posibilitatea optima de comunicare in spatiu real a celor single.