Autor Subiect: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022  (Citit de 2864 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline AtenaM

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #15 : Vineri, 01 Iulie 2022, 10:53 »
Neata. Nici eu nu am primit facturile pentru optionale.

Offline Bon Voyage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Mesaje postate: 477
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #16 : Vineri, 01 Iulie 2022, 15:33 »
Astazi s-au emis si transmis catre toti participantii la aceasta excursie facturile pt cele 3 excursii optionale.

Transferurile se vor achita direct Lidiei,insotitorul grupului d-voastra.

Offline Bon Voyage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Mesaje postate: 477
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #17 : Sâmbătă, 02 Iulie 2022, 10:54 »
ATENTIE!

La primul segment de zbor s-a modificat ORA DE PLECARE

9 iulie  OS 788 06:40 Bucuresti OTP - Viena VIE 07:20
9 iulie  TP1271 13:25 Viena VIE - Lisabona LIS 16:00
9 iulie  TP1865 22:20 Lisabona LIS - Ponta Delgada PDL 23:45

Offline cornelina

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 85
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #18 : Duminică, 03 Iulie 2022, 16:48 »
Salut,

Revin cu o propunere: sa facem o seara romaneasca.

Adica sa ne punem intr-o seara la cina ia romaneasca.
A iesit foarte fain, acum 4 ani, in Samotraki 🤗.
Tulai, ce mult a trecut de atunci.

Asa ca, puneti in bagaj si o ie, va rog.

Sa ne vedem cu bine.
Cornelia

Offline adrian.aslau

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #19 : Duminică, 03 Iulie 2022, 22:05 »
Nu am primit nici o factura pentru excursii, dar dacă se pot achita când ne vedem atunci nu este o problemă. Modificarea orei de plecare este o problemă pentru mine. Eu am bilete la Tarom cu plecare din Timișoara și aterizare la 5:45 și nu mă încadrez în ora 6:40. Daca se poate aș prefera sa conduc până la Viena și să mergem întâlnim acolo, dar nu știu dacă acest lucru este posibil.

Offline adrian.aslau

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #20 : Duminică, 03 Iulie 2022, 22:24 »
Pentru o comunicare mai rapida, se poate crea un grup de WhatsApp pentru excursie? Numărul meu de telefon este 0722632475

Offline cornelina

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 85
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #21 : Duminică, 03 Iulie 2022, 22:58 »
Salut, Adrian

Din experienta mea, nu poti face asta.
Sa incepi cursa din Viena.
Trebuie facut check-in-ul initial la Bucuresti.
Acolo se face prezenta.
De acolo pleaca toate bagajele. ;)

Hai mai degraba catre Otopeni vineri seara.
Cu riscul de a pierde cursa de Tarom.
Mai degraba decat cursa de Azore.

La cate camere sunt rezervate, sigur gasesti un loc de odihna pana la intalnirea cu grupul.

Eu am inceput grupul de Whatsup.
Dar momentan doar pentru cei 3 care pleaca din zona Cluj-Turda-Scarisoara.
Plecam grupati. Conform detalii anterioare.

Cred ca te vor suna de la agentie maine si iti vor spune acelasi lucru ca si mine.

Analizeaza variantele.

Facturile au venit pe mail.
Verifica in spam.

Seara buna.
Cornelia

Offline AtenaM

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #22 : Duminică, 03 Iulie 2022, 23:23 »
Buna seara,

Va rog sa ma adaugati si pe mine in grupul de wup (0736653822).

1. Eu am platit factura pentru excursiile optionale in contul de pe factura, asa cum am platit si vacanta in sine. Este vreo problema?
2. Daca se schimba ora primului zbor, banuiesc ca ora de intalnire va fi alta, corect?

Multumesc

Offline lidia.Iasi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 290
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #23 : Luni, 04 Iulie 2022, 10:43 »
Nu am primit nici o factura pentru excursii, dar dacă se pot achita când ne vedem atunci nu este o problemă. Modificarea orei de plecare este o problemă pentru mine. Eu am bilete la Tarom cu plecare din Timișoara și aterizare la 5:45 și nu mă încadrez în ora 6:40. Daca se poate aș prefera sa conduc până la Viena și să mergem întâlnim acolo, dar nu știu dacă acest lucru este posibil.
Adrian, de la agentie mi-au transmis ca au primit plata optionalelor de la tine.
In legatura cu zborul, am intrebat la agentie si nu exista posibilitatea de a urca de la Viena. Biletul este unul compus, care se emite la Bucuresti pentru toate segmentele.
Incearca sa ajungi cu o zi inainte, e mai sigur. O parte din grup sta la Pensiunea Otopeni de unde avem transfer gratuit la aeroport.

Online RaduM

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 68
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #24 : Marţi, 05 Iulie 2022, 11:23 »
Despre certificatul de vaccinare Covid  e suficient sa il avem listat ? cit timp e valabil de la doza 3 ? eu am facut doza 3 in decembrie 2022 si au trecut mai mult de 6 luni de la doza 3 .

Offline lidia.Iasi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 290
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #25 : Marţi, 05 Iulie 2022, 12:20 »
Despre certificatul de vaccinare Covid  e suficient sa il avem listat ? cit timp e valabil de la doza 3 ? eu am facut doza 3 in decembrie 2022 si au trecut mai mult de 6 luni de la doza 3 .

Asa cum am scris si in mail-ul pe care vi l-am trimis,  il puteti avea listat sau descarcat pe telefon. Important este sa poata fi scanat codul QR.
Daca ai facut si doza 3, certificatul este valabil pana la 31 decembrie 2022, cf site-ului https://www.ms.ro/certificat-digital-covid-19/

Offline lidia.Iasi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 290
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #26 : Marţi, 05 Iulie 2022, 12:23 »
Salut,

Revin cu o propunere: sa facem o seara romaneasca.

Adica sa ne punem intr-o seara la cina ia romaneasca.
A iesit foarte fain, acum 4 ani, in Samotraki 🤗.
Tulai, ce mult a trecut de atunci.

Asa ca, puneti in bagaj si o ie, va rog.

 :thumbup: O idee f buna, Cornelia! E o piesa vestimentara care se potriveste si la climatul de acolo :)

Sa ne vedem cu bine.

Offline lidia.Iasi

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 290
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #27 : Marţi, 05 Iulie 2022, 12:26 »
Am introdus toate numerele pe care le am de la agentie in grupul de Whatsapp initiat de Cornelia.
Daca nu ati primit invitatie in grup, trimiteti un mesaj cu nr pe care il veti folosi in excursie.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 12659
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #28 : Duminică, 10 Iulie 2022, 13:42 »
Agentia va transmite astazi, fiecarui inscris la aceasta excursie un Email explicativ si informativ, urmand ca aici sa apara pe rand, rezultatul demersurilor pe care le facem pentru recuperarea banilor. 

Pentru a exista o continuitate in prezentarea pasilor si a stadiului, blochez acest topic. Daca aveti intrebari personale, la ceea ce o sa postam, trimiteti-le va rog pe office@singlescamp.ro si o sa raspundem.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 12659
Re: Insulele Azore, in paradisul verde. 9 - 17 iulie 2022
« Răspuns #29 : Luni, 11 Iulie 2022, 19:05 »
Asa cum am scris ieri, urmeaza sa va tinem la curent cu toate demersurile pe care le facem, pentru a sti unde suntem si ce trebuie facut in continuare. O mare parte dintre voi ne cunoasteti, stiti si aveti incredere, rabdare, intelegere. Acelasi lucru ii rugam si pe cei noi sa incerce sa aiba, chiar daca stiu bine, ei privesc un pic diferit lucrurile pentru ca nu stiu ca suntem oameni care ne-am demonstrat in 12 ani si 1000 de vacante corectitudinea si loialitatea pentru oamenii din Singles Camp. O facem si acum oferind tot suportul nostru pentru rezolvarea intregii probleme create, fara sa avem nici cea mai mica vina.

Este o situatie speciala, extraordinara si fiecare pas, fiecare demers trebuie facut documentat, argumentat si intr-o anumita ordine a lucrurilor. Nu putem sari etape si nici sa le grabim, pentru ca nici fizic, nici ca termene nu avem cum.

Ce trebuie inteles, in primul rand, este ca exista doar doi vinovati in aceasta situatie si chiar daca la impuls suntem si noi adaugati la factori determinanti, orice om rational, daca trece peste emotii realizeaza ca nu am avut nici cea mai mica vina in tot ce s-a intamplat. Asta se poate dovedi cu explicatii si documente:
- am rezervat si achitat toate serviciile promise (zboruri, hoteluri, agentii partenere)
- am urmarit, am informat si comunicat tot ceea ce tine de desfasurare
- din momentul anuntarii anularii zborului, Samiza a fost in permanenta legatura cu Lidia, insotitorul de grup si cu TAP
- a incercat impreuna cu reprezentantii TAP sa gaseasca variante pentru inlocuirea segmentului de zbor
- a cautat si a identificat o posibilitate pentru intoarcerea grupului de la Viena.
- acum incercam sa facem tot posibilul pentru rezolvarea situatiei dpdv financiar

Cei doi vinovati sunt:
- compania aviatica TAP - prin faptul ca a anulat un segment de zbor rezervat si achitat si nu a oferit decat la distanta mare o alta posibilitate de a ajunge la destinatie
- compania aviatica Austrian Airlines - prin agentii de check in - pentru ca a permis imbarcarea pasagerilor si preluarea bagajelor cu destinatia Ponta Delgada pentru cele 3 segmente ale calatoriei, in conditiile in care sistemul le arata clar ca zborul Viena - Lisabona este anulat. Situatia in care se afla bagajele li se datoreaza exclusiv lor; in mod operational, era nevoie ca ei sa anuleze si zborul pt primul segment, dar cel mai probabil ca au crezut la fel ca noi si voi, ca la Viena lucrurile se vor rezolva intr-un fel, prin rerutare. Nu s-a intamplat insa asa, pt ca nici o companie de zbor nu mai avea disponibilitati pentru 16 persoane pt zbor Viena - Lisabona.

Astazi am inceput discutiile cu primii vinovati. S-a discutat deschis, lucrurile sunt clare, se stie si recunoste greseala, mai putin segmentul Bucuresti - Viena. Ni s-a promis tot sprijinul in rezolvarea financiara a situatiei, urmand ca totul sa fie prezentat in grup, nu prin cereri individuale. Acestea ar duce doar la inscrierea la o coada lunga de asteptare de rezolvare. Si aici, in situatia in care prezentam totul in bloc, lucrurile vor dura un pic, dar eu cel putin am incredere, ca dupa cum s-a discutat, se vor rezolva. Astazi s-a primit in agentie un document de confirmare a anularii, cel care trebuia sa va fie remis individual, la Viena. Impreuna cu biletul de avion, agentia v-a trimis fiecaruia in atasament documentul primit de la TAP.

Ieri am transmis Email-uri, iar astazi am discutat si la cele doua hoteluri la care am avut rezervari. La unul dintre hoteluri s-a facut anulare amiabila, urmeaza sa primim in ce fel se va finaliza din punct de vedere financiar. La cel de-al doilea (primul in ordinea in care trebuia sa stati), managerul a fost la inceput transant, a comunicat penalitate 100%. Dupa discutii s-a ajuns la un compromis, o parte din valoarea totala a rezervarii pierzandu-se, dar alta s-a agreat sa fie transformata intr-un voucher pentru anul viitor.

Am luat legatura cu firmele la care aveam rezervate serviciile optionale, una ne-a promis rambursarea, cealalta inca nu a raspuns. Managerul era plecat si nimeni nu putea da o decizie.

Daca raspunsul este pozitiv si primim banii de la cele doua agentii, Samiza o sa va faca imediat rambursarea.

Inca nu am interprins nimic la Austrian Airlines, dar maine ii vine randul.

Avem, asa cum am mentionat si ieri, doua situatii diferite pentru cei din grup:
- cei care au asigurare
- cei care nu au incheiata o polita de asigurare cu Generali.

Pentru primii: Samiza v-a comunicat pe Email ca primul pas este deschiderea unui dosar de daune. Pentru asta fiecare dintre voi va fi nevoie sa anunte individual compania de asigurari la numarul de urgenta aflat pe polita. Ca urmare a acestui demers, Generali va transmite fiecaruia dintre cei anuntati, pe e-mail, ce acte sunt necesare pentru dosarul de dauna. Acestea vor fi transmise catre Generali, dupa ce anterior le-ati solicitat punctual si le-ati primit de la Bon Voyage. Fiecare turist are o polita individuala, fiecare va avea un numar de dosar de dauna, care va fi comunicat si catre Bon Voyage pt tinerea unei evidente.

Pentru cei care nu au incheiata o polita cu Generali, prin Bon Voyage. Si aici sunt doua situatii: daca aveti incheiata cu alta companie de asigurari trebuie sa procedati in acelasi fel in care am explicat ca trebuie facut pt Generali. Daca insa nu aveti incheiata o polita de asigurare, atunci procesul de recuperare va urma alti pasi, bazati pe rambursari primite de la furnizorii agentiei (TAP si hoteluri). La asta lucram si facem tot posibilul sa rezolvam.

Tot procesul acesta de recuperare va dura un pic, trebuie sa fiu corect in a preciza asta. Grabim cat se poate de mult, dar si de limitat lucrurile, pentru a nu crea presiuni care se pot intoarce impotriva noastra, afectand bunavointa pe care o au si cei vinovati si cei care nu sunt, dar si-au exprimat intelegerea in rezolvarea situatiei.

O sa va tin la curent in continuare cu urmatoarele demersuri si rezultate.