Am promis ca va ajut cu informatii legate de posibilitatea de a primi compensatii financiare ca urmare a intarzierii bagajului.
Aici gasiti pe site-ul liniei aeriene detalii legate de aceasta procedura, precum si de termenul in care se poate depune cererea de despagubire:
https://www.turkishairlines.com/en-int/any-questions/lost-and-delayed-baggage/.In termen maxim de 21 de zile de la primirea bagajului trebuie facuta o cerere aici:
https://www4.thy.com/baggage/?lang=enAtentie, asa cum v-am spus si in aeroport, este foarte posibil ca pentru plata compensatiei, linia sa va solicite o lista in excel a cheltuielilor facute cu haine si obiecte de stricta necesitate cumparate in intervalul in care nu v-a sosit bagajul. Trebuie să încarcati copii ale tuturor chitanțelor, copii ale biletelor/cartea de îmbarcare, chitanțele pentru bagaje și pașapoartele.
Rambursarea poate sa se faca imediat sau sa dureze.
Daca nu se rezolva in acest fel sau intampinati probleme in completarea cererii, trebuie sa stiti ca exista firme specializate pe recuperare:
https://www.airhelp.com/ro/https://airclaim.com/ro/Doar ca acestea solicita un comision de cca 25%, deci in in loc de 200 de euro, veti primi doar 150 euro.
In plus de compensarea intarzierii pe care o datoreaza compania aviatica (care porneste de la 200 de euro) mai este posibil sa primiti o compensatie si de la societatea de asigurari cu care ati incheiat polita de calatorie (unele dintre acestea au inclusa o clauza care despaguneste clientul in cazul in care acestuia i-a intarziat bagajul). Cititi si polita pe care o aveti si solicitati si de acolo.