Autor Subiect: Precizari  (Citit de 19725 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #75 : Marți, 10 Ianuarie 2012, 11:13 »
Doresc sa va informez cu privire la cateva modificari de program pt actiuni 2012. Datorita organizarii unui grup 2 Spania, am fost nevoit sa fac urmatoarele modificari:

1. Excursia din Italia de nord am mutat-o cu cateva zile mai devreme. Calendarul acestei excursii apare acum modificat pe forum, urmand sa fie corectat si pe prima pagina a site-ului, la sectiunea Calendare si Inscriere in taberele Singles Camp. Programul actual este 9 - 18 mai in loc de 15 - 25 mai.

2. Am anulat Delta din primavara (27 - 31 mai). Nu mai apare pe forum, urmeaza sa fie stearsa si din calendarul lunii mai si din Inscriere in taberele Singles Camp.

3. Am adus Transalpina mult mai aproape, imediat dupa deschidere (Soseaua Transalpina este inchisa oficial traficului intre 1 nov 2011 si 15 aprilie 2012), pt a putea insoti si coordona personal grupul. Data de desfasurare: 27 - 29 aprilie.

4. Am extins excursia din Bucovina cu o zi, acum este o excursi de 4 zile, respectiv 3 nopti. Asta pt ca este o deplasare lunga si pt ca vreau sa acoperim mai bine si mai relaxat zona.

5. Pentru doua din excursii caut voluntari pt organizare. Este vorba de excursia la Cozia si Cheile Turzii. Am sa comunic exact ceea ce este nevoie sa faca si facilitatile de care beneficiaza. La Cheile Turzii nu pot participa in mod sigur, pt Cozia exista ceva sanse, dar nu vreau sa tin o astfel de excursie cu un organizator incert. Cine doreste si se ofera voluntar sa organizeze aceste doua excursii, va rog sa ma contacteze pe office@singlescamp.ro. O sa aiba tot suportul meu, toata logistica, va fi insa nevoie sa coordoneze si sa supervizeze desfasurarea excursiei.

Cu aceste modificari, calendarul va fi cel final, nu mai urmeaza sa se mute sau sa se anuleze ceva. Vor mai aparea insa si alte actiuni pe care le am in obiectiv:
- tabara pt parinti uniparentali si copiii lor (in vacante si cand vremea permite desfasurarea de actiuni outdoor)
- tabere periodice New Entry
- tabara de dezvoltare personala.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #76 : Sâmbătă, 14 Ianuarie 2012, 11:28 »
Azi am sa afisez la fiecare topic, lstele cu cei care s-au inscris sau doar si-au manifestat intentia de a participa. Datele sunt preluate din raspunsurile la chestionar, din inscrierile facute pe site, pe forum sau transmise Email.
Exista membrii care s-au inscris la mai multe actiuni. Unii cu intentia de a participa la toate, altii doar ca posibilitate de a participa. Este foarte bine ca am in acest moment o imagine a interesului pe fiecare actiune in parte, pot deja incepe sa caut locatii. Samiza are sa va transmita Email-uri pt a putea incepe procesul efectiv de rezervare.
Dupa cum am mai specificat rezervarile se fac IN ORDINEA EFECTUARII PLATII AVANSURILOR, NU A INSCRIERILOR. Inscrierea este doar o formalitate, pe cand plata avansului confirma cererea de rezervare ferma. Am raspuns astfel tuturor care mi-au pus intrebarea "Pana cand se poate achita?". Subliniez, locurile nu se tin rezervate si nu exista garantia unui termen in care sa se mai gaseasca locuri libere. Pe masura ce se fac plati de avansuri, se reduce si disponibilitatea de locuri. Asta se poate intampla la o zi de la lansare sau poate ca in final sa nu se ocupe toate locurile. Deci nu se poate prognoza pana cand se poate plati, pt a fi sigur de un loc in tabara respectiva.
Fiecare tabara are un numar limitat de locuri. Cele de afara, 8 maxim 9, in situatia Spaniei, cele din tara 15 - 20, functie si de locatia aleasa si de lucruri ce tin de organizare.
Imi repet rugamintea ca atunci cand primiti de la Samiza Email-ul pt rezervarea efectiva sa-i raspundeti, daca puteti in timpul cel mai scurt. Dati un reply cu:
- urmeaza sa platesc pana la data.....
- nu mai particip la aceasta actiune
Atunci stie si ea din agentie, care este situatia reala si previzionara a numarului ferm de inscrisi.

Pentru excursiile de afara, se face un contract, care este obligatoriu a fi semnat de ambele parti. Transmiterea acestuia, semnat, spre agentie, cade in sarcina persoanei care a facut rezervarea. Modalitatea este fax sau Email. Dupa plata avansului si incheierea contractului, cel inscris trebuie sa respecte termenele si modalitatie de plata, mentionate in contract.  Motivatia este ca plata externa se face grupat pt toti participantii, agentia avand la randul ei, un termen de plata pt locurile rezervate.

Mai atrag atentia inca o data asupra unui amanunt, valabil nu doar in situatia noastra, ci a oricarei agentii de turism: avansul sau suma total achitata nu se returneaza in situatia renuntarii. Dupa colectarea banilor de avans, Bon Voyage face imediat rezervarile, banii ajungand in contul hotelierilor. Practica si regula internationala in domeniul turismului individual, prevede ca o rezevare nu poate fi anulata decat prin pierderea banilor achitati. Exista doar posibilitatea unei asigurari, dar care se refera si ea la situatii foarte bine intemeiate (deces ruda grad 1, urgente medicale etc). Intre agentie si locatie exista la fel un contract care prevede acest lucru, de imposibilitate de renuntare la rezervare, decat asa cum am mai specificat, cu pierderea banilor achitati.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #77 : Duminică, 29 Ianuarie 2012, 11:21 »
Daca va uitati la numarul de useri ai forumului, acesta se apropie de 1000. In cateva zile, o sa rupem o panglica. Sper mult ca cel cu numarul 1000 sa fie, la fel cum a fost si a ramas primul, adica un simbol al Singles Camp. Capsuna, prima inscrisa, este dupa cum stiti cea care tine pagina de facebook a Singles Camp Romania.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #78 : Joi, 05 Aprilie 2012, 10:40 »
Incepand de azi o sa deschid un topic, in care o sa apara 2 liste:
- cei care sunt in curs de a fi radiati din baza de date si a caror cont de useri pe forum are sa devina inactiv in urmatoarele 10 zile
- lista cu cei radiati din baza de date a comunitatii si a caror cont pe forum a fost sters

Doresc sa dau explicatiile necesare, pt a nu se interpreta ca sunt eliminari din cauza inactivitatii sau a altor motive care tin de neparticipare. Si de asemenea motivatiile pentru care fac acest lucru. Incep cu motivatiile, in ordinea importantei:
- asa cum explicam, pentru a stii cate actiuni trebuie sa organizez pentru Singles Camp, trebuie sa cunosc, in linii mari, numarul de membrii activi ai comunitatii. Ii includ in cei activi si pe cei care stau inca in expectativa. Ati vazut ca incerc in permanenta sa stiu cine nu mai doreste sa faca parte din SC, poate au intre timp un cuplu, poate considera ca proiectul nu este totusi potrivit la ceea ce-si doreau etc. Si cand mi se comunica, sterg imediat persoana respectiva din baza de date si de pe forum, astfel incat sa nu mai fie "sacaita" de newslettere - care practic nu mai au pentru ei nici un rost. Mai sunt unii care ma "cearta" ca primesc aceste stiri, pe ei neinterasandu-i participarea. Acestia sunt fara exceptie persoane care n-au participat niciodata nici pe forum, nici la actiuni, nici la actiuni locale. Pur si simplu s-au inscris, asa cum au facut-o probabil pe alte forumuri, comunitati si cel mai probabil nu din convingerea ca proiectul li se potriveste, ci din impuls. Sterg practic incontinuu si incerc sa pastrez comunitatea, atata cat pot in limitele celor activi. O alta masura este aceea pe care am sa prezint la "explicatii".
- transmiterea de newslettere - absolut necesare pt informare - a devenit o data cu cresterea numarului de membrii - o adevarata problema. Pentru a nu ajunge intr-un blacklist - spamhaus - chiar si in conditiile folosirii un mass Email sender legal si integrat forumului si site-ului - trebuie sa programez totul pe perioada unei jumatati de zi. Timp in care trebuie sa supraveghez transmiterea. Si stiti bine, nu am timpul necesar pentru asta. Solutia ar fi un soft profesionist (acum folosesc o versiune free) dar care costa cateva sute de dolari si acum nu-mi permit asa ceva. Deci solutia este limitarea numarului de adrese de trimitere. Aceasta se poate face minim la numarul de membrii activi.

Si acum explicatiile necesare:
- la lansarea unui calendar de actiuni si pe parcursul anului primesc cumulat, intentiile voastre de participare
- ca urmare a intentiei de participare transmisa pe forum, Email sau cum este corect pe site, la "Inscriere in vacante" - eu intocmesc niste documente cumulative / fiecare actiune in parte care contin datele celor posibililor participanti. Aceste liste ajung la Samiza, la agentie
- agentia transmite un Email de rezervare in care, cu rugamintea promtitudinii, se solicita un raspuns ferm in ceea ce priveste participarea la actiunea la care persoana respectiva este inscrisa. Procedura pe care am stabilit-o cu Samiza este sa transmita, in caz de neraspuns, in total 3 Email-uri, pe o perioada de 2-3 saptamani. Pt a se asigura ca Email-ul ei este citit
- daca nu primeste nici un raspuns, "ignore" cum am numit cu Samiza aceasta lipsa de comunicare din partea celui inscris si care a fost contactat Email, imi transmite numele si adresa de Email a persoanei respective. Inscrierea in tabara este anulata, dar in acelasi timp "ignore"-ul pune si un semn de intrebare in ceea ce priveste dorinta de participare in continuare la proiect. Aici exista mai multe situatii, pt care am luat si gandit niste masuri prin care sa ma asigur ca nu apreciez gresit "ignore"-ul. Poate ca persoana respectiva nu-si deschide Email-ul decat la perioade mai mari, poate ca este foarte ocupata si efectiv nu are timp sau omite sa raspunda, poate a fost plecata sau bolnava in acea perioada si nu a avut acces la contul ei de Email. De aceea si deschis topicul, sa poata fi consultat, de aceea las o anumita perioada, mai lunga in care el poate afla de faptul ca exista posibilitatea radierii din baza de date si stergerea contului de user. In care, inca poate interveni si ma informa ca doreste sa ramana in continuare cu statutul  de membru Single Camp.

Cum procedez efectiv:
- dupa comunicarea agentiei ca nu s-a raspuns, transmit persoanei respective un Email prin care-i solicit, cu rugaminte, sa-si precizeze pozitia in Singles Camp
- daca nu primesc nici un raspuns, intr-un interval de timp considerat suficient pentru a ma asigura ca Emailul este citit, postez intentia de a radia acel cont din baza de date. Sta 10 zile in acea situatie,dupa care, daca nu primesc nici un semn, va fi automat radiat

Explic si in corpul Email-ului o fac si aici: nu vreau ca aceasta masura sa fie tratata ca una riguroasa sau disciplinara, ea vizeaza doar pastrarea bazei de date a membrilor comunitatii in limitele celor activi. Si oricand, cei radiati din baza de date si forum pot sa revina, in conditiile in care considera ca proiectul Singles Camp li se potriveste din nou.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #79 : Marți, 25 Septembrie 2012, 17:19 »
Multi dintre cei noi se intreaba sau nu inteleg exact ce sunt aceste actiuni Singles Camp. Cine participa, ce se intampla acolo, ce fel de persoane sunt, ce varste au, cum arata locatiile, ce atmosfera este in grup, etc. Incerc in prima faza sa explic ce sunt de fapt aceste vacante sau tabere cum le-am denumit.

Asa cum am mai scris, pt a se intampla socializarea este nevoie de un cadru. Pt ca eu il exclud pe cel virtual. In acesta se pot ascunde tot felul de tipologii, fara a se putea usor identifica daca este cea indusa prin scris. Nu am incredere in spatiul virtual.

Cand am inceput proiectul SC, m-am gandit in prima faza la niste actiuni mai complexe, mai elaborate, cu persoane din exterior care sa stimuleze interactiunea. Am incercat si am realizat ca o parghie naturala este mult mai bine primita decat una profesionista. Asa ca am renuntat definitiv la ideea de persoane din exterior.

Am folosit pt actiunile externe modelul de incentive. Incentiv-urile sunt actiuni corporate, care vizeaza motivarea top managementului si a middle managementului, sau fidelizarea unor top clients. Adica: de exemplu pt a crea o legatura mai stransa intre compartimentul de vanzari al unui producator si cativa clienti importanti ai acestuia, se gandeste o actiune prin care acestia sa fie tinuti impreuna intr-o minivacanta. Grupurile de regula sunt mici 8-20 pers maxim, locatiile sunt in general alese din cele care au spatii intimizate, propice pt socializare. Hotelurile tip boutique sunt destinate in special acestui tip de actiuni. Exista o persoana, un manager de actiune care urmareste ca totul sa fie perfect.

Acelasi lucru l-am facut si eu. Avand experienta incentiv-urilor de la firma americana cu care am lucrat, am realizat rapid ca se potriveste cu ceea ce am eu nevoie ca si cadru de socializare. Se pleaca in grupuri mici, persoanele sunt ca si profil destul de omogene, programul pe care-l fac este unul lejer si nu eminamente turistic, adica acelsi lucru ca si la incentive. Mergem si vizitam obiectivele turistice, nimeni nu ne fugareste si nu ne impune sa vedem tot, decidem cand si unde mancam, ce facem seara etc. Mergem la plaja, facem shopping, calatorim, vizitam, cat mai posibil in grup, astfel incat sa se poata crea legaturile, sa se dea posibilitatea formarii unor prietenii.

In tara am urmat exemplul drumetiilor si excursiilor sa le zicem studentesti, cu munte, petrecere si important evident cu statul impreuna, daca este posibil in locatii total dedicate. In aproape toate actiunile, am fost singuri in locatia aleasa. Asta da o anumita intimitate, nu ne intersectam cu altii, putem sa ne distram ca intr-un grup de prieteni. Am folosit aceasta reteta simpla pt ca este cat se poate de naturala. Natura ma ajuta mult, oamenii sunt aici mult mai relaxati, mai dezinhibati.

Un punct important pt reusita este grupul si evident luati individual, participantii. Eu sunt acelasi, de multe ori locatia este aceiasi, doar grupul este diferit. Exista situatii in care in cateva ore se creaza imediat o comunicare intre participanti, alteori este nevoie mai mult. Efortul meu creste exponential in cea de-a doua situatie.

Spuneam ca important este participantul, toleranta lui, deschiderea catre comunicare, interesul de a cunoaste oameni noi si nu in ultimul rand, corecta lui evaluare personala. De aceea incerc eu din start sa-i descurajez pe cei care sunt mai etalisti, mai critici, mai conflictuali. O persoana de acest gen, afecteaza uneori iremediabil atmosfera, imi inzeceste sau chiar anuleaza efortul de a crea starea si cadrul optim pt socializare. Si pt ca este o actiune voluntara, facuta din placere, consider ca nu am de ce sa acopar prin efort problemele de intelegere ale unora. Si evident ca reactionez si eu ca orice om: incerc sa evit problemele ce mi se pot crea. Nu din neintelegere - pe acelea le accept, ma refer la cele care vin din mentalitati  de dominatie, etalare personala, impunere etc Evitarea inseamna pentru mine anularea sursei.

Exista cateva reguli care tin mai mult de respectul fata de ceilalti, decat de dorinta mea de ordine. Stiu de ce fac anumite precizari intotdeauna, nu le scriu si le postez degeaba. Cand scriu ca de exemplu intr-o excursie tin mult la respectarea orei de intalnire, stiu de ce o fac, este motivat mentionata. Sursa principala de discutie si de observatie intre participanti este ora de intalnire. Daca cineva intarzie repetat creaza celorlalti un disconfort si evident ca acestia o sa reactioneze. Nu doar impotriva "intarziatului" ci si a mea, considerandu-ma intr-un fel resposabil de respectarea orelor.

Un lucru care altereaza si afecteaza intr-un fel atmosfera sunt obiectiile, observatiile, evaluarile care se fac cazarii, mancarii, mai stiu eu ce alte lucruri ce tin de locatie, sau de destinatie. Acum ce vreau eu sa explic aici si sa precizez: locatiile sunt alese peste ceea ce de regula se poate obtine la bugetul de actiune si tariful achitat. Asta datorita sistemelor de rezervare in care avem acces, datorita relatiilor bune cu locatarii si a unei experiente destul de bune in "hotel and venue selection". Daca avem la dispozitie de exemplu 50 EUR/camera/noapte, nu putem rezerva camere la Hilton sau la Carlton. Putem insa sa obtinem camere la un hotel de 3 stele plus sau 4 stele minus, deci peste ceea ce agentiile din Romania care organizeaza circuite o fac. Sunt hoteluri in care nu intalnesti romani, ci doar straini, semn ca tariful nu este accesibil agentiilor organizatoare de circuite. Stiu si eu si Samiza foarte bine partea asta de selectare locatie, asa ca trebuie sa aveti incredere in ceea ce alegem. Si ca ati platit pretul corect pt locatia aleasa. Aici este o intreaga poveste in ceea ce priveste evaluarea unei locatii de catre consumatori: hotelul ala nu este de 4 stele este de 3, pensiunea aia nu este de 4 margarete este de una etc. Nu intru in explicatii ca ar trebui sa scriu o carte despre acest subiect. Ce vreau eu sa explic si sa se inteleaga este ca atentia voastra, a aparticipantilor trebuie sa fie indreptata exclusiv spre partea de actiune; de vacanta efectiva. Nu doar in cazul SC. Daca plecati undeva si nu aveti altceva de facut decat sa observati sau sa hiperbolizati greselile locatorului, o sa sfarsiti prin a avea o vacanta plina de frustrari. Mai rau daca sunteti intr-un grup, puteti deranja sau influenta si pe ceilalti. Deci lasati partea asta deoparte si faptul ca eu vin cu voi este o garantie ca este ok, iar daca ceva nu este in regula se corecteaza.

Plecarile sunt din Sibiu, pt ca aici stau eu si pt ca este in centrul tarii. Participantii vin din toata tara, deci o  plecare din Bucuresti cel putin pana acum era nejustificata dpdv financiar. Ar fi insemnat costuri mai mari. Probabil ca atunci cand excursiile au sa se organizeze la nivel de 14 persoane, plecarea se va face din Bucuresti. La locatiile din tara, fiecare ajunge cum si cu ce poate. Exista forumul, se pot purta acolo discutii despre grupaje, despre mers impreuna etc. Deci repet si intaresc: nu sunt responsabil si angajant pt drumul pana la locatie. Am mai simtit din partea catorva incercari de a-mi atribui acest rol de coordonator de grupaje si organizator de transport, desi am explicat clar, ca nu ma ocup de partea asta. Ajut pe cat posibil in limita timpului si disponibilitatii, dar nu trebuie luata ca impunere sau sarcina.

Cei care participa si cu asta inchid aceasta precizare, sunt persoane care au trecut prin cateva filtre, chiar poate neobservate. Nu o sa va intalniti aici cu persoane care sa creeze probleme, conflictuale, agasante. Nivelul de pregatire este mediu - superior, deci daca va incadrati aici veti gasi persoane cu care aveti ce discuta si usor comunica, sunteti pe paliere apropiate, daca nu identice. Pt a participa va trebuie putin aer
in piept si o anumita hotarare in decizie. Prima oara, pt ca dupa aceea veti veni fara probleme.

Am scris aceste lucruri, intrerupandu-ma din organizarea sarbatorii recoltei, pt ca am vazut la unii dintre cei  noi pe care i-am cunoscut in ultima vreme o anumita neintelegere a ceea ce inseamna o actiune SC. Si de aceea am tinut sa vin cu precizari suplimentare.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #80 : Miercuri, 03 Octombrie 2012, 10:53 »
Asa cum am mai anuntat, voi lansa impreuna cu Bogdan, la fel ca si anul trecut, un chestionar. Raspunsurile voastre cumulate sunt f.foarte importante pentru ca o sa-mi arate:

- numarul de membri activi
- corectiile care trebuie date proiectului
- cam cate persoane ar dori sa participe la actiuni in 2013
- care sunt in ordine destinatiile preferate

O sa va rog mult sa va faceti 10 minute sa-l completati si sa-l transmiteti. Raspundeti cu cat mai multa atentie si sinceritate, nu sunt interesat de ceea ce scrieti individual, ci de rezultatul cumulat. Fara un feed back corect nu o sa stiu incotro s-o iau in 2013.

Numarul de activi este esential pt a putea intelege dimensiunile reale ale comunitatii, modul in care a crescut, ce trebuie facut pentru a dezvolta in continuare proiectul.

Dezvoltarea Singles Camp depinde mult si de adaptarea la ceea ce se doreste si de corectiile ce se fac in acest sens. Este absolut necesar sa am feed back-urile voastre. Cuantificate o sa-mi arate cateva directii si solutii.

Am sa fac tot posibilul si efortul sa continui cu actiuni si in 2013. Nu stiu insa cate o sa pot organiza si coordona. Asa cum va spuneam timpul meu este foarte foarte comprimat din cauza Sibielului si a nevoii de a-i acorda maxima atentie in acest an. De aceea doresc sa fac un clasament al preferintelor voastre, asta pentru a stii ce calendar de actiuni sa lansez pentru 2013. Si evident ca am nevoie de numarul de posibili participanti.

Insist mult cu rugamintea de ajuta proiectul cu raspunsurile voastre.

Mai jos aveti draft-ul de chestionar. Pana cand Bogdan il va transmite catre voi, il aveti la dispozitie pentru a-l citi si analiza. Rasopunsurile se vor transmite doar pe formularele care au sa va vina prin newsletter. Nu pe Email, nu pe forum. Este imposibil de analizat, daca nu sunt intr-o forma si format care sa permita cuantificarea.

Daca nu mai doriti sa faceti parte din Singles Camp sau nu mai sunteti single, va rog sa bifati in casuta alaturata.

Daca ramaneti in continuare in aceasta comunitate va rog sa raspundeti la urmatoarele intrebari:

1.   Ati participat pana acum la o actiune Singles Camp?
Da
Nu

2.   Daca nu ati participat pana acum, care este motivul? Se pot bifa mai multe casute.
Lipsa resurselor financiare
Programul actiunilor nu s-a potrivit cu timpul pe care-l aveati disponibil
Nu ati gasit pe lista celor propuse, destinatii care sa va intereseze
Preferati sa mergeti in vacanta singur, prin agentii de turism
Aveti deja un grup de prieteni cu care mergeti in vacante
Pentru cele din strainatate, plecarea este din Sibiu
Inca nu sunteti lamurit daca sunteti compatibil cu ceilalti de aici

3. Doar pentru cei din Bucuresti care pana acum nu au participat la actiuni: daca neparticiparea s-a datorat faptului ca  plecarea este din Sibiu, cat de mult ar conta in decizia voastra de inscriere la o actiune, daca aceasta s-ar face in 2013 din Bucuresti?
100% - acesta a fost motivul principal si daca plecarea se face din Bucuresti, cu siguranta am sa particip la cel putin o actiune
50% - nu a fost motivul principal, mai sunt si altele, dar oricum daca plecarea se face din Bucuresti, exista sanse sa particip
0% - nu acesta era motivul neparticiparii mele. Deci chiar daca se pleaca din Bucuresti, tot n-am sa pot participa.


4.Vedeti participarea la o actiune Singles Camp, in principal ca:
O vacanta in care poti vedea locuri noi si sa te relaxezi
O posibilitate de a socializa si cunoaste alti single

5. Doar pentru cei care au participat pana acum la actiuni in strainatate: dupa revenirea in tara:
Ati pastrat legatura destul de stransa cu cei din grup, telefonic, Email, doresti sa-i revezi in aceiasi formula la o alta vacanta sau actiune
Ati format o prietenie, sau o relatie de comunicare  cu unul – doi dintre ceilalti participanti
Nu tineti legatura cu niciunul dintre participantii din grupul cu care ati fost plecati

6. Doar pentru cei care au participat pana acum la actiuni in tara: dupa revenirea acasa:

Ati pastrat legatura destul de stransa cu cei din grup, telefonic, Email, doresti sa-i revezi in aceiasi formula la o alta vacanta sau actiune
Ati format o prietenie, sau o relatie de comunicare  cu unul – doi dintre ceilalti participanti
Nu tineti legatura cu niciunul dintre participantii din grupul cu care ati fost plecati

7. Doar pentru cei care au participat la actiuni si care  nu tin legatura cu cei cu care au fost plecati: bifati unul sau mai multe dintre motivele pe care le considerati „de vina” pt lipsa socializarii si pastrarii unor legaturi:
Cadrul de socializare nu a fost unul potrivit pentru dezvoltarea unor relatii intre mine si ceilalti
Au fost destul de multe lucruri care mi-au creat disconfort si atentia nu mi-a mai putut fi indreptata spre ceilalti
Nu sunt o persoana sociabila
Am gasit un grup deja format si mi-a fost greu sa ma integrez si eu
Nu am gasit in grup persoane compatibile
Nu am fost in actiune pentru a lega prietenii, ci doar pentru a calatori si vedea lucruri care ma interesau

8. Ce credeti ca ar trebui imbunatatit pentru a creste sansele de socializare intr-un grup:
Cadrul actiunii - un confort mai bun, destinatii mai bine alese
Programul actiunilor – mai interactiv, mai dens
Profilarea grupurilor – pe varsta, dinamicitate, etc
Un grad de filtrare mai mare a participantilor
Nimic, cred ca este ok asa cum este acum

9. Intentionati sa participati in 2013 la una dintre actiunile de week-end sau vacanta?
Da
Nu

10. Daca doriti sa participati, pentru care tip de actiuni v-ati indrepta in 2013? Puteti bifa mai multe optiuni.
Week-end la munte.
Excursii in tara
Circuite in strainatate
Circuit + sejur in strainatate

11. Bifati destinatiile de care ati fi interesati, pt o vacanta in strainatate: Puteti bifa mai multe optiuni
Adriatica (Croatia, Slovenia, Italia de Nord) circuit + sejur
Anadalucia (Spania de sud, Gibraltar, Maroc) circuit + sejur
Portugalia si Spania de vest – circuit + sejur
Capitale central europene (Praga, Viena, Bratislava, Budapesta) – circuit
Praga, Karlovy Vary si castelele Boemiei – circuit + sejur
Austria (cele mai importante 10 obiective din tara)
Austria (ski)
Olanda si Belgia – circuit
Ungaria (bai termale, Hajduszoboszlo si Gyula)
Croaziera tarile nordice


12. Care din destinatiile de mai jos ati alege pentru o excursie in tara? Se pot bifa mai multe optiuni.
Transfagarasan
Transalpina
Retezat
Maramures
Delta
Tara Luanei
Muntii Apuseni
Cheile Nerei

13. Care sunt canalele prin care credeti ca puteti informa despre ceea ce Singles Camp este si ofera?

Facebook – in reteaua voastra de prieteni
Alte forumuri pe care activati
Emailing – adress book-ul pe care-l aveti
In mediul vostru de servici
In cercul vostru de prieteni
Nu aveti disponibilitatea pentru promovarea acestui concept












Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #81 : Vineri, 02 Noiembrie 2012, 11:55 »
Incep cu satsfactia si bucuria ultimelor date de trafic a site-ul si forumului. Am ajuns la peste 20.000 de vizite pe luna, ceea ce inseamna 700 de vizite/zi. Dublu ca si la inceputul anului. Asta inseamna ca tot mai multa lume a aflat de noi, ca ceea ce se scrie aici este interesant si informativ si nu in ultimul rand ca din cei 2000 si ceva de membri, destul de multi intra zilnic pe forum sau site.

In ultima perioada, cea in care am stat mai mult prin preajma calculatorului, am facut cateva analize cu privire la site, forum, cum suntem gasiti de cei care doresc sa se inscrie, sau doar au nevoie de niste informatii incluse aici. Am deja niste concluzii si impreuna cu ceea ce am primit din chestionare de la voi, sunt pe cale sa fac niste pasi inainte.

Asa cum explicam, este nevoie ca si actiunea si proiectul Singles Camp sa fie promovate permanent. Astfel incat informatia ca existam sa ajunga la cei interesati a participa. Pentru ca aceasta comunitate nu este inchisa. S-a format ca un cerc si gata!, ne intalnim, ne imprietenim tot mai mult si mergem mai departe intr-o formula de grup stabil. Nu este asa! - Singles Camp este un proiect care se adreseaza pentru cei mai multi doar pentru o perioada. De aceea grupul este in continua miscare. Unii intra, altii ies. Unii ies pt ca nu mai sunt single, altii ies pt ca credeau ca SC este intr-un fel o actiune matrimoniala, altii depasesc starea de entuziasm de grup si nu mai participa rezumandu-se la un cerc de 2-3 prieteni pe care si i-a format aici. Exista tot felul de motive pt care participarea se poate dilua treptat si apoi disparea. Foarte important pentru mine este sa stiu ca ceea ce am pregatit eu ca si cadru, a ajutat pe cel care a trecut pragul comunitatii. Daca cel care iese simte ca i-a folosit intr-un fel sa iasa cu noi si sa ne cunoasca.

Important este sa se creeze un efect de val, adica totul sa fie transmis de la "o generatie Singles Camp" la alta. Aici foarte importanti sunt cei stabili si fidelizati acestei actiuni, dar la fel de determinanti pt efectul de continuitate sunt membri activi. Ei preiau  legatura de la cei mai vechi si mentin atmosfera si principiile de bun simt in relatiile dintre membri. Atata timp cat stafeta este predata corect proiectul va continua, dar daca la un moment dat, apare un nod, sau o discontinuitate, chiar si de scurta durata, va avea sanse mari sa moara. Pentru ca atunci ar trebui reluat de la zero sau ma rog, de aproape, ori asta va fi extrem de greu. De asta m-am temut de cand am lansat proiectul, de asta am facut si anul acesta efortul de a pleca din nou in mai multe actiuni. Si cred acum ca nu o sa ma pot lasa niciodata de acest proiect, am sa ma ocup de el atata timp cat o sa am energia si puterea sa o fac. Nu vreau sa las o perioada goala, in care tot ce s-a creat pana acum, sa dispara ca un castel de nisip.

Revin la tema acestui articol. Ce am constatat in urma analizei facute: ca forumul este cel mai important mod de promovare al actiunii Singles Camp. Ceea ce s-a scris, ceea ce s-a intamplat aici, istorisit de voi, are un maxim impact asupra celor noi. Este garantia ca mediul este unul ok, ca participantii sunt persoane educate, non-conflictuale, ca se poate socializa usor. Al doilea element important de promovare este facebook-ul. Ati vazut poate, ca in ultima vreme am inceput sa fiu activ si pe aceasta platforma, tocmai pt ca am simtit posibilitatea de promovare si distribuire de informatie pe care acesta o ofera.
Al treilea in top promovare este mediul vostru. Prezentarea acestei actiuni si altora, este pentru cel posibil a deveni new entry o garantie, in acelasi timp poate sa primeasca detalii, lamuriri de la voi, are o sursa de informatie directa, lucru tare important.
De regula fiecare are un adress book in care sunt prietenii apropiati, dar si persoane mai putin cunoscute. Retransmiterea unor newslettere pe care le primiti de la mine, la o lista sau un grup, poate fi considerata uneori ca agresiune de necunoscuti, dar poate fi si folosita ca informatie de ceilalti. Deci Emailing-ul prin forward-area unor newslettere Singles Camp.

Cu ce puteti ajuta Singles Camp:
-   sa participati la forum si mai ales sa apara feed-back-urile actiunilor la care mergeti. Pozele au impact maxim. Dar aici stiiti: doar peisaje, fara personaje, decat daca aveti acordul lor. Inserarea lor se face acum mai simplu, pe http://tnypic.net/. Indicatii despre cum se pot posta usor, le gasiti la http://forum.singlescamp.ro/index.php/topic,540.0.html
-   chiar daca nu participati, este important sa intrati cat mai des pe forum. Asta pentru ca pe de o parte primiti informatii prospete si va mentineti in atmosfera de grup, iar pe de alta mariti traficul site-ului, ceea ce-l ridica ca vizibilitate
-   sa postati articole cat mai diferite ca domeniu, ce stiti voi, ce hooby-uri aveti, ce lucruri interesante credeti ca puteti impartasi cu altii, astfel incat cautarile care se fac pe google sa duca spre acest site si cine stie? – cel care cauta informatia poate sa fie un single si sa aleaga sa devina membru al SC. Aceste articole vor fi publicate direct pe site, in spatiul pe care acum il pregatesc. Intotdeauna au sa apara ultimele articole, dar o sa facem si o arhiva vizibila si usor de accesat a celor mai vechi.
-   sa deveniti „prieteni” cu Singles Camp pe facebook, sa preluati si sa distribuiti materialele pe care le postez acolo. Lik-urile ajuta de asemenea in mentinerea informatiei cat mai sus. Pagina noastra pe facebook este: https://www.facebook.com/singlesforum
-   suntem acum si pe twitter: https://twitter.com/SinglesCamp. Daca aveti cont acolo, deputeti veni usor followers pt Singlescamp, ceea ce va distribuie tweet-urile noastre.
-   povestiti persoanelor pe care le credeti potrivite ca profil si interesate, despre noi. Ce facem, ce se vrea aceasta actiune. Oferiti si indicati pt detalii site-ul si forumul: www.singlescamp.ro si forum.singlescamp.ro
-   sa transmiteti newsletter-ele primite de la noi, mai departe la persoane pe care le aveti in adress book. Evident la cele pe care le considerati interesate sau care accepta informatii.

Ce pregatesc:
1.   Asa cum spuneam, in primul rand creez acum un spatiu in care sa se poata posta articole. Am deschis pe forum, un topic, Articole Singles Camp, unde cei interesati sa publice, pot posta.   http://forum.singlescamp.ro/index.php/topic,1418.0.html
Eu am sa preiau materialul si o sa-l inserez vizibil, pe prima pagina a site-ului
2.   O tabara Singles Camp Awards care v-a recompensa anual, pe cei care au postat articole si pe top 10 useri.
Este un moment important in dezvoltarea acestui proiect. Fiind pe val, trebuie mentinut si suflat in panze. Doar ca nu pot sa o fac singur, este foarte mare nevoie de voi, cei care sunteti acum in Singles Camp. Pentru implicarea voastra, acum cand este asa cum va spuneam un moment important,.am fi in egala masura recunoscatori: si eu (satisfactia ca acest proiect sa reuseasca pe deplin este mult mai mare decat va puteti inchipui) si cei care urmeaza dupa voi, care ar gasi un teren neted si prietenos.

Acesta este continutul newsletter-ului pe care am sa-l transmit catre voi, cu subiectul: Cum poti ajuta proiectul Singles Camp

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #82 : Marți, 06 Noiembrie 2012, 10:23 »
Una dintre problemele pe care le aveam la transmiterea newsletter-elor era ca operatiunea trebuia facuta din 2 baze. Una ce cuprinde pe cei inregistrati in comunitate (pe site) si a doua - userii de pe forum. Daca ar fi coincis ar fi fost cazul ideal. Dar multi din cei inscrisi pe site nu sunt prezenti pe forum si invers. Baza cea mai mare era cea de inscrisi, asa ca preferam de cele mai multe ori sa transmit doar de acolo. Asta insemna insa ca userii neinscrisi pe site nu primeau stirile noastre. Cand era ceva important trimiteam din ambele baze, pt a fi sigur ca informatia ajunge la toata lumea. Era insa destul de deranjant pt cei care aveau si cont de useri, erau inregistrati si pe forum: primeau cate 2 Email-uri cu acelasi continut.

Am unit bazele, Bogdan m-a ajutat la aceasta operatiune, iar eu am pigulit adresele, astfel incat sa nu mai fie repetitii, am mai scos pe cine stiam ca nu mai este single. Din pacate la chestionar, am crezut ca pot recupera adresa de email pt fiecare din cei care au raspuns, astfel incat sa scot pe toti cei care mi-au spus ca in prezent formeaza un cuplu. Din pacate insa, tot ce am primit de la voi imi arata ca anonim, doar a cumulat raspunsurile. Oricum nu erau decat in jur de 15 persoane in situatia asta si la primul newsletter transmis prin MailUp o sa se poata dezabona cu usurinta.

Aminteam de MailUp. Urmeaza ca in zilele urmatoare sa fac un contract cu ei, astfel incat sa-mi puna la dispozitie interfata si soft-ul lor de transmitere, astfel incat aceasta operatiune sa se faca profesionist. Va avea statistica, voi putea trage si ceva concluzii, va mentine in permanenta baza curata la nivel de activi, are o gramada de avantaje, fata de varianta free pe care o foloseam pana acum. In ultimul timp aceasta imi lua 3 ore de transmitere, timp in care trebuia sa stau in jurul biroului, sa transmit secvential, ceea ce insemna o operatiune destul de primitiva si de costisitoare ca timp. De care nu dispun.

Newsletter-ele sunt importante pt ca in acest fel pot tine legatura permanent si direct cu voi. Chiar daca nu intrati pe forum, chiar daca nu va luati informatii de pe site, in acest fel veti primi sinteze de stiri, ceea ce va va ajuta la alegerea actiunilor si poate tine aproape de proiect. De aceea am tinut mult sa rezolv aceasta problema a soft-ului de transmitere.

Face parte dintr-un plan de modificari si imbunatatiri pe care am sa le aduc proiectului, rezultate din raspunsurile voastre. Pe scurt:
- va exista curand un nou sistem de transmitere newslettere, rapid si sigur ca si ajungere in Inbox-urile voastre
- transformarea primei pagini a site-ului din una pur informativa in una interactiva - prin introducerea spatiului pt articole
- forumul va suferi si el mai multe modificari, multe dintre subiectele care sunt deja ultradezbatute, vor fi arhivate si vor aparea altele noi. O parte din forum va deveni sa-i spunem static, adica se vor posta doar informatii si lucruri de interes general. Acestea, dupa postare, nu vor mai putea fi dezbatute de ceilalti, asta pt o continuitate si o identificare usoara a celor scrise. O parte din forum va ramane in continuare sub forma de dezbatere, din care un subforum va fi chat
- profilarea treptata a actiunilor, pe tipologie participant. Vor exista incepand cu anul viitor, unele actiuni care vor avea specificate intervalele de varsta ale participantilor si carui profil se adreseaza. Ma refer in special la actiunile din tara.
Acestea sunt cele mai importante, dar evident ca sunt multele altele: plecarea in multe din actiuni din Bucuresti, marirea grupurilor la nivel de bus de 14-18 locuri si colaborarea cu o firma specializata de transport, introducerea unui sistem de fidelizare a celor care au mai participat la actiuni, etc

Cum am finalizat de unit si verificat cele doua baze, va pot spune cu exactitate cati membri are in acest moment comunitatea: 2247.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #83 : Vineri, 09 Noiembrie 2012, 10:22 »
Priveam mai sus la numarul de inscrisi pe site: 2247, azi cand am completat baza erau deja cu 47 in plus, adica 2294. Site-ul a ajuns printre primele 1.000.000 in lume, deci cresterea continua. Nu stiu cat, ma chinui din rasputeri sa-l tin pe val, multumesc celor care au inteles cat de important este si ajuta.


Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #84 : Vineri, 09 Noiembrie 2012, 11:25 »
Ce doresc sa explic azi si sa precizez este legat de tarifele pentru 2013 si modificarile facute programelor de anul trecut. Pentru ca vreau si tin sa se inteleaga corect toate acestea.

In urma chestionarului, asa cum v-am comunicat, a rezultat ca o parte din cei din Bucuresti  nu a participat la actiunile SC pt ca in actiunile din strainatate se pleca din Sibiu, iar la cele din tara era nevoie  sa se ajunga la destinatie cu mijloace de transport in comun. Un procent a indicat ca daca se va pleca din Bucuresti va participa cu siguranta (100%), altul mai mare a precizat ca in proportie de 50% daca plecarea se va face de acolo, se va inscrie.

Alt lucru evidentiat de raspunsurile la chestionare, este ca limitarea numarul de participanti, mai ales la extern (la 8 pers) nu este in folosul socializarii, considerandu-se deci ca efectul de interrelationare este mai puternic in interiorul unui grup ceva mai mare.

Astfel ca:
- am organizat plecarile in excursii din Bucuresti
- am marit numarul maxim de participanti la excursiile din strainatate (cu exceptia excursiei in Portugalia) la 19.
Asta a necesitat colaborarea cu un transportator, urmand ca acesta sa ne puna la dispozitie un microbuz de 20 locuri. Dar contractarea unui tert, aduce si costuri suplimentare. Care influenteaza tariful.

Evident ca in conditiile in care eu imi puneam la dispozitie microbuzul, considerand doar costurile de combustibil, vignetele si parcarile de hotel (celelalte legate de intretinere, consumabile, impozite, asigurari etc mi le acopeream singur) si tot eu il conduceam (fara nici o pretentie financiara), costurile de transport ale excursiei erau mult mai mici. De asemenea mare parte din costurile de excursie care se refereau la persoana mea, mi le achitam din surse proprii. Asa cum am mai explicat, am toata disponibilitatea de a continua acest proiect, este intr-un fel copilul meu si imi este greu sa-l abandonez. Nu m-am oprit asa cum imi arata situatia financiara personala, ci am continuat. Insa cel putin pentru moment, nu mai am resurse sa-mi sustin aceste plecari. Deci costurile legate de mine, sunt acum incluse in tarif.

In conditiile unui microbuz de 20 locuri, intervin ca si diferente de cost:
- tariful pe kilometru/persoana  este sensibil mai mare decat atunci cand calatoream cu Vito-ul meu
- vignetele pt Vito erau insumate la o excursie afara de cca 70-80 EUR, acum intram la taxe de D2, ceea ce inseamna in medie 0.15 EUR/km de autostrada, adica la o excursie se vor aduna cca 5-600 de EUR costuri doar din asta
- aceste vehicule fiind dotate obligatoriu cu tahograf, implica respectarea unui plafon de ore de condus zilnic. Eu circulam si 1000 de km fara restrictie, ceea ce in aceste caz, al unui vehicul D2, nu mai este posibil. Asta a dus la necesitatea micsorarii traseelor zilnice, deci implicit introducerea unor zile suplimentare de cazare. Spre exemplu Adriatica, pe care am terminat-o de calculat acum, are nevoie de 2 zile suplimentare de cazare, una la plecare si una la sosire. Asta pentru a nu depasi numarul limitat legal de ore de condus a soferului.
- parcarile nu mai mai pot fi facute in spatii obisnuite, ci in unele special amenajate acestor tipuri de vehicule, ceea ce implica un cost aproape triplu decat il aveam cu Vito
- soferului ii trebuie asigurata cazarea si masa, deci inca un cost deloc neglijabil.

Evident ca acum excursiile sunt mult mai comode dpdv al celor care pleaca din Bucuresti sau de pe traseul microbuzului, pana la granita. Nu mai este nevoie de autobuze de linie, de orar de plecare, care dadea o dependenta de niste ore, se circula mai lejer, pe fotolii individuale, iar opririle suplimentare permit o binevenita relaxare. Adica una era cand se pleca din Bucuresti la o anumita ora, urca bagaje, apoi in Sibiu, da jos bagaje, mergi pana la Sibiel sau pana la Gigi, asteapta plecarea. Se calatorea apoi noaptea pt a economisi timp - foarte bun si suplimentar ce e drept, pt vizitare. Se pot cumpara mai multe obiecte fara grija ca la intoarcere trebuiesc tinute la ghiseele din gara, apoi iar urcate in autobuze pana la Bucuresti. Mult, mult mai comod!

In plus de asta, mi se da si mie posibilitatea de odihna. Am facut de multe ori sute de kilometri pe zi, apoi dupaamiaza am ghidat, pt ca seara sa stau si eu cu voi la o poveste sau o bere. A doua zi la fel, a treia din nou. Si se adunau asa si 10 zile. Pot acum sa va povestesc la microfon, anticipativ, mult mai multe despre locurile pe care urmeaza sa le vedem, am lejeritatea unui dialog continuu cu participantii, o sa fiu mult mai prezent in zona de socializare. Adica ce mi-am dorit si ceea ce ar fi trebuit de fapt sa fac.

Din pacate situatia nu se schimba, cel putin in 2013 pt cei din tara, in special pt cei din zona Moldova. Dar acesta este un pas, care sunt convins ca in urmatorul an, in conditiile in care simt si vad ca exista disponibilitate de a calatori in grup, va fi urmat de altul - organizarea plecarii unui microbuz din Iasi. 

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #85 : Duminică, 11 Noiembrie 2012, 10:13 »
Forumul a suferit cateva modificari, l-am mai restrans in special in aria de dezbatere, prin limitarea subiectelor in discutie. Intr-o faza ulterioara au sa apara si subiecte noi.

Am marit insa zona destinata celor noi, avand in vedere nevoia lor de informatie si de detalii. New entries vor putea identifica mai usor locurile in care se gasesc informatiile care ii privesc si unde se posteaza intrebarile pentru lamuriri suplimentare.

Zona de tabere a ramas destinata doar actiunilor, cea de cluburi a fost mutata la "Aici se discuta". Dar nu mai este vizibila pentru cei care au sub 50 de postari. Au sa mai apara astfel de restrictii de vizibilitate sau postare, dar intr-o etapa urmatoare.

Noua structura este acum dimensionata mai mult  in favoarea partii de informatie, deoarece pe viitor incerc sa stimulez in special postarile cu caracter informativ. Atractivitatea unui forum consta in special in gasirea, indiferent user sau vizitator, a unor lucruri interesante in continutul lui. Este o mare sansa pentru forum, ca sunt multi aici cei care abordeaza acest stil de postare si asta a ajutat mult sa devina foarte citit si vizibil acum in peisajul online.

Partea de dezbatere este importanta doar daca este on topic. Sa nu uitam ca forumul nu este doar a user-ilor ci si a vizitatorilor. Pentru a parcurge un subiect de interes trebuie sa existe o continuitate in dezbaterea lui, pt ca altfel, daca este intrerupt de "ce faci acum?" sau "mergem in week-end undeva?" nu mai este confortabil de urmarit si cititorul isi pierde interesul. Este foarte buna si nota de gluma, daca nu degenereaza si tinde sa acapereze si sa sufoce subiectul de la care s-a pornit. Gluma daca este facuta in nota de umor detensioneaza si incalzeste conversatia, o fluidizeaza, deschizand canalele de comunicare intre cei care participa la dezbatere. Daca insa are caracter de zeflemea, de ironie atunci face mult rau, de multe ori afectand apetitul de a scrie a celorlalti.

Ce doresc sa va explic este ca un forum nu castiga si nu este apreciat prin cantitatea de mesaje, ci prin calitatea lor. Un numar redus de useri si mesaje nu inseamna un forum nevizitat, asta evident daca ceea ce se screi este interesant. Mult mai important din toate punctele de vedere este sa se scrie calitativ si informativ. Am urmarit evolutia si involutia unor forumuri din Romania, nu ma refer evident la cele comerciale detinute de trusturile de presa unde lucreaza si sunt platiti o gramada de moderatori care stimuleaza discutiile, au colaborari cu bloggeri etc, ma refer la cele tematice sau de comunitate. Au rezistat si s-au dezvoltat doar cele care au generat discutii serioase pe teme interesante, unde s-au postat articole proprii sau colectari prin link de la sau spre alte site-uri. Cele care s-au dus spre chat, au regresat pana la desfiintare. Si aveau la un moment dat 2-3000 de useri. De ce? Simplu, pt ca chat-ul se face mult mai simplu pe facebook asa ca userii s-au mutat cu bagaje cu tot acolo. Si cand incepe caderea este gata, resuscitarea unui forum, in astfel de momente, nu mai este posibila. Odata ce aluneca nu mai poate fi oprit.

Pentru Singles Camp nu exista nici pe departe riscul acesta, sunt foarte multe argumente, in acest sens. Acest forum si site va fi inca o perioada de timp in urcare, apoi va ramane pe palier, fara sanse de coborare. Nu aceasta insa analizez acum, deci nu intru in detalii si imi continui precizarile cu privire la ce se va mai inampla in viitorul apropiat.

Se va mari numarul de zone in care vizibilitatea va fi restrictionata nu doar de calitatea de user, ci si de gradul de participativitate la forum si la actiuni. O sa apara sectiuni noi, intimizate, care privesc pe cei activi si unde accesul se va face pe trepte. Exista acum un nucleu format, care are deja o vechime medie inspre mare in Singles Camp si care nu are in acest moment un spatiu intimizat in care sa primeasca si sa vada fotografiile de grup, nu doar cele restrictionate de prezenta personajelor. Si unde sa poata avea o discutie de grup, nu publica. Este firesc si corect sa existe asa ceva si asta este un pas urmator pe care am sa-l fac. Pornind concentric, o sa fie zone in care se poate vedea "doar asta si asta", apoi tot asa pana la vizibilitatea publica.

Forumul acesta functioneaza de o buna bucata de timp fara moderatori, ma refer aici la partea de cenzurare a postarilor care nu aveau ce cauta pe forum, altele decat cele off topic. Nu a fost nevoie in acest sens si in putinele cazuri in care a mai fost cazul, am facut-o eu. Ar mai fi fost nevoie de interventia mea in cateva randuri (acum imi pare rau ca n-am facut-o), dar cum in general nu-mi place partea asta, sa-i zic brutala, am evitat sa o fac. Nu de teama ca ce va zice persoana sau sa nu se supere cutare sau cutare, ci pentru ca am considerat-o ca pe o scapare sau o exprimare neingrijita.  Ar fi trebuit sa o fac totusi, pentru ca regula sa fie perceputa ca generala si pentru a preintampina anumite lucruri. Nu-mi place deloc stilul zeflemitor sau de gluma falsa in spatele caruia se ascunde altceva. Acum ca forumul trece prin niste schimbari si a mai facut un pas, am sa folosesc momentul pentru un nou inceput si declarandu-ma exigent, am sa incerc de acum incolo sa atentionez si sa sanctionez orice mi se pare a afecta un alt user sau imaginea forumului.

Sunt pe acest forum multi carora ar trebui sa le multumesc pentru felul in care au ajutat sa fie promovat, pentru ceea ce au scris aici, pentru modul in care s-au comportat cu ceilalti, cum i-au primit pe cei noi. Nu-mi pot deocamdata arata altfel recunostiinta decat multumindu-le, dar cu promisiunea ca Forum Awards, va fi ceva care le va recompensa fidelitatea si "harnicia".




Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #86 : Sâmbătă, 17 Noiembrie 2012, 08:08 »
Bogdan a postat lista actiunilor care se organizeaza in 2013, pe site.  :thumbup:

In acest moment toate actiunile au perioadele stabilite si cu exceptia a doua (Austria si Circuitul SPA-urilor), si tarifele. Urmeaza, ca imediat ce primim de la hotelieri cotatiile pt cele doua, sa postam si tarifele acestora.

Inscrierile in excursii si vacante se fac pe www.singlescamp.ro, pe "Inscriere in vacante". Doar in situatia in care nu reusiti (din motive tehnice) sa o faceti acolo, puteti sa o faceti Email, transmitandu-ne pe office@singlescamp.ro toate datele personale solicitate pe formularul de inscriere de pe site: Nume, prenume, oras de resedinta, telefon, Email. Indicat ar fi si nickname-ul daca sunteti user ai forumului.

Inscrierile si comunicarile de intentie de participare care apar pe forum sunt tratate ca informative, nefiind deci colectate si introduse in listele de rezervare.  :( Asa cum am precizat, singura forma de inscriere este pe site si doar in caz cu totul deosebit, pe Email. Am marea rugaminte sa ne intelegeti ca este foarte greu si mult de lucru, de a colecta inscrieri  din Email-uri si de pe forum si sa va inscrieti doar in locul pe care l-am mentionat. Inscrierea pe site este foarte simpla si sigura pentru voi si usor de identificat pentru noi. Toate cererile voastre de rezervare se colecteaza intr-un document cumulativ, astfel incat nu poate scapa nimic.

Cateva precizari, pe care o sa vi le transmit si prin newsletter, in cateva zile (se lucreaza acum, asa cum va spuneam acum o luna, la imbunatatirea acestui proces).

Doresc sa punctez un pic lucrurile importante si putin diferite fata de anii trecuti.

1. Inscrierea in vacante si excursii nu se mai face doar informativ. Anii trecuti, pentru a evalua cat mai apropiat numarul de participanti, am apelat la inscrierea informativa. Dar din pacate rezultatul obtinut prin insumarea optiunilor, nu a fost un indicator nici pe departe real, astfel incat am renuntat incepand cu acest an, la a mai evalua in acest fel numarul de participanti. Astfel inscrierile voastre vor fi tratate automat ca cerere de rezervare, nu ca si "intentii". De aceea o sa am rugamintea ca la momentul in care va inscrieti sa fiti si decisi si siguri de participare. Evitam in acest fel munca inutila din agentie, transmiterea de Email-uri si urmarirea apoi a coresponentei cu inscrisi formal.

2. Inscrierea se face doar pe "Inscriere in vacante"(butonul portocaliu din coltul din dreapta sus a site-ului www.singlescamp.ro). Dand click pe el, vi se va deschide un formular in care vi se solicita obligatoriu cateva date personale, necesare pentru agentia de turism. In partea inferioara a formularului veti gasi lista de actiuni. Bifand prin punctare pe patratelul aferent actiunii in care doriti sa participati, optiunea voastra ne va fi transmisa. Bifati, va rog, doar pt ceea ce sunteti siguri de participare.

3. Dupa ce va faceti inscrierea, veti primi un Email de rezervare din partea agentiei. Nu neaparat imediat, pentru ca sunt actiuni, la care rezervarile s-ar face prea devreme. Raspundeti va rog Email-ului de rezervare, comunicand data in care veti achita avansul. In situatia in care dintr-un motiv personal nu mai puteti participa, raspundeti prin cererea de anulare a inscrierii. Agentia asteapta intotdeauna un raspuns, da sau nu, de la inscrisi. Neprimind la Email-uri repetate nici un semn, va intelege ca nu mai sunteti interesati de actiunea Singles Camp si-mi va transmite numele pentru radierea din baza de date.  :(

4. Fiecare actiune are un numar limitat de locuri. Anul acesta am mers pe grupuri externe de 18 persoane (cu exceptia Portugaliei) si pentru actiunile din tara pe grupuri de 20 - 25 persoane. Ocuparea locurilor se va face in ordinea platii avansului de rezervare, nu a inscrierii. In momentul in care Samiza se apropie in agentie, de finalizarea cate unei liste/actiune, am sa o postez pe forum, cu precizarea locurilor ramase libere.
 
 :help: Daca nu reusiti sa va inscrieti pe site, transmiteti-mi un Email si am sa va ghidez pentru a o putea face.

Evident ca cei inscrisi pana in acest moment la Spania si Portugalia, nu mai este necesar sa o faca si pe site.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #87 : Marți, 08 Ianuarie 2013, 14:00 »
Am fost contactat azi de Ana Moraru de la Antena 1. Doreste sa prezinte proiectul nostru in cadrul unui jurnal de stiri. Dupa cate explicam acum 2 zile pe chat, singura televiziune la care am dat curs pana acum a fost Antena 1, deci din punctul acesta de vedere este ok. Doreste sa faca o emisiune inregistrata in duplex, eu la Sibiu si cineva din Singles Camp la Bucuresti. Se va monta si se vor prezenta practic doar secventele importante si in care totul a iesit perfect. Fara balbe, greseli, intreruperi etc.
Difuzarea unui asemenea montaj, la ora de audienta maxima (asa cum este un jurnal) are un impact maxim. Care poate fi pozitiv sau in situatia in care ceva nu iese cum trebuie, negativ. Oricum este o popularizare extraordinara. Stiu ce s-a mai intamplat in asemenea ocazii, ce val de inscrieri a fost. De care pe de o parte ma tem, pentru ca o sosire in bloc imi creaza destul de multe probleme de filtrare, dar pe de alta parte ma bucur, pt ca ar atinge poate cercuri la care ideea conceptului nu a ajuns.
Deci in concluzie am acceptat interviul. Doar ca pentru realizarea acestuia este nevoie si de o persoana, sau mai multe, din Bucuresti care sa fi participat la cel putin o actiune si care cel mai important, sa fie dispusa sa apara la tv.
Nu pot cere sau nici macar de a ruga pe cineva, este optiunea fiecaruia de a aparea public sau nu. Nu ma feresc sa spun insa ca disponibilitatea acelei persoane ar ajuta proiectul SC.
Eu am promis ca am sa dau acest anunt pe forum si ca pana maine, daca exista optiuni de participare la emisiune, am sa-i comunic Anei Moraru, datele de contact ale persoanelor respective.
In principiu vor fi intrebari legate de participarea la actiuni, de ce, feed-back-uri etc. Discutiile ce tin de concept am sa le port eu la Sibiu, cu reporterii de aici.
Deci daca aveti disponibilitatea de a aparea la tv, am rugamintea sa ma contactati in cursul zilei de azi sau maxim maine, la 074510650.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #88 : Joi, 14 Martie 2013, 06:59 »
M-a sunat ieri, un reporter, Cristina Lica, de la Evenimentul Zilei. Era incantata de grupul si de actiunile noastre, citise de acestea pe site si pe forum. Am avut o discutie mai lunga cu ea, i-am explicat ce am crezut ca poate sa intereseze. Urmeaza sa faca un articol, care sa apara saptamana viitoare. Rugamintea ei a fost, ca cineva, indiferent ca isi da sau nu numele real, care a participat la mai multe actiuni Singles Camp, sa-i raspunda la cateva intrebari. Este ceva simplu, doreste doar o completare a ceea ce am descris eu, dar evident din alt unghi, nu al organizatorului, ci al participantului. Daca doriti sa ajutati la conturarea acestui articol, scrieti-mi pe Email, adaugand numarul de telefon. Am sa o pun pe Cristina in legatura cu voi.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13835
Re: Precizari
« Răspuns #89 : Miercuri, 27 Martie 2013, 19:07 »
Vreau sa le multumesc Corneliei si lui Gabi pentru disponibilitatea lor de a ajuta proiectul Singles Camp. Pentru credibilitatea acestui concept, pentru promovarea lui, este foarte important sa aratam ceea ce se intampla aici. Si cam ce fel de oameni sunt in acest grup. Reactia dupa articolul din Evenimentul Zilei? 150 de noi membri Singles Camp. Cand m-a sunat reporterita si mi-a spus ca vrea sa faca un reportaj cu noi, n-am crezut sa aiba un asemnea impact, dar se pare ca articolul a fost citit de multa lume...

Sa nu sa se inteleaga ca am tendinte megalomanice, de a atrage un numar foarte mare de participanti, pentru ca asa as demonstra intr-un fel reusita proiectului. In nici un caz, cei vechi ati putut vedea cat sunt de atent la zona de filtru si de a mentine atmosfera asta. Daca m-ar fi interesat numarul, in total alt fel as fi actionat.

Ce trebuie sa se inteleaga insa, apropo de numar, este ca succesul viitor este dat totusi de cate persoane folosesc Singles Camp. Cu cat numarul acestora va fi mai mare, cu atat sansele de a dezvolta actiuni mai interesante, mai diversificate cresc. Creste mult si sansa de a se crea ceea ce visez eu inca de la inceput: cluburile. Doar cand astfel de nuclee vor exista in majoritatea oraselor sau zonelor se poate spune ca Singles Camp si-a atins tinta. Cum am mai spus, nu stiu daca eu o sa fiu cel care v-a atinge aceasta tinta, sau cel care o sa-mi urmeze. Cinstit, tare mult mi-ar place sa ajung eu la tinta asta.

Calculul meu arata ca doar la un numar de cca 3.000 de membri activi, exista sanse reale de a se forma cluburi. Am crescut, dar suntem departe si de o mie, deci pana la 3.000, mai avem un pic. Este clar ca toata partea asta de promovare, de raspandire, de propagare, a ceea ce este Singles Camp n-o pot face singur. Mi-ar fi imposibil. Dar uite asa cu ajutor, cu cate o mana intinsa, mai facem un pas...

Deci inca o data multumesc Cornelia, multumesc Gabi!  :worship: Ii multumesc si Emiliei pentru participarea la reportajul de la Antena 1!