Comunicari, anunturi, precizari, sugestii, tutoriale si regulament > Regulament, comunicari, precizari, tutoriale si probleme tehnice
Probleme tehnice
wonderland:
:worship: :worship: :worship:
saru'mana boerule.
:kissing:
admin:
Cu toata placerea Alice... :)
wonderland:
cred ca te-am chinuit degeaba. era vorba de un forum atasat la un site wordpress. Dar ma mira ce putine widget-uri are incorporate. In fine, multumesc. mai vad eu.
admin:
Asa este si al nostru. Sunt practic doua lucruri diferite: site-ul este facut in wordpress si forumul e un simplemachine. E buna platforma si in continua perfectionare. Evident ca nu se poate compara cu fb care ofera posibilitati nenumarate, cea mai importanta fiind drag on-ul pozelor in spatiu de mesaj. Bine si aici e o discutie, trebuie sa ai server dedicat, iar totul trebuie sa fie superoptimizat pt ca pozele ar sta la tine, nu cum e cazul nostru acum pe tinpyc. Iti dai seama cat ar fi in plus daca mii de fotografii ar fi incorporate ca la fb? Pagina s-ar deschide peste vreo luna... ::) ???
admin:
Din pacate in ultimele doua saptamani am avut mai multe probleme legate de hosting si de aceasta platfoma. Nici acum problemele nu s-au incheiat, am folosit o solutie de compromis si temporara.
Referitor la forum: nu s-a putut scrie, nu s-a putut citi in conditii bune, n-am putut valida conturi. Acum are inca un defect la scrierea de mesaje, nu arata bara indicatoare de scris, pare ca nu poti scrie. Dar daca tastati cateva litere o sa vedeti ca e ok, apare ceea ce scrieti.Si postarea nu se mai poate face simplu, dupa ce se scrie mesajul sa se apase pe save, este nevoie sa respectati ce scrie jos in stanga sa tineti tastat alt+s si sa apasati in acelasi timp save
Nu am timp pt remediere, lucrez "din greu" la calendarul pe anul viitor. Vreau sa ma tin de cuvant.
O sa fie gata cu detalii si informatii in 1 noiembrie dar nu va fi lansat decat in 7 noiembrie. Doar atunci va fi finalizat noul site, asa m-au anuntat IT-istii. Mi-ar fi foarte greu sa preiau inscrierile dintr-un sistem si sa le transfer in al doilea. Oricum pana va fi pe deplin operational va mai dura un pic....Dar partea legata de rezervari va va aparea corect, doar in spate vor fi schimbari. Deci inscrierile se pot face doar incepand cu 7 noiembrie, nu cu 1 noiembrie ca in fiecare an. Iar fata site-ului va fi schimbata. Excursiile vor putea fi consultate pana in 7 noiembrie, doar pe forum.
Si pt forum pregatim o alta platforma, mai simpla si mai accesibila, vom incerca sa preluam tot ce s-a scris si s-a postat aici in 7 ani...Ar fi pacat sa se piarda....
Navigare
[#] Pagina următoare
Du-te la versiunea completă