Autor Subiect: Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021  (Citit de 4899 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021
« : Joi, 04 Noiembrie 2021, 11:43 »
Tarif: 2190 euro/ persoana

Cabina interioara bella, cat. I1: 2190 euro

Cabina exterioara cu hublou fantastica, cat. O2: 2340 euro

Rezervari: https://singlescamp.ro/trip/croaziera-caraibe-guadelupa

Perioada de desfasurare: 11/12/2022 - 21/12/2022

Cazari:
• Sint Maarten, Orient Bay 11/12 decembrie (1 noapte) - Esmeralda Resort 4*
• MSC vas de croaziera 12/19 decembrie
• Baie Nettle 19/20 decembrie (1 noapte) - Hommage Hotel & Residences 4* Baie Nettle, Saint Martin (micul dejun nu este inclus, dar poate fi comandat la sosire, costa 20 euro/persoana)

Grup de: 15 persoane

Descrierea serviciilor

Servicii incluse in tariful de excursie:
•  zbor zonal Point a Pitre - Sint Maarten
•  zbor zonal Sint Maarten - Point a Pitre
•  zboruri internationale cu conexiuni Bucuresti - Amsterdam - Paris - Point a Pitre
•  zboruri internationale Point a Pitre - Paris - Bucuresti
•  pentru toate zborurile: taxe de aeroport bagaj de cala 1X23kg+1 bagaj de mana 8 kg/persoana, in dimensiunile acceptate de companiile de zbor
•  cazare 2 nopti, mic dejun inclus, in Guadelupa
•  cazare 1 noapte, fara MD, in Saint Maarten
•  croaziera** Caraibe cu MSC SEAVIEW - 7 nopti cu serviciile prezentate
•  taxele portuare si guvernamentale - 130 €/persoana
•  insotitor de grup pe toata perioada excursiei

**Agentia Bon Voyage Sibiu este doar intermediar intre participanti si compania aviatica, nefiind răspunzătoare şi neputandu-i-se pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în următoarele condiţii:
- pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare (ora comunicata in programul excursiei si care poate fi modificata pana in preziua plecarii)
- pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele personale (de identificare sau medicale) sau în situaţia unui refuz nejustificat al
- alte imprejurări sau cazuri de forţă majoră, pe care agenţia nu le putea prevedea sau evita
Agenţia Bon Voyage nu este răspunzătoare pentru întârzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligaţii care cad direct în sarcina companiei. În astfel de situaţii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările internaţionale.
Insotitorul de grup are sarcina de a face prezenta la data, ora si locul de intalnire comunicate in program, de a informa asupra felului in care decurge imbarcarea si a locului de regrupare la destinatie. Nu are responsabilitatea insotirii grupului la check in, security, politie frontiera si nici de urmarire a imbarcarii fiecarei persoane din grup.

SERVICII INCLUSE PE VASUL DE CROAZIERA:
•   cazare pe nava cabina exterioara O1 (cu hublou posibil obturat ca panorama) - cate doua persoane/cabina, in regim share room. Cabinele sunt dotate cu cabina de dus si WC, aer conditionat, telefon, seif, uscator de par, TV- fiecare cabina are steward;
•   3 mese (mic dejun, pranz si cina) in restaurantele principale si la restaurantele de tip bufet
•   gustari intre mese
•   suc, gheata, cafea, lapte, ceai si apa (de la dozatoarele din bufetele de pe vas)
•   accesul la terenul de Baschet/Volei
•   accesul gratuit la puntile exterioare, la piscine cu scaune pentru plaja si prosoape de plaja;
•   accesul la biblioteca
•   accesul in toate barurile, lounge-urile si cluburile vasului
•   accesul la toate spectacolele de pe vas
•   accesul gratuit la sala de gimnastica, la piscine, jacuzzi, la pista in aer liber pentru jogging;
•   accesul la Aqua Park
•   accesul la galeriile de arta
•   accesul la zona de jocuri Arcade
•   program zilnic cu sumarul principalelor noutati si evenimente care se desfasoara la bordul navei;
•   participarea la jocuri, karaoke, lectii de dans, la spectacole cu live music, cabaret, petreceri cu teme, discoteca;
•   biroul de informatii la bord este deschis 24 ore /zi;
•   workshopuri de mestesuguri si hobby-uri
•   acces in cluburi si activitati pentru copii si adolescenti
•   room-service 24 ore (livrarea este gratuita in cabina, se achita doar costul preparatelor)
•   cluburi de noapte si discoteci
•   spectacole in stil Broadway
 
EXPERIENTA BELLA
•   bufet Premium disponibil 20 ore/zi (meniu gourmet pentru fiecare moment al zilei)
•   o mare varietate de restaurante de specialitate mediteraneene si internationale
•   personal calificat, multilingv
•   sport si alte activitati
•   spectacole de teatru în stil Broadway disponibile aproape în fiecare zi
•   piscina
•   sporturi in aer liber (pista de mers pe jos, baschet)
•   sali de fitness complet echipate si cu vedere panoramica
•   activitati de divertisment
•   activitati si cluburi pentru copii
•   alegerea cabinei  (in functie de disponibilitate)
•   alegerea locurilor pentru cina (in functie de disponibilitate)
•   acumulare de puncte MSC Voyagers Club

Nu sunt incluse in tariful de excursie:
x  costuri de viza (in 2019 nu au existat, dar legislatia in ceea ce priveste acest lucru se poate schimba oricand)
x  transfer aeroport Point a Pitre - hotel (cu shuttle rezervat de la hotel: 10 EUR),
x  transfer hotel Point a Pitre - port de imbracare vas de croaziera (cu shuttle rezervat de la hotel: 10 EUR)
x  transfer aeroport St Martin, (Grand Case L Esperance) - port de imbarcare vas de croaziera
x  asigurarea medicala de calatorie obligatorie, asigurarea storno optionala (atentie, este obligatorie pentru imbarcare si e nevoie sa fie redactata (si) in engleza)
x  alte servicii decat cele mentionate in program
x  excursii optionale sol si de pe vasul de croaziera (o parte vor fi organizate din tara, inainte de plecarea in croaziera, acestea necesitand plata pana la maxim o luna inainte de plecare, altele o sa fie organizate adhoc, altele de catre hotelul din Guadelupa si vasul de croaziera. In programul excursiei, o sa gasiti tarifele optionalelor.
x  costuri teste si certificari medicale, in situatia in care intrarea in tara de destinatie este conditonata de efectuarea unor testari

TARIFUL DE CROAZIERA NU INCLUDE:
x  asigurarile de sanatate
x  mesele la restaurantele cu specific
x  serviciile medicale de la bordul vasului
x  apelurile telefonice date in afara navei din cabina;
x  excursii la tarm
x  MSC Aurea Spa: masaje, tratamente spa si de infrumusetare
x  internet
x  tratamente a salonul de infrumusetare si coafor
x  antrenor personal de fitness
x  clasele de aerobic, pilates si yoga
x  cumparaturi in magazinele de la bord
x  bauturi
x  taxa pentru serviciile de bar de 15% din valoarea produsului este adaugata automat la fiecare cumparare de la bar sau de la restaurant
x tips pentru echipaj - 10 €/persoana/noapte (poate suferi modificari pana la data plecarii). Se achita obligatoriu, preluat de vasul de croaziera din garantie

ZBORURI

Zboruri internationale pana la destinatie:

11 DEC 06:00 AF 1089 Bucuresti - Paris (Charles de Gaulle) 08:25
11 DEC  13:10 Paris (Orly) - St Maarten, (Princess Juliana Intl) 17:35   


Zbor zonal (intre insule)

20 DEC 11:55 Air Caraibes TX 303  St Martin, (Grand Case L Esperance) - Pointe-A-Pitre, (Le Raizet) 12:45

Zboruri internationale de intoarcere
   
20 DEC 21:10 Air France AF 763  Pointe-A-Pitre, (Le Raizet) - Paris, (Charles De Gaulle) 21 December 10:10
21 DEC 19:25 Air France AF 1088 Paris, (Charles De Gaulle) - Bucuresti OTP 23:30


BAGAJ CALA 23 kg/pers,BAGAJ MANA 8 kg/pers.
   
Ce vedem in aceasta calatorie: Insule din Cariabe: Philipsburg (St. Maarten), Bridgetown (Barbados), (Roseau) Dominica, Road Town (Insulele Virgine Britanice), St. John’s (Antigua and Barbuda). 

Profilul si tipul excursiei: Croaziera. De ce o croaziera? Pentru ca este o calatorie ultraconfortabila, aveti toate facilitatile necesare. mancare 24/24, bautura, o multime de locuri in care sa va distrati. Nu in ultimul rand este un excelent prilej de a socializa, de a cunoaste oameni din toata lumea...

O astfel de excursie va ofera posibilitatea de a vedea locuri altfel inaccesibile vizitarii. Nu ai cum sa vezi atatea locuri minunate intr-un timp atat de scurt si intr-un mod atat de confortabil. Calatoresti noaptea, iar dimineata esti in port. Debarci odihnit, vizitezi in grup, iar seara esti din nou in cabina ta, refresh-at, gata de distractia de seara.

Cine merge in aceste excursii? Pai sunt oameni de toate varstele. Turismul acesta de croaziera s-a dezvoltat enorm in ultimii 20 de ani, s-a ajuns la situatia in care locurile se ocupa chiar si cu 2-3 ani inainte. Iar cei care se imbarca nu mai sunt acei batranei pe care-i vedeam in filme populand vasele de croaziera de lux. Acum calatoriile pe mare sunt accesibile unui public larg, nu mai sunt exclusiviste, asa ca intalnesti de la tineri de 25 - 30 ani, pana la persoane de 60 - 70 de ani. Toti cu chef de viata, cu placerea de a calatori.

De ce Caraibele? Pentru ca zona aceea este absolut fantastica. Culoarea apei, insulele exotice, clima, oamenii de acolo, totul creaza cadrul ideal de vacanta. Asa ca am ales o a doua ruta din Caraibe.

Cui se adreseaza ca profil de participant: persoane iubitoare de calatorii, carora le place sa descopere zone exotice.
      
Se va calatori cu MSC SEAVIEW,



Poate ar fi trebuit sa va vorbesc mai mult de cat de important este sa calatoresti in grup, asa cum o facem noi. Sa te intalnesti sa dansezi pe punte sau in cluburile de pe vas, sa ai cu cine sa schimbi in orice moment o vorba. Excursiile pe insule sunt in cadru intim, toti mergem in acelasi loc, rezervat din timp...

Acum cate ceva despre programul croazierei:

Programul de croaziera este urmatorul:

Duminica    12/12/2021   Philipsburg, St. Maarten – imbarcare si check in pana la ora 18:00, check in, plecare din port 21:00
Luni           13/12/2021   Pe mare
Marti    14/12/2021   Bridgetown (Barbados) - debarcare: 07:00, parasim portul: 21:00
Miercuri    15/12/2021   Roseau, Dominica - debarcare: 09:00, parasim portul: 19:00                         
Joi       16/12/2021   Pe mare                 
Vineri   17/12/2021   Road Town, Insulele Virgine Britanice. debarcare: 07:00, parasim portul: 19:00
Sambata   18/12/2021   St. John’s, Antigua and Barbuda - debarcare: 07:00, parasim portul: 19:00
Duminica   19/12/2021   Philipsburg, St. Maarten - ajungem in port la ora 07:00, atunci cand au sa inceapa operatiunile de debarcare.

Harta croaziera



PROTOCOLUL DE SANATATE, PE MSC Cruises in conditii COVID-19

Pe scurt si punctat, apoi informarea oficiala pe care am primit-o de la ei:

- pe zona Caraibe, pentru imbarcare este obligatoriu sa fiti vaccinati. Nu cred sa existe cineva inscris la o astfel de calatorie care sa nu fie vaccinat, dar imi fac datoria sa punctez aceasta conditie. In situatia in care exista totusi cineva care nu este vaccinat, are posibilitatea tehnica ca pana la plecare sa o faca, astfel incat sa se poata imbarca. Atentie ca e nevoie ca de la a doua doza (in cazul Pfizer, Moderna sau AstaZeneca), trebuie sa treaca minim 14 zile pentru a putea fi considerata vaccinare completa, iar intre doze la Pfizer trebuie sa treaca 3 saptamani. Deci daca nu e cineva vaccinat, recomand sa o faca urgent, pana nu e prea tarziu si nu se mai poate incadra in termen.
- la urcarea pe vas, suplimentar rezultatului PCR negativ solicitat se face inca o testare rapida si daca intr-un caz nefericit rezultatul este pozitiv se reface testarea, de data aceasta PCR. Ce se intampla daca sunteti si atunci pozitivi? Se intra in carantina, dupa care urmeaza repatrierea. Pt a acoperi pachetul de excursie ESTE ABSOLUT RECOMANDAT sa aveti o asigurare medicala care sa acopere COVID. Verificati daca aveti asa ceva si daca nu, incheiati una.
- atmosfera pe vas este una absolut normala, cu exceptia zonele aglomerate inchise: holuri, galerii comerciale etc, unde va fi nevoie sa purtati masca. In zonele exterioare: pe punti, la piscine, etc nu trebuie purtata masca. Din experienta celor care au calatorit in acest an, atmosfera este una care in mare parte va face sa uitati de problemele de la sol.
- dar daca am vorbit de sol: exista niste excursii la care s-a facut rezervare acum 2 ani. Noi am reluat acum cateva luni dialogul cu acele agentii, o s-o facem din nou acum ca se apropie plecarea. Doar una singura nu raspundea, este posibil sa fie definitiv inchisa. O sa verificam, facand tot posibilul sa ii gasim.
- important este ca cel putin in acest moment, la toate croazierele exceptand Mediterana, SE POT ORGANIZA individual excursii la sol. Fara sa parem un grup, fara sa atragem atentia in mod special, o sa ne reintalnim intr-un punct din port, acolo unde o sa fim asteptati de reprezentantii agentiei locale.
 
Si acum comunicatul primit:

"Datorita protocolului sanitar implementat de MSC Cruises inca de anul trecut, aveti garantia unei vacante reusite si in deplina siguranta.

Pentru a va bucura de o vacanta la bordul vaselor MSC Cruises, trebuie sa prezentati la imbarcare cateva documente si sa respectati regulile sanitare adoptate de linia de croziere.
 
Proceduri de rezervare si imbarcare

Chestionar pre-imbarcare: Fiecare pasager din rezervare va trebui sa completeze un chestionar obligatoriu cu privire la starea de sanatate, pe care il va primi odata cu tichetul de imbarcare, si pe care va trebui sa-l predea personalului, la check-in.

Adeverinta de vaccinare:

Pentru croazierele in Caraibe – test RT-PCR, efectuat cu max. 72 de ore inainte de plecarea navei

Asigurare:

Fiecare pasager trebuie sa incheie o polita de asigurare cu acoperire a riscurilor asociate COVID – 19 (cum ar fi anularea pachetului de calatorie, cheltuieli de repatriere, carantina, cheltuieli cu asistenta medicala, spitalizare, inclusiv riscurile prezente in cazul unui contact direct cu persoane diagnosticate cu COVID-19) valabila din momentul confirmarii rezervarii pachetului de calatorie si pana la finalul acestuia. MSC Cruises pune la dispozitia pasagerilor polita de asigurare COVID – 19, contra cost (pretul difera, in functie de destinatie).

In timpul croazierei

Verificari zilnice si asistenta medicala: In timpul sederii la bord, pasagerii vor fi supusi verificarilor zilnice ale temperaturii si/sau altor masuri de siguranta sanitara impuse de Companie, medic, sau de capitanul navei.

Distantare sociala si masuri principale de preventie: Pasagerii vor respecta masurile de distantare intre persoane (calatori si membri ai echipajului) si de purtare a mastii, impuse de Companie, in toate spatiile publice, in concordanta cu dispozitiile date de autoritati.

Excursii la tarm:

Cu scopul de a proteja sanatatea pasagerilor si de a reduce riscul infectarii in timpul vizitelor la tarm, si pentru a asigura respectarea standardelor sanitare de la bordul vasului, parasirea navei in timpul sederii in porturi este permisa doar in cadrul unei excursii organizate de MSC Cruises.

In porturile in care autoritatile permit acest lucru si doar daca nu exista alte restrictii suplimentare la momentul vizitei, pasagerii vaccinati vor putea debarca pe cont propriu, cu obligatia respectarii tuturor regulilor sanitare valabile pentru zona vizitata.  - noi suntem in aceasta varianta

Vremea in DECEMBRIE, atunci cand ajungem noi in Caraibe:

Temperatura medie: 26 °C
Sanse de soare: 10 ore pe zi
Sanse de cer innorat: 2%
Sanse de ploaie:  33% („dusuri scurte”) - 3mm ploaie/luna
Temperatura medie a marii:  27.7°C

Program de excursie

11 decembrie. Ora 3.00 am (noaptea) intalnire cu insotitorul de grup pe aeroportul Henri Coanda, Otopeni, in fata cafenelei Lavazza. Ora 3.00 am (noaptea) intalnire cu insotitorul de grup pe aeroportul Henri Coanda, Otopeni, in fata cafenelei Lavazza. Zboruri Air France. Zboruri:

11 DEC 06:00 AF 1089 Bucuresti - Paris (Charles de Gaulle) 08:25
11 DEC  13:10 Paris (Orly) - St Maarten, (Princess Juliana Intl) 17:35
 
Pentru conexiunea din Paris, mergeti cu totii pentru tansferul pe celalalt aeroport parizian, impreuna cu insotitorul de grup. Trebuie preluate bagajele, apoi se ia autobuzul special care face legatura cu Orly. Pe aeroportul din Paris Orly, veti face procedura de check in, dupa care va imbarcati si urmeaza zborul de Caraibe. Aterizati dupa 9 ore si jumatate pe aeroportul Princess Juliana, va regrupati la linia de bagaje, iesiti impreuna din aeroport. Gabi o sa va repartizeze pe masini si se va face transferul la hotel. O sa fiti foarte incantati de el. Este situat pe cea mai frumoasa plaja de pe insula si printre cele mai frumoase din Caraibe: Orient Bay. Daca totul decurge bine, la ora 18:30 ajungeti la hotel, va luati camerele in primire si free time. Baie, cina etc. 

 In 12 decembrie Micul dejun si din nou free time de paja si baie. Nornal check out-ul se face la 11:00 dar poate daca nu au clienti si o sa fie amabili, o sa fiti lasati in camere pana la 13:00. La 13:00 urmeaza transferul la vasul de croaziera.
Puneti etichetele la bagaje, le predati, intrati apoi in zona de inregistrare, predare a documentelor medicale etc. Urcati pe vas, luati cabina in primire. O gasim descuiata, iar pe pat o sa fie cardul si programul din acea zi si urmatoarea. Acest card este ideal sa-l tineti protejat intr-un port legitimatie, cu snur pentru atarnat la gat. Ganditi-va ca acel card este pentru intrarea in cabina si tine loc de pasaport in toate porturile. De asemenea trebuie sa stiti ca acel card serveste si ca mijloc de plata pentru cumparaturile facute la bord si de asemenea pentru bauturile cumparate in restaurantele si cluburile de pe vasul de croaziera.

Daca doriti schimbari intre voi, in cabine, operatiunea trebuie facuta la urcarea pe vas, la receptie. Asta cu intelegerea si rabdarea celei de acolo. Practic vi se anuleaza cardurile si vi se dau altele. O alta operatiune care trebuie facuta, in situatia in care ati schimbat cabina, este sa mergeti dupa ora 18.00 sa luati bagajele de la cabina pe care o aveati initial. Serviciul de holding va transfera bagajele acolo unde au fost initial repartizate, nu au cum sa stie si sa afle de schimbarile intervenite intre timp.

Tot in acea zi, pana la plecarea vasului va avea loc operatiunea de instruire pentru caz de alarma. O sa auziti din cabina semnalul sonor de 6 ori scurt si odata lung, luati din dulap vesta, fara sa o puneti pe voi si megeti la locul indicat de stewarzii de pe holuri. Nu uitati cardul, pentru ca o sa vi se confirme prezenta. Fara acea confirmare vi se va interzice coborarea in primul port, asa ca nu e de joaca. Totul dureaza cca 45 minute, timp in care veti fi instruiti cum sa va puneti vesta de salvare si care este locul de intalnire in caz de alarma.

In continuare este free time. Vasul paraseste portul la ora 23:00 cu directia Bridgetown, Barbados. Urmeaza o zi de calatorie pe mare.

Nu pierdeti dansurile de pe punte, muzica din cluburi, spectacolele din amfiteatru si musai discoteca de la etajul 18, dar acolo se deschide doar la 23.30...Dar merita!

Pe card veti avea mentionata o masa si un restaurant a la carte. Puteti lua cina in fiecare seara acolo, la ora si seria specificate pe card. Portiile sunt mici, dar totul este elegant si daca sunteti persoane care tineti la eticheta, merita sa te imbraci frumos si sa ai o seara mai rafinata. Poti apoi sa mergi sa te plmbi pe vas, sa vizitezi magazinele, sa mergi la spectacol in amfiteatru. Fiind in grup ar fi ideal sa participati, asa aveti ocazia sa socializati, sa va cunoasteti mai bine.

13 decembrie - toata ziua veti fi pe mare! Va fi foarte frumos, va asigur!

14 decembrie 2021 Bridgetown, Barbados. Cand o sa va treziti veti fi in port. O sa aveti revelatia unei imagini minunate.





Pentru aceasta zi, insotitorul de grup va va recomanda ceva din programul MSC sau individual.

15 decembrie Roseau, Dominica. Debarcare incepand cu ora 10:00, maxim la 18:30 trebuie sa fim pe punte, la 19:00 se paraseste portul.

 Este o insula foarte bogata in nature reserve, de aceea turul pe care o sa-l faceti este centrat pe frumusetile naturale.

Chiar si oraselul, desi afectat de uraganul Irma, arata foarte pitoresc. Zona portuara merita luata la picior, veti descoperi multe casute in stil colonial.









Dominica, un montaj video, cu filmari cu drona:



- Trafalgar Falls





- Titou Gorge















- Roseau Valley View Point.





- Botanical Gardens

















- Morne Bruce View Point. De aici se vedea foarte frumos portul si vasul de croaziera.



Distantele nu sunt mari, aveti pe harta imaginea traseului nostru:



Cheile Titou, o experienta inedita. Dupa cate vedeti o sa aveti nevoie de costum de baie si eu va recomand pentru toata excursia pantofi inchisi de baie, cu talpa care sa nu alunece (mai sunt folositi contra aricilor de mare). Sunt ieftini si foarte practici. Evitati ranirea de pietre, va fereste laba piciorului de scoici, de arici, de orice va poate provoca neplaceri...



Cascadele Trafalgar.









16 decembrie 2021 Pe mare

17 decembrie 2021 Road Town Insulele Virgine Britanice
Toata noaptea vasul va naviga, iar dimineata cand ne trezim, la 07:00 suntem pregatiti de debarcare in Road Town, Insulele Virgine Britanice. Pe insula Tortola. Este





Road Town înconjoară portul ca un amfiteatru, clădirile sale fiind asezate in trepte pe dealurile ce vegheaza zona de docuri. Se numeste asa pentru ca...toate drumurile duc aici, pentru ca guvernul, companiile se afla in oras, nave de croazieră si bărci charter acosteaza in port si tot aici se afla ce a mai ramas in urma lui Irma, din hoteluri si magazine.

Straduta care iese din port este absolut minunata, sunt magazine multicolore, tot felul de atractii. Mergem insa grupat, impreuna cu insotitorul de grup, pentru a lua din zona de taxi o masina care sa ne duca la plaja Cane Bay Beach, cea mai indicata si mai frumoasa de pe insula. Nu merita sa facem tur sau altceva, insula a fost puternic afectata acum 2 ani de uragan si reconstruirea se desfasoara anevoios. O sa ami treaca probabil inca 3-5 ani pana totul va fi la fel ca inainte.

Tortola nu are mai mult de 30 km lungime si cca 7 km latime. Deci se poate strabate usor. Se achita 8 EUR dus si 8 EUR intors, ATENTIE, banii se achita doar la intoarcere, pt a fi siguri ca masina vine dupa noi... ::) :)

Oprim intai la doua panorame, una asupra portului



si una asupra plajei Cane Bay Beach:





apoi la o fabricuta de rom apropiata de plaja, pentru a testa excelentul rom local. 4 mici mostre de tasting costa 1 eur.  Puteti si cumpara sticlute mici, cu care va lasa in general pe vas. Cele mai mari insa trebuie predate si vi se returneaza la coborare.





Am facut si aici la plaja Cane Bay Beach cateva poze:







La ora 19.00 este plecarea din port. Maxim la 18:30 trebuie sa fin inapoi. La fiecare port, la fiecare oprire, trebuie sa va luati toate masurile de siguranta sa ajungeti la timp la re-imbarcare! Vasul de croaziera nu asteapta pe nimeni, sper ca toata lumea a inteles acest lucru. Daca ramaneti in porturi trebuie sa gasiti singuri, pe cheltuiala proprie, modalitatea de a va re-conecta la traseul croazierei sau a va intoarce acasa. 

Va mai spun ce este dramatic intr-o asemenea situatie: la debarcare puteti cobori doar cu cardul de vas, care tine in multe tari, loc de pasaport. Pentru fluidizarea debarcarii si imbarcarii, exista o intelegere internationala care face posibila trecerea DOAR cu acest document. Care este oricum obligatoriu de avut la voi, la operatiunile de urcare, debarcare. Deci daca ati coborat intr-un port doar cu cardul si ati intarziat la vas si acesta a plecat lasandu-va acolo, nu puteti parasi insula pentru ca nu aveti pasaport. Nu mai discutam de haine, cazare samd...Va veti afla deci in cea mai dificila situatie posibila, fara ca cineva sa va poata ajuta...

Revin acum la programul nostru. Dupa imbarcare vom participa, la Seara Capitanului. De obicei se faca in a doua seara de croaziera. Oricum o sa fiti informati, pentru ca in fiecare seara primiti in camera un fel de revista care cuprinde ceea ce urmeaza a doua zi.La Seara Capitanului trebuie sa va imbracaticu ceva casual evening spre black tie, pentru ca este ceva mai special. Nu va ganditi la o serata, ci la un alt fel de cina, sa-i spunem o galla dinner. Dupa cina se merge in barurile de pe vas, acolo unde capitanul si ceilalti ofiteri danseaza cu doamnele care-si doresc asta...Este un moment frumos si de aceea este bine, domni sau doamne, sa fiti imbracati mai special...Veti avea posibilitatea sa faceti si o poza cu comandantul, dar aceasta este realizata de fotograful autorizat de pe vas, iar fotografia costa ceva...

La 19.00 vasul paraseste deci portul si ne indreptam in timp ce mancam, ne distram, dansam...spre urmatoarea oprire...Toata noaptea navigam...

18 decembrie St John, Antigua si Barbuda
Portul in care o sa oprim in aceasta dimineata este St. John's, capitala insulelor Antigua and Barbuda. La ora 07:00 incepe debarcarea, la ora 18:30 trebuie sa fin pe vas, pentru ca la 19:00 sa parasim portul.

Cateva lucruri despre aceste locuri. Statul este compus din doua insule locuite, Antigua si Barbuda si de o serie de insulite mai mici Guineea, York, Green, Maiden, Redonda.



Descoperită de Cristofor Columb în 1493, Antigua este colonizată de englezi începând din 1632 și cedată oficial de Spania Angliei în 1667. În 1967 devine teritoriu autonom al Uniunii Indiilor de Vest, stat asociat cu Regatul Unit. Antigua și Barbuda își proclamă la 1 noiembrie 1981 independența în cadrul Commonwealth-ului.

Antigua este cea mai mare insula din statul Antigua si Barbuda, care impreuna cu insulitele de care va aminteam mai sus, formeaza un mini-arhipelag: insulele Leeward din Caraibe. Antigua are o forma ovala si o suprafata de 280 km². Terenul din partea de sud este de origine vulcanica, nordul si nord estul sunt formatiuni coraliere, iar localnicii se lauda cu 365 de plaje, cate una pentru fiecare zi a anului.

Capitala insulei Antigua este St Johns si este amplasata pe un deal deasupra unui mare golf, se priveste de acolo ca dintr-un amfiteatru. Are o populatie de cca 25.000 de locuitori. Portul s-a modernizat prin construirea de docuri, atfel ca marile vase de croaziera cum este si cel cu care calatorim noi, pot trage la mal. Este un oras comercial foarte important, sunt acolo diferite tipuri de magazine, unele pentru localnici, alte mai exclusiviste.
Catedrala St.Johns, in 1683 doar o structura din lemn, este o biserica anglicana ce a fost reconstruita de 2 ori, ultima oara in 1745. Interiorul catedralei este mai interesant decat exteriorul, peretii fiind decorati cu tablete din marmura ce reprezinta figuri distincte din istoria insulei.

Alte asezari pe insula sunt All Saints si Alberta. English Harbour aflat pe coasta de sud este faimos pentru protectia oferita vaselor in timpul furtunilor violente si este locul fostului santier naval „Nelsons Dockyard”.

Plajele din Antigua

Sunt 365 de plaje in Antigua, una pentru fiecare zi a anului. Toate sunt dechise publicului, singurul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va alegeti plaja favorita...

Limba oficiala e engleza.

Cu toate ca restaurantele si barurile adauga de obicei o taxa la nota de plata,  chelnerii vor astepta...un bacsis in plus.

Moneda oficiala este dolarul caraibean. Se pot face plati cu cardul.

Ducana – este un preparat local traditional - un fel de coltunasi facuti pe baza de cartofi dulci rasi, faina, zahar, lapte de cocos, apa, sare si putina esenta de vanilie.

Cocktailurile pe baza de alcool si fructe precum si berea sunt foarte populare... *|*

Aici am ales sa mergem la plaja si intr-un tur de 2 ore cu taxi-microbuz. L-am luat din statia de langa port, pe strada care iese de pe doc, dupa punctul de informare turistica sunt o multime de taximetristi in haine oficiale. Am discutat cu unul dintre ei, am platit 28 USD si ne-a dus pana la plaja Fort Bay Beach si apoi, dupa 3 ore in turul de insula. I-am platit la sfarsit. La fel se va intampla si in 2021. Hai sa va arat cateva imagini:

La plaja Fort Bay Beach:















In turul de insula:












Cultura de ananas





La plimbare prin oras:























19 decembrie 2021 Debarcam. Ne intoarcem in portul din care am plecat, Philipsburg, St. Maarten. Va recomand in mod deosebit sa va treziti pentru rasarit. Lucrurile astea fac unice croazierele...Mergeti la restaurant, luati o cana mare de cafea si gasiti un loc bun pe punte de unde sa priviti si sa fotografiati...







La ora 07:00 o sa ajungeti in port, vor incepe operatiunile de debarcare. Sa fiti gata de debarcare, va incepe coborarea la tarm! Ne intalnim cu totii si coboram impreuna. Luam bagajele, le lasam la hotel si pornim intr-un tur de insula. Spre seara ne intoarcem la hotel. Relaxare, o baie in mare si cina.

Aici este locul de intalnire cu agentia care face turul:



Zona de magazine:









Locul de imbarcare a Amigo Tour este o parcare mai mare, alaturata, intr-un tarc. O sa vedeti acolo 2 corturi si mai multe microbuze.

Este o insula foarte interesant impartita administrativ, pentru ca desi mica in ceea ce priveste suprafata, totusi acolo sunt...doua tari...Exista o parte olandeza si una franceza!

Priviti:



Pentru a vizita insula, ambele parti, St. Maarten si... St. Martin, am luat legatura cu agentia locala de care v-am povestit si ne-a facut o oferta buna: o sa avem un tur de insula, ghidat, urmand sa vizitam Philipsburg, Marigot, Grand Case si Maho Beach. Tarif 40 EUR.

Este nevoie de 10-20 de minute pentru a ajunge în inima orașului plin de culoare din Philipsburg, situat la 1,6 km distanță de dig. E o plimbare pitorească pe promenada Philipsburg...Revenim apoi si ne pregatim de tur.

Plecarea in tur va fi la ora 10.00 si dureaza 5 ore.

Harta excursiei:



Avem ca activitati:

- sightseeing (tur panoramic)
- plaja
- shopping

Itinerariu:

- Great Salt Pond - panorama
- Oyster Bay - un loc din care veti putea admira o rezervatie naturala, acolo unde zboara o multime de fregate





- Corilita Bay - panorama
- Paradise View - panorama
- Orient Beach - aici vom avea timp de plaja cca 45 minute. Acolo este un local foarte frumos, are si rest room in care va puteti schimba. Langa, un celebru FKK, un loc in care toata lumea umbla dezbracata...chiar si chelnerii...











- Grand Case village
- Marigot - 30 minutes in zona portuara pt shopping la bazarurile de acolo
- Border Monument - este un loc simbolic, de intelegere a Frantei si Olandei
- Maho Beach (45 minutes) - este foarte interesant. Veti vedea unica plaja din lume, deasupra careia se aterizeaza. Sunt o multime de curiosi acolo...



- Cole Bay Hill - panorama

Ni se recomanda sa avem cu noi:
- costum de baie
- îmbrăcăminte relaxată
- pantofi confortabili
- prosop (il puteti lua pe cel din camera, portocaliu sau albastru, pentru piscina)
- lotiune de soare - va recomand in mod deosebit!
- un aparat de fotografiat

Turul dureaza pana in jur de ora 17.00, iar punctul final va fi hotelul.

20 decembrie 2021 Transfer hotel - aeroportul Grand Case L Esperance (atentie, pe insula sunt doua aeroporturi). Deplasarea cu taxi, in regim de sharecost.
Zbor spre Guadelupa: 20 DEC 11:55 Air Caraibes TX 303  St Martin, (Grand Case L Esperance) - Pointe-A-Pitre, (Le Raizet) 12:45

Seara aveti urmatoarele zboruri spre casa:

20 DEC 21:10 Air France AF 763  Pointe-A-Pitre, (Le Raizet) - Paris, (Charles De Gaulle) 21 December 10:10
21 DEC 19:25 Air France AF 1088 Paris, (Charles De Gaulle) - Bucuresti OTP 23:30


Ce sa aveti pregatit pentru aceasta actiune:

Documente: Pasaport, cu valabilitate minim 6 luni de la data de 20 decembrie 2021.

Bagaje: in limita impusa de companiile de zbor.

Special:

Nu uitati sa aveti cu voi:

•   pasaport; faceti pentru orice eventualitate o copie dupa acest document si pastrati-o pe timpul calatoriei intr-un loc diferit. Trebuie sa aiba valabilitate 6 luni de la data intoarcerii din calatorie.
•   certificatul verde european de vaccinare
•   bani cash; luati in calcul in primul rand serviciile care nu intra in tarif: bacsisul  10 euro/persoana/noapte = total 70 EUR.
•   contravaloarea excursiilor optionale, daca nu le-ati achitat la agentie
•   daca aveti de gand sa va incercati norocul la cazino, daca aveti in plan sa beneficiati de serviciile de infrumusetare, masaj, spalatorie, daca doriti coctail-uri pe vas evaluati si pregatiti bani pentru asta.
•   card bancar; in situatia in care banii numerar nu va ajung, sau pentru situatii neprevazute
•   telefon; asigurati-va ca aveti rooming si pentru acele tari;
•   triplustecher, incarcator de telefon, va recomand si acumulator extern pentru telefon.
•   aparat de fotografiat, ideal ar fi rezistent la apa
•   card de memorie suficient de mare - o sa faceti o multime de poze si nu o sa aveti pe ce sa le salva!
•   pentru pastrarea banilor, a cardului de vas croaziera va recomand sa aveti ceva de agatat la gat, cu plastic, pentru a nu uda banii si cardul.
•   rucsac mic, pentru zilele in care avem excursii optionale
•   tot ce aveti nevoie pt igiena intima; e mai greu sa gasiti asa ceva. Este si pe vas un magazin de profil, dar nu stiu exact ce are.
•   costum de baie, slapi + pantofi de baie cu talpa care sa nu alunece
•   pantofi sport, lejeri si deja purtati (sa nu aveti surprize ca va strang sau va fac rani)
•   bluza de vant - pentru serile pe puntea vasului
•   pelerina usoara de ploaie
•   tricouri
•   pantaloni
•   lenjerie intima
•   vestimentatie si imbracaminte black tie pentru "seara capitanului"; nu exagerati in tinuta nu este ceva extra-elegant, ci un tip de gala dinner
•   vestimentatie pentru cazino, baruri vas croaziera
•   crema de soare, ochelari de soare, sapca sau palarie
•   carte de citit, reviste, kindle - depinde de pe ce va place sa lecturati
•   medicamente curente, dar si unele preventive; va recomand sa aveti la voi ceva din gama antialergicelor
•   casti audio, cu jack! - pentru avion
•   troler usor, dimensiuni recomandate 70 x 40 x 30 cm. Nu mai mare pt ca nu aveti nevoie si in cabina nu aveti spatiu mare pt depozitare.

Medicamente: in primul rand cele pe care le luati frecvent si apoi: pentru dureri de cap/gat /raceala: fiecare are preferatul lui: Nurofen, Eferalgan, aspirina, Fervex. Ceva pentru durere de gat – Strepsils sau orice altceva.
Antibiotic: exista antibiotice specializate pentru anumite tipuri de infectii, dar nu puteti avea toata farmacia dupa voi, asa ca discutati cu medicul de familie sa va prescrie (pt a putea cumpara) ceva mai general. Diaree: schimbati climatul, nu stiti cum reactionati la mancarurile de acolo, la tot felul de factori, asa ca neaparat ceva dintre – Saprosan, Imodium, Smecta, luati si voi ce stiti ca va face bine sau ce va recomanda farmacistul. Daca aveti probleme inverse, de constipatie, luati-va medicamentele favorite.
Dureri / aciditate gastrica: cine stie ce mancati si o sa va doara stomacul sau o sa simtiti arsuri. No-spa (pentru dureri) si Dicarbocalm (pentru arsuri). Dureri de muschi: daca va duceti sa vedeti locuri, cel mai probabil veti depune un efort mai mare decat acasa, asa ca e posibil sa aveti probleme cu durerile de picioare, mai ales dupa primele zile. Va recomand in mod deosebit aspirina, este excelenta pentru a preintampina febra musculara.
Zgarieturi si intepaturi de insecta: va spun cinstit, ca tantarii sunt o alarma falsa in Caraibe. De obicei unde este apa sarata, acestia nu apar. Dar pentru orice evetualitate puteti avea la voi ceva contra tantarilor.
Creme antibacteriene: va taiati, va juliti, ca sa evitati o infectie bacteriana
Considerati ca ceea ce am scris este doar o recomandare. Este ceea ce iau eu in trusa mea, dar nu sunt medic si nici farmacist, deci nu pot sa sfatuiesc in alegerea si administrarea medicamentelor si nici nu pot sa generalizez medicamentatia mea pentru altii.

Pentru viza de Guadelupe nu trebuie sa avem altceva decat pasaportul. Este teritoriu francez. Pt celelalate state nu aveti nevoie de viza, cardul de croaziera, cel pe care o sa-l primiti la imbarcare, tine loc de pasaport.

Cu acest card:
•   deschideti usa cabinei
•   achitati bauturi, servicii extra de pe vas
•   coborati si urcati de pe vas, prin zona de security
•   TINE LOC DE PASAPORT

Cam cati bani sa aveti la voi? Daca e sa fac o estimare, eu zic, ca in afara de excursiile optionale, si de cei 70 EUR tips (care sunt obligatorii pe vas), nu aveti nevoie la voi de mai mult de 200 USD si 400 EUR cash . Dolari noi insa, pt ca cei vechi ii cam refuza. Luati cu voi cat mai multe bancnote de USD si EUR mici, o sa aveti mereu nevoie.

Acest card este nominal, nu se poate imprumuta altei persoane. Am avut o astfel de situatie in 2018 si a fost nevoie de mult ajutor si de rabdarea receptionerului si a serviciului de security pentru a repara greseala a doua persoane din grup.

Ce mai este important: Pana la plecarea din port o sa existe o alarmare, adica o sa se simuleze o debarcare in caz de naufragiu. SUNTETI OBLIGATI sa luati parte la acest exercitiu, altfel NU O SA PUTETI COBORI  in porturi. Nu dureaza mai mult de o ora, este foarte simplu. Pe dulapul din cabina gasiti vestele de salvare. La semnalul sonor din cabina, o sa imbracati vesta si o sa urmati indicatiile luminoase si de panotaj de pe culoar. Iesiti pe punte si o sa fiti incadrati intr-un sector. NU UITATI SA AVETI SI CARDUL LA VOI, pt ca la acest exercitiu vi se va valida prezenta.

In fiecare zi o sa primiti in cabina un fel de revista a zilei urmatoare. Vi se explica si descrie ce se intampla in ziua urmatoare. Studiati-l, nu va ia mai mult de 15 minute.

Chiar daca pe timpul zilei este free time, nu uitati ca faceti parte dintr-un grup, ca mai este nevoie sa se comunice anumite lucruri. O sa se fixeze acolo in prima zi o ora si un loc in care o sa va intalniti pentru comunicari, pentru activitati comune (cu exceptia zilelor de debarcare, cand va trebui sa va prezentati la locul indicat, la ORA COMUNICATA, fara nici un minut intarziere).

Tineti va rog cont ca nu exista alta posibilitate de a anunta ceva, pe vasul acela sunt 3500 de oameni, puteti fi oriunde. Este interesul vostru sa aflati tot ce tine in special de programele de debarcare, astfel ca va fi nevoie sa fiti la locul de intalnire, la ora stabilita.

Atentie in porturi la furtul din buzunare, posete etc. Tineti banii de cheltuiala la gat,iar restul in seif-ul cabinei, in nici un caz in rucsac, in buzunare, in posete. Sunteti victime sigure.

Cand plecam din Pointe a Pitre, incercam ceva: sa punem sticle de bautura in bagajul de cala, cel pe care il predam in port. De cele mai multe ori nu se sta sa se verifice si o sa aveti o sticla cu alcool in cabina. Acolo valoreaza de minim 4 ori mai mult, bautura este scumpa la bord si in alt fel nu aveti cum s-o duceti pe vas. Doar acela este momentul.

Luati cu voi cat mai multe bancnote de USD si EUR mici, o sa aveti mereu nevoie.

Fus orar. Fata de Point a Pitre suntem la o diferenta de 6 ore, inainte, deci o sa dam ceasurile inapoi. Peste tot, in intreaga calatorie, vom discuta DOAR in ora locala. Daca doriti sa aflati cat facem din Paris pana la Point de Pitre, va fac eu acum calculul: 3 ore 40 + 6 ore = 9 ore si 40 de minute. Deci pentru acest drum sa va pregatiti. Pare mult, dar in comparatie cu cat am zburat cu ultimul grup, la intoarcerea di Hava la Istanbul (16 ore) este o nimica toata...

Apropo de ore si intalniri. Am recomandarea cat se poate de serioasa sa va luati toate masurile incat sa ajungeti la ora fixata si anuntata. Orice intraziere este pe raspunderea fiecaruia, insotitorul de grup sau agentia neasumandu-si nici o responsabilitate ce decurge din nerespectarea orei de intalnire. Va spun la modul cel mai sincer, ca programul nu depinde de mine, eu doar armonizez orele noastre de intalnire cu cele ale excursiilor, debarcarilor etc. Am avut situatii in care intarzierea unor persoane a dus la pierderea de catre acestia a excursiilor optionale si implicit a banilor achitati. Degeaba sunt ulterior suparari, reprosuri, ca am ajuns la si 5 si trebuia sa ma asteptati. Nu, imi pare rau, regula in turism este foarte clara: insotitorul de grup comunica locul si ora de intalnire, iar participantii se conformeaza sosind cu mini 5  minute mai devreme. In nici un caz mai tarziu.

Apoi va spun ceva despre modalitatea de plata pe vas. Dupa imbarcare veti fi anuntati sa faceti un depozit (o garantie) in valoare de cca 250 EUR. Se poate depune numerar sau se poate garanta cu cardul de credit sau debit. Din aceasta suma vi se va scadea automat tips-ul pentru serviciile de cabina, bauturile pe care le veti consuma in timpul excursiei la baruri, la restaurant sau din minibar, cumparaturile din magazinele de pe vas (parfumuri, textile, etc). In ultima seara se regularizeaza si se achiat diferenta sau se restituie.

In cabine aveti prize de 220 V. Exact ca ale noastre, asa ca puteti folosi incarcatoarele direct, fara vreun adaptor.

Am facut recomandarea sa aveti bancnote mici, astfel incat sa puteti da tips-uri la ghizii locali, soferi. La fel ca peste tot, la sfarsit daca sunteti multumiti de serviciile lor, e normal sa lasati ceva.

Despre internet. Pe MSC de regula exista 3 tipuri de pachete de internet:

- 29 EUR - facebook + whatsapp dar fara voce, doar mesaj. 800 MB

- 60 EUR - websurf, whatsapp mesaj + voce, facebook, Email. 2000 MB pt 2 device-uri. Majoritatea din cei cu care am fost si anul acesta si anul trecut au optat pt acest pachet, impartindu-l in doua si tinand cont de limita de 1000 MB/pers

- 80 EUR - un pachet mai complex.

Va recomand sa aveti listat programul excursiei, serviciile care sunt incluse si care nu.

Avem in experienta Bella inclusa si cina la unul dintre restaurantele de pe vas. Este un loc in care ne putem intalni seara pt a socializa la masa. Tinuta este intr-un fel obligatorie, majoritatea celor care merg acolo sunt imbracati de seara. A nu se intelege black tie, dar nici pantaloni scurti sau trening.

La seara comandantului, tinuta este insa spre black tie, toata lumea merge imbracata elegant, fiind si un excelent prilej de a face fotografii in diferite locuri de pe vas.

Despre programul de seara: pe langa reprezentatiile din amfiteatru, care se desfasoara in 2 serii, exista si multe alte oportunitati de petrecere a timpului: ascultat muzica pe punte sau in unele cluburi, iar mai spre noapte dans in discoteca, club, punte. Multa lume se plimba, pe la magazinele de pe vas, altii pe punte, altii merg la cazino. Despre activitatile de pe vas ale zilei urmatoare puteti afla din revista care vi se lasa in fiecare seara in cabina. Va puteti alege individual, in grupuri mai mici sau mai mari ce doriti sa faceti. Eu nu intervin, nu recomand, nu vreau sa limitez sau sa induc o anumita optiune. Deci serile va alegeti singuri ce doriti sa faceti.

Insotitorul de grup are sa se ocupe in fiecare zi de ziua urmatoare, pt a se asigura ca totul va fi ok la debarcare, ca veti fi asteptati. La cina o sa va comunice mai multe amanunte, pentru a doua zi.

 :oops: Inainte de a va inscrie cititi informatiile de mai jos (cu click pe fiecare). Inscriindu-va in aceasta excursie intelegem ca le-ati parcurs si ati acceptat conditiile si regulile noastre:

•   Reguli pentru membrii clubului
•   De stiut – mai ales daca sunteti prima oara cu noi.
•   Conditii de participare in perioada COVID19
•   Rolul insotitorului de grup
•   Cum va informati ulterior rezervarii
•   Reguli in timpul calatoriei
•   Contract cu agentia de turism Bon Voyage
•   Renuntarea unilaterala la o excursie

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie
« Răspuns #1 : Joi, 04 Noiembrie 2021, 14:21 »
Pentru a nu aparea nici o confuzie sau neintelegere, am operat modificarile anuntate ieri de MSC si ca rezultat schimbarea de tarif. Agentia va va transmite un Email care consemneaza schimbarile, explica si comunica modificarile. Si pe site am operat schimbarile, deci vacanta apare acum cu toate detaliile actualizate.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #2 : Luni, 15 Noiembrie 2021, 13:36 »
Am revenit aici, cu flimul ultimelor zile si comunicarile finale in ceea ce priveste aceasta excursie.

1. Pentru ca nu am primit de la toti participantii la timp raspunsurile privitoare la schimbare, am confirmat cu intarziere oferta Air France pentru modificarile de zbor, pierzand astfel rezervarea. Asa ca a fost nevoie sa o luam de la capat, solicitand inca o data sa ni se aprobe mutarea zborului de intoarcere, de pe Point a Pitre, pe Sint Maartin.

2. La a doua solicitare am primit acceptul de mutare, dar ni s-a comunicat ca intre timp zborul din 19 decembrie Sint Maartin - Paris este full, nu mai sunt locuri. Deci acceptul era inutil, nu-l puteam folosi.

3. Singura varianta ramasa era sa folosim ruta intiala, dar cu 2 zboruri intre insulele Guadelupa si Sint Maartin (dus si intors). Dupa 2 zile de cautari, intr-un final am gasit locuri pentru intreg grupul pe zborurile dintre insule (la un tarif urias pentru distanta parcursa, dar asta e, ne-am asumat rezolvarea...). Dar cand ne linistisem si am spus "gata, am rezolvat!", la emiterea biletelor individuale, am vazut ca nu ne apare segmentul Bucuresti - Paris.

4. Am apelat si la o agentie partenera, specializata pe ticketing, rugandu-i si pe ei sa incerce. Nu au reusit nici ei, dar intre timp am aflat motivul: zborul de seara Paris - Bucuresti si cel de dimineata Bucuresti - Paris (de care aveam noi nevoie) s-a suspendat. Echipajul de bord care se cazeaza la Bucuresti a comunicat ca le este teama datorita situatiei epidemiologice din Romania sa stea peste noapte la Bucuresti.

5 Am cautat solutii si dupa noi cautari, am ajuns sa alegem o varianta in care sa fie inclus KLM partnerul Air France: zborul initial Bucuresti - Paris se va face din doua segmente: Bucuresti - Amsterdam si Amsterdam - Paris. Nu punem mana pe bagajele de cala, acestea sunt preluate la Bucuresti si le ridicam la Point a Pitre. Inapoi, am vazut ca zborul de Paris exista in sistem , inseana ca masura cu suspendarea este doar temporara. Ni s-a spus ca este posibil chiar sa se revina si sa s repuna zborurile asa cum erau initial si atunci o sa ni se emita alte bilete.

6. Pentru a va da ragazul sa respirati la coborarea de pe vas si sa va bucurati de Sint Maartin, o insula minunata, am rezervat din banii agentiei, o noapte de cazare suplimentara (19/20 decembrie) la un hotel de 4* (nu este inclus micul dejun). Altfel coborati de pe vas ar fi fost nevoie sa faceti excursia de pe insula in goana, pentru a ajunge la zborul dintre insule si apoi sa va conectati cu cele 2 internationale, de intoarcere. Era o zi chiar exagerat de plina, asa ca am ales sa ne coste in plus ceva, dar sa va putem oferi o zi linistita, inainte de zborurile spre casa.

Acum zborurile de pe forum sunt cele corecte, incep in cateva minute sa fac schimbarile si pe site.

Deci ca schimbari de la ultima comunicare:

-  biletele de zbor sunt emise individual (pentru toate zborurile, inclusiv cele zonale), avem deja codurile de rezervare. O sa le primiti din vreme pentru a putea face check in-ul. 

- perioada este acum 10/12/2022 - 21/12/2022 in loc de 10/12/2022 - 20/12/2022.

- aveti o zi de cazare in plus la Sint Maartin.

- zborurile internationale sunt acum aceleasi, dar cu diferenta de o zi

- este inclus un zbor zonal in plus: Sint Maartin - Guadelupe.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #3 : Joi, 18 Noiembrie 2021, 19:09 »
In urmatoarele 2 zile, am sa va transmit un material informativ despre:

- testare PCR pentru imbarcarea pe vasul de croaziera
- documentele si formularele pe care trebuie sa le pregatiti pentru intrarea in Guadelupa si Sint Maarten

Doresc sa le transmit din vreme, sa aveti timpul necesar pentru a le pregati.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #4 : Vineri, 19 Noiembrie 2021, 15:22 »
Asa cum am promis, va transmit din timp ceea ce trebuie sa pregatiti OBLIGATORIU pentru a fi admisi in:

•   Paris (Franta)

•   Guadelupa

•   Saint Maarten, la sosirea din Guadelupa Conditii de calatorie San MAarteen:https://stmaartenehas.com/travel-requirements/

•   Vasul de croaziera Conditii de imbarcare MSC Cruises:https://www.msccruises.com/en-gl/Travel-Requirements-Caribbean-Antilles.aspx

•    Saint Maarten (la intoarcerea vasului de croaziera):

Va recomand sa va pregatiti din vreme toate documentele solicitate, sa nu lasati pe ultimele zile si in nici un caz pe momentul intalnirii cu Gabi pe aeroport, pt atunci va fi prea tarziu.

Pentru a va fi mai usor sa bifati ce aveti si ce mai trebuie facut, afisez mai jos lista cu ceea ce trebuie sa aveti la voi:

-   pasaport

-   certificat european de vaccinare listat si salvat in telefon (nu doar QR ci intreg textul)

-   asigurare medicala in engleza*

-   rezultat negativ test RT PCR (din nas nu din saliva) - nu mai vechi de 72 de ore fata de imbarcare.**

-   declarație pe proprie răspundere, pentru intrarea in Franta prin care cel care completeaza atestă că nu prezintă simptome de COVID-19 și nu are cunoștință să fi fost caz contact. Declarația poate fi descărcată de pe pagina de internet a Ministerului de Interne francez: aici[/b]

-  declaratie pe propria raspundere pentru intrarea in Guadelupa. Descarcati si completati:  aici.

-  application form  pentru sosirea pe calea aerului in Saint Maartin (din Bucuresti - Paris - Guadelupa - Sint Maarten) : trebuie sa o completati online si sa primiti pe Email confirmarea. Salvata sa o prezentati la imbarcare: https://stmaartenehas.com/application-form/

- application form pentru sosirea cu vasul de croaziera in Sint Maarten: completata online si salvata sa o prezentati la imbarcare: https://stmaartenehas.com/application-form/

*Asigurarea medicala:  mandatory Covid-19 insurance policy to embark, covering against COVID-19 related risks, i.e cancellation, interruption, repatriation expenses, quarantine, medical assistance and related expenses, as well as hospitalization. Before finalizing a reservation, it is possible to add to the cruise the MSC COVID-19 Protection plan for Winter 21/22 cruises on this website. A proof of the specific COVID-19 coverage insurance policy - which must be in one of the following languages: English, Italian, German, French or Spanish - must be presented at embarkation or boarding will be denied. Adica: este obligatorie pentru a putea urca pe vas si trebuie sa fie in una dintre limbile de circulatie mondiala (engleza, italiana, germana, franceza sau germana). Trebuie sa acopere riscul de covid, de repatriere, de carantina, de cheltuieli de asistenta medicala, de spitalizare.

** Aveti nevoie de rezultat negativ test PCR pentru imbarcarea pe vasul de croaziera, efectuat cu maxim 72 ore inainte de urcarea pe vas. Asta inseamna ca trebuie facut cel mai devreme in 09.12.2021 ora 16:00.
Exista optiunea sa il faceti in Guadelupa, pe aaeroportul din Paris sau la noi in tara, inainte de plecare. Am discutat in Guadelupa si este greu si riscant. Pe aeroportul din Paris stati prea putin pentru a face testul. Asa ca a ramas sa-l faceti in tara. Unde? Daca aveti centre unde cunoasteti pe cineva si sunteti siguri ca optineti rezultatul pana la imbarcare (ora 06:00 dimineata) ok. Daca nu, eu va spun cum as proceda si din toate analizele este optim.

Pe aeroport exista un centru de testare PCR https://www.synlab.ro/informatii-pacienti/primul-centru-de-testare-covid-19-in-aeroport-henri-coanda.html. Daca mergeti in data de 09.12.2021 in jur de 16:00 -17:00 (este posibil sa aveti nevoie de programare) rezultatul o sa-l primiti in 6 ore, deci in jur de 22:00 - 23:00. Il salvati in telefon, il listati la receptia hotelului (care sunteti in tranzit) si totul e ok, plecati cu gandul eliberat de test. Ei spun asa: rezultatul la testul RT-PCR COVID-19 este emis în maxim 6 ore de la recoltare, dar evident ca trebuie sunat individual, programat si asigurat ca va fi gata.

Important. Conform unei reglementari existente pe insula Sint Maarten (care va exlicam in prezentarea excursiei ca este impartita in doua teritorii, unul care tine de Regatul Tarilor de Jos (Olanda) si unul care tine de Franta) este nevoie ca la imbarcarea in avion sa aveti un test PCR, indiferent ca se pleaca spre Guadelupa sau direct catre Franta. Deci este nevoie, ca in a doua zi, atunci cand sunteti pe mare sa mergeti la receptia vasului si sa va programati pentru un test PCR. Am vazut ca este posibil acest serviciu, contra-cost. Considerati ca ar fi ideal ca valabilitatea lui sa fie 72 de ore de la imbarcarea din Guadelupa spre Franta. Deci testarea sa fie facuta cel mai devreme in data de 17 decembrie seara la 22:00.

Am venit in ajutorul vostru, citind si informandu-ma pentru momentul acesta. Este posibil sa apara schimbari, desi este putin probabil. Este bine sa urmariti link-urile transmise.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #5 : Vineri, 26 Noiembrie 2021, 17:37 »
Las tot blocat pentru discutii acest topic, pentru a ma asigura ca toata lumea gaseste usor si citeste informatiile mele. Daca aveti intrebari, eu sunt conectat 100% la aceasta excursie, imi puteti scrie pe Email pe office@singlescamp.ro sau daca e ceva mai urgent ma puteti suna fara probleme intre 09:00 - 18:00.

Vreau sa va ajut cat pot eu mai mult pentru a nu va stresa pt plecare de documente, teste, etc.

Pentru ca este cel mai important lucru pt plecare, va spun de testul PCR de care o sa aveti nevoie la imbarcarea pe vas si care va mai poate fi solicitat.

Cei de la MSC ne-au anuntat o schimbare a felului in care masoara intervalul de valabilitate de 72 de ore, nu mai este fata de ora de imbarcare ci fata de ora de plecare a vasului din port. Ori aceasta este 21:00. Deci testul trebuie facut cel mai devreme la ora 21:00. (initial va spuneam de 16:00 - 17:00).

Cea mai buna solutie pe care am gandit-o este sa mergeti toti impreuna la ora 21:00 pt efectuarea testului ( :oops: ora de pe rezultat nu are voie sa fie mai devreme de ora 21:00 pt ca puteti avea probleme la imbarcare).

Am discutat la Centrul de recoltare Milena de pe aeroport si ne poate programa pe toti la 21:00. Rezultatul vine dupa 6 ore, in engleza si printat, deci la ora 03:00 dimineata, atunci cand aveti intalnirea pe aeroport pt imbarcare.

Insotitorul de grup se cazeaza la Hotel Otopeni, foarte aproape de Henri Coanda. Am sa aranjez acolo sa fiti transferati la aeroport, la 20:30 si sa fiti adusi inapoi imediat dupa testare. Deci cine sta la hotel este super, cand revine intra direct la odihna. cine e din Bucuresti, isi poate lasa masina in parcarea hotelului o ora pana se face operatiunea de dus - intors de la testare.

Deci pt cine imi raspunde pana luni la Email-ul pe care-l transmit maine ca vrea sa faca testarea in felul acesta, am sa fac eu programare pe aeroport.

Acum despre formulare. Veti avea de completat:

1 - declaratia pt Paris
2 - declaratia pentru Guadelupe
3 - declaratia pentru Sint Maarten
4 - declaratia pentru urcarea pe vas.

Declaratiile 1, 2 si 4 se completeaza pe formulare listate, deci de mana, doar declaratia 4 trebuie completata online.

Din agentie ati primit pe Email declaratiile 1 si 2, le puteti lista si completa, sa veniti cu ele gata pe aeroport.

Declaratia 3, cea online se completeaza online si trebuie facuta cu 72 de ore inainte (mai repede nu va lasa). O sa intrati in Sint Maarten pe data de 12:00 ora 11:20, deci doar incepand cu data de 09.12.2022 ora 12:00 veti putea completa aceasta declaratie: https://stmaartenehas.com/application-form/ Rezervati-va atunci timp, pentru a fi siguri ca pana seara primiti confirmarea si o puteti lista. Incepand cu acea ora eu am sa fiu online cu voi, cine are nevoie de indrumare sa ma sune si parcurgem pasii impreuna.

Declaratia 4 se afla atasata de biletul de croaziera. Gabi o sa le aduca la aeroport si aveti timp sa le completati pana la imbarcarea pe vas.

Acum hai sa vedem ce completam.

1. Declarație pe proprie răspundere, pentru intrarea in Franta prin care cel care completeaza atestă că nu prezintă simptome de COVID-19 și nu are cunoștință să fi fost caz contact. Declarația poate fi descărcată de pe pagina de internet a Ministerului de Interne francez: declarație pe proprie răspundere, pentru intrarea in Franta prin care cel care completeaza atestă că nu prezintă simptome de COVID-19 și nu are cunoștință să fi fost caz contact. Declarația poate fi descărcată de pe pagina de internet a Ministerului de Interne francez: aici[/b]. Arata asa:


I, the undersigned,.......Nume prenume....................................................
Mr/Mrs: .........
Born on: .de completat unde v-ati nascut............
Nationality:Roumain
Residing at:...de completat unde stati...............

Initial place of origin (city/country): Romania

Final destination (city/country): France DOM, Guadeloupe, Point a Pitre

✅  I hereby declare on my honour that I have not had any of the following symptoms during the last 48 hours:
-   Fever or chills;
-   Cough or aggravation of my usual cough;
-   Unusual fatigue;
-   Unusual shortness of breath when I speak or make the slightest effort;
-   Unusual muscle aches and/or pains;
-   Unusual headaches;
-   Loss of taste or smell;
-   Unusual diarrhoea.

 ✅ I hereby declare on my honour that I have no knowledge of having been in contact with a confirmed case of COVID-19 during the last fourteen days prior to departure.

Done in ____Bucuresti________________, on __09__ / 12____ / 2021

Signature

Aici semnati

Revin cu celelalte 2 formulare in postarea urmatoare.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #6 : Vineri, 26 Noiembrie 2021, 17:51 »
Declaratia 2, pt intrarea in Guadeloupe. Documentul transmis arata asa:


ATTESTATION RELATIVE A UN DÉPLACEMENT AÉRIEN OU MARITIME
A DESTINATION DE LA GUADELOUPE
Attestation à présenter par tout passager en provenance de France métropolitaine, ou d’autres territoires (hors Saint-Martin,
Saint-Barthélemy et Martinique), en application des décrets n° 2020-1262 du 16 octobre 2020 modifié et n° 2020-1310 du 29
octobre 2020 modifié, prescrivant les mesures générales nécessaires pour faire face à l’épidémie de covid-19 dans le cadre de
l’état d’urgence sanitaire et de l’arrêté préfectoral n° 2021-088 CAB/BSI du 16 avril 2021
Partie à compléter par le passager (toutes les mentions sont obligatoires):
Je soussigné(e),
NOM : ……………Numele de familie………………………………………..…………………………………………………………………………
PRÉNOM(S) : ……………Prenumele…………………………………………………………………………………………………………
DATE DE NAISSANCE : ………data nasterii…………………………………………………………………………………………………..
LIEU de NAISSANCE : ……………unde v-ati nascut……………………………………………………………………………………………….
NATIONALITÉ : …………….…Roumain………………………………………………………………………………………….. ……….
ADRESSE en GUADELOUPE : Hotel Langley Resort Fort Royal,  Deshaies, Guadelupa
………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………………………….
TÉLÉPHONE FIXE en GUADELOUPE: …+590 590 68 76 70……………………………………………………………………………………..
TÉLÉPHONE PORTABLE :. ……………………numarul de telefon cu prefixul RO in fata (+40).………………………………………………………………………………..
AÉROPORT de DÉPART : …OTP Henri Coanda Otopeni Bucuresti………………………………………………. …………………………………………………...
NUMÉRO de VOL : ……KL 3574 (avec conexion on Amsterdam et Paris KL 1372 et AF 1341…………… ………………………………………………………………………………………..
NUMÉRO DE SIÈGE ……locul, dupa check in…………………….…………………………………………………………………………………..
N° de PASSEPORT ou CARTE IDENTITÉ :…numarul pasaportului………………………………………………………………………………….
DATES EXTRÊMES DU SÉJOUR : ……12/12/2022………………………………………………………………………………………..
Je déclare sur l’honneur voyager pour le motif suivant :
 motif impérieux d’ordre professionnel ou familial ;
 motif de santé relevant de l’urgence ;
 motif professionnel ne pouvant être différé.
Précisions (joindre les documents justificatifs) : …nu completati…………………………………………………………………………… a
- Je confirme que je ne présente pas de symptôme d’infection à la covid-19.
- Je confirme qu’à ma connaissance, je n’ai pas été en contact avec un cas confirmé de covid-19 dans les quatorze
jours précédant le vol.
- J’accepte qu'un test ou un examen biologique de dépistage virologique de détection du SARS-CoV-2 puisse
être réalisé à mon arrivée.
- Je m’engage à respecter un isolement prophylactique de 7 jours, à compter de mon arrivée en
Guadeloupe*
- Je m’engage, si j’ai plus de 11 ans, à réaliser un examen biologique de dépistage virologique permettant la
détection du SARS-CoV-2 à l’issue de ces 7 jours d’auto-isolement.
 * Il est possible de suspendre de manière temporaire cet isolement prophylactique pour les motifs suivants :
• déplacement pour des achats de première nécessité (achats alimentaires, achats d'autres produits essentiels),
• consultation ou modalités d'ordre médical (visite médicale, rendez-vous hospitalier, test PCR, achats de médicaments...),
• convocation, audition ou invitation, formulée par l'autorité administrative ou judiciaire.
Plateforme d’information/orientation de l’agence régionale de santé (7j/7 ; de 8h à 18h) : 05 90 99 14 74
Fait à…………ziua…………….., le ….../...…./2021..
 Signature

semnati

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #7 : Sâmbătă, 27 Noiembrie 2021, 15:12 »
M-am oprit deocamdata, nici nu pot trimite un Email fara sa mai aflu un raspuns pe care nu o sa-l pot primi decat luni dupa amiaza. Eu sunt la birou, lucrez 100% pentru aceasta excursie.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 10 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #8 : Luni, 29 Noiembrie 2021, 16:27 »
Revin acum, mi-as dori sa cred ca nu mai apare ceva care sa necesite eforturi organizatorice suplimentare, financiare si de timp. Incerc sa fiu cat se poate de scurt, pentru a intelege la ce lucram de 3 zile si ce a determinat decizia de a evita Guadelupe.

Dupa ce am trecut cateva obstacole organizatorice si am crezut ca totul s-a asezat pe fagasul normal, urmarind (cum facem de fiecare data cu destinatiile in care se pleaca) Guadelupe am vazut ca exista miscari de protest impotriva masurilor de impunere fortata a vaccinarii, de concediere a personalului medical si a pompierilor nevaccinati, de inchidere a scolilor si de interzicere a intrarii vaselor de croaziera (esentiale pentru supravietuirea economica si financiara a insulei). Si din pacate ingrijorarea noastra a crescut, pe masura ce zilele treceau pt ca ceea ce parea la inceput un foc de paie (la fel cum se intampla in majoritatea tarilor din lume), miscarea de protest care dureaza de vreo 14 zile, a capatat forme violente saptamana trecuta atat in Guadelupa cat si in Martinica. S-au instalat baraje, baricade, intrerupandu-se practic fluxul rutier. Comunitatile litorale, la fel si hotelurile care au iesire la mare au adoptat transportul pe mare, aeroportul oferind posibilitatea de a iesi foarte usor la apa.

Am luat legatura cu hotelul in fiecare zi, am solicitat informari de la site-urile lor de stiri, incercand sa intelegem ce se intampla, care este adevarul si situatia din teren. Hotelul ne-a comunicat de fiecare data sa fim linistiti ca vom fi asteptati in aeroport de un delegat care ne va conduce la ambarcatiune si intr- o ora o sa a fim pe calea apei la ei. Poate ca daca era un zbor care ajunge dimineata as fi inclinat 50% spre aceasta varianta, dar voi ajungeati acolo la 18:30. Pana luati bagajele pana una alta, mai repede de ora 20:00 nu ajungeati in ambarcatiune. In alte circumstante ar fi fost interesant, romantic, placut sa vedeti apusul din salupa, dar in conditiile actuale, v-as fi creat griji si emotii. In framantarea aceea, sambata cand urma sa va transmit Email-ul cu informatii, m-am oprit si am povestit si cu Samiza, pentru a lua o decizie: continuam cu Guadelupe, sperand ca vizita ministrului francez de DOM si a 1000 de soldati antitero vor linisti situatia, sau renuntam si cautam solutii.

Nu am cumapanit mult, am considerat ca oricat ne-ar costa aceasta schimbare, nu echivaleaza cu emotiile si posibila voastra expunere la ceva ce nu putem controla de aici. Hotelul din Guadelupe nu ne-a raspuns la cererea de amanare, schimbare, sau eventual refund. Am scris, am sunat, dar cei de la receptie mi-au promis ca directoarea o s-o faca dupa ce apele se linistesc. Nu prea cred...dar asta e problema noastra, din agentie. O sa vedem daca vreodata putem recupera ceva din banii aceia.

Singura posibilitate pentru a ajunge la timp si in siguranta pe vasul de croaziera era sa gasim zboruri continue pana pe Sint Maarten, pentru a nu fi nevoiti sa dormiti in Guadelupe. Nu am gasit in 10 decembrie nimic si nici in 11 decembrie, pentru ca zborurile intre insule sunt de zi, nu de seara. Deci ar fi trebuit sa ramaneti pe aeroport, dupa atatea ore de calatorie, pana dimineata la primul zbor. O varianta cat se poate de neplacuta, asa ca am cautat ceva direct. Pe 10 decembrie nu am gasit, in schimb pe 11 decembrie am avut noroc sa gasesc 16 bilete, exact cate aveam noi nevoie. Le-am achitat diferenta celor de la Air France - KLM desi ar fi putut intelege situatia si acum rezervarile sunt active, urmeaza sa primesc biletele.

Deci in concluzie, (pt ca m-am lalait mult cu explicatiile), iata care sunt schimbarile:

- nu mai stam in Guadelupe 10/12 decembrie, ci mergem direct in Sint Maarten si dormim acolo 11/12 decembrie
- plecam mai tarziu cu o zi, ceea ce pe de o parte ne ajuta cu testul PCR. Sambata am primit de la MSC un Email care ma anunta ca dupa noile reglementari se ia in considerare fusul orar si se considera ora de plecare din port, care nu mai este 21:00 ci 23:00. Deci putem face testul in data de 10.12.2021 la ora 19:00 fara probeme
- tot dupa noile reglementari s-a transmis ca nu mai e nevoie de testare pe vas, decat la debarcare, asta pt zbor.
- am rezervat un hotel in Sint Maarten situat la cea mai frumoasa plaja din Caraibe: Orient Bay. Cu siguranta ca o sa va placa foarte mult acolo. Hotelul se numeste Esmeralda Resort si este superior ca si clasificare, (la fel ca si cel de la intoarcerea din croaziera) fata de cel din Guadelupe:  https://www.esmeralda-resort.com/
- referitor la zboruri: in loc de 3 zboruri internationale + 1 zbor intre insule, pentru a ajunge la Sint Maarten veti avea doar doua.
- la Paris este nevoie sa schimbati aeroportul (asa cum era planificat prima si prima data) dar nu va faceti griji, insotitorul de grup va primi de la noi toate indicatiile pentru a va conduce pe Orly.

Vreau sa va spun ca am facut inca o data toate eforturile (indiferent de costuri) pentru a repune pe linia normala aceasta vacanta. Si chiar daca poate pare o aventura, faptul ca am urmarit mereu, am anticipat, ne-am ocupat cu toata atentia si responsabilitatea, am adus-o intr-o forma de vacanta fara griji. Asa ar trebui sa o percepeti. Daca plecati cu ganduri ca ce va fi cum va fi, va stricati vacanta.

Am intrebat daca vasul a ajuns in port (el a avut o calatorie transatlantica) si am fost informati ca da, acum este in portul din Sint Maarten. Se pregateste pentru primul grup de Caraibe din acest an, care o sa plece pe data de 5 decembrie. Atsmofera pe vas a fost una foarte faina, nu au fost nici un fel de incidente, totul a decurs normal, luma s-a distrat, a dansat, a baut, ca intr-o croaziera. A fost putina lume, dar in general la croazierel lungi asa este. Nu stiu cum va fi la voi. Sunt membru al grupului MSC Seaview Transatlantic 2021 asa ca va pot arata un filmulet postat din unul dintre participanti:



Va recomand sa-l urmatiti asa intrati in atmosfera si lasati gandurile de o parte!

Acestea au fost stirile, acum lucrez sa fac modificarile pentru a nu crea nici o confuzie, iar apoi ma ocup sa va transmit un Email pentru plecare. Seara aceasta o sa ajunga la fiecare.  :)


Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #9 : Marți, 30 Noiembrie 2021, 09:27 »
Am transmis aseara tuturor celor care participa la aceasta excursie, un Email informativ. Daca nu l-ati primit, scrieti-mi pe office@singlescamp.ro Este foarte important de parcurs si de notat ceea ce scrie acolo.

Celor care deja mi-au raspuns, le-am transmis biletele de avion. Urmeaza ca pe masura ce-mi trasmiteti raspunsul sa va trimit si celorlalti biletele.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #10 : Joi, 02 Decembrie 2021, 08:08 »
Pentru forumularul (declaratia) de Sint Maarten.

Se poate completa cel mai devreme cu 3 zile inainte de a ajunge acolo. Deci pe data de 08.12.2021.

Daca accesati link-ul: https://stmaartenehas.com/application-form/ o sa vi se deschida un formular ca acesta:



Atentie, este doar prima pagina si nici aceea completa (am luat-o cu printscreen si nu a incaput intreg formularul).

Parcurg acum mai jos ce este nevoie sa completati pe aceasta prima pagina:

Passport number..............................(numarul pasaportului)
Date of issue....................................(data eliberarii pasaportului zi-luna-an) dd-mm-yyyy
Country issued..................................(tara care l-a eliberat)
First name........................................(prenumele)
Last name.........................................(numele de familie)
Gender..............................................Male (barbat) Female(femeie) MaleFemale
Date of birth......................................Data nasterii (ziua-luna-anul) dd-mm-yyyy
Place of birth.....................................Locul in care v-ati nascut (orasul, tara)
Nationality.........................................Romanian
Permanent address..............................Domiciliul (strada, numarul)
City...................................................Orasul in care locuiti
ZIP....................................................codul postal
Country of residence............................Tara in care locuiti
Hotel in Sint Maarten: 11/12.12 - Esmeralda Resort 4*.
Private address in Sint Maarten: PO 5141 44 Main Street Baie Orientale, Saint martin 97150
Phone number:...........................numarul de telefon pe care il aveti in vacanta
Your Email address: adresa de Email (verificati sa fie corecta pt ca acolo veti primi confirmarea)
Retype your email address: adresa de Email (reintroduceti adresa).

TRAVEL INFORMATION
Travel method: Air Travel
Did you visit other countries in the past 14 days prior to your departure? Ati vizitat si alte tari in ultimele 14 zile? Alegeti Da sau NU: YesNo
Did you visit other countries in the past 14 days prior to your departure? is required
Date of arrival in Sint Maarten
dd-mm-yyyy
Date of arrival in Sint Maarten is required: 11-12-2021
Date of departure from Sint Maarten: 12-12-2021
dd-mm-yyyy
The Date of departure from Sint Maarten field is required unless field 40 is in sx
Number of nights in Sint Maarten 2

In continuare vad ca mai sunt 2 pagini, dar pentru ca personal nu pt completa, nu vad ce cuprind.

Una este referitoare la testul PCR, dar la momentul actual, venind din Romania nu ar fi nevoie, asta daca nu cumva se considera tranzitul prin Franta: All travelers to Sint Maarten who are fully vaccinated are exempted from a COVID-19 test. The completed vaccination date cannot be older than one year, unless a booster shot has been administered before the ending of the one year term. The EHAS application must still be completed. The date of completion of vaccination must be submitted as well as valid proof of vaccination (official country vaccination card or QR code, full name and name, dates administered and batch number(s) of vaccine) from the country where the vaccine was administered. A received booster shot must be indicated in the appropriate field and proof thereof must be uploaded as well. Deci pt tarile in care nu sunt pe lista de risc, este suficient vaccinul.

Si ultima referitoare la Payment.

Daca nu va descurcati acolo, sunati-ma spunandu-mi ce contin acele pagini. Le parcurgem impreuna.

Nota: la Travel Requirments a aparut urmatorul anunt:

As of Monday November 29, 2021, all travelers who have visited one of the following African countries within 14 days prior to traveling to Sint Maarten will be denied entry: South Africa, Botswana, Lesotho, Eswatini, Zimbabwe, Namibia and Mozambique. (din tarile enumerate nu se primesc turisti)

As of Monday December 6, 2021, all fully vaccinated travelers from countries in the very-high risk category will be required to provide a negative 48 hr. PCR or a negative 24 hr. Ag test result. The following countries will be listed in this category the Netherlands, France, Germany, United Kingdom, Poland, Belgium, Denmark, Czech Republic, Hungary , Norway, Slovakia, Liechtenstein, Austria, Switzerland, Monaco, Bulgaria, Bolivia and Trinidad and Tobago. (cei care vin din tarile enumerate, vor trebui sa prezinte - chiar daca sunt complet vaccinati - si un test PCR 48 de ore)

Pana acum vad ca Romania nu este pe aceasta lista, dar Franta unde aveti tranzit este. Nu stiu cum se apreciaza tranzitul, nu exista date dar inclin sa cred ca va fi nevoie sa introduceti datele de test in formular. Daca faceti testul in data de 10.12.2021, va incadrati in cele 48 de ore solicitate.

The application must be completed in order to be processed. This includes proof of a negative COVID-19 test result, information on the vaccination status (including official proof of completed vaccination in case fully vaccinated) and the purchase of the mandatory COVID-19 insurance in case required. Children must have the online health form filled out by their parents. Provide a working personal email address on which you are reachable.

All incoming passengers are subjected to temperature checks and other screening protocols and may be subjected to mandatory testing at their own expense. Failure to comply with the screening at the Health Check Point upon arrival will result in you not being cleared to enter St. Maarten and sent back to your originating country. If re-tested upon arrival you will be required to self-isolate or self-quarantine at your place of lodging/residence until the test results are known.
Applicants will receive confirmation of their accepted application. Non-completed applications will be automatically deleted within a day after the provided travel date.
If health authorization is pre-approved, you will receive a (printable) pre-authorization PDF via e-mail, which must be presented at check in and to the health and immigration authorities upon arrival. This PDF will also contain a QR code which will show the vaccination status and COVID test result when scanned. Keep the original rt-PCR or antigen test result and proof of vaccination always with you. Please check your spam/junk mail folder as well in case you haven’t received a response. If health authorization is not pre-approved, you will receive an e-mail informing you that health pre-authorization has been denied.

Referitor la tranzit am sa va informez dupa zilele acestea libere, de la Air France Romania.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #11 : Marți, 07 Decembrie 2021, 14:24 »
S-au emis biletele de croaziera, le-am primit acum o ora. Sunt intr-un proces de verificare in agentie, dupa care urmeaza sa fie transmise fiecaruia in parte. Am recomandarea si totodata rugamintea sa verificati biletul pe care o sa-l primiti pt ca orice ochi in plus elimina posibile greseli.

O veste buna: ne-a fost transmis faptul ca o sa primiti un credit de 100 euro/pers (200 euro/cabina) pe care-i puteti folosi in timpul croazierei, pt excursii optionale de exemplu. O sa vi se explice acolo mai multe. Ceea ce stiu este ca nu poate fi folosit pt plata tips-ului de 70 de euro.

Pana deseara o sa primiti biletele. Confirmati pe Email primirea.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #12 : Miercuri, 08 Decembrie 2021, 14:23 »
5 lucruri:

1. Referitor la acel cadou oferit de MSC. Pt a nu exista confuzii: este 200 de euro/cabina, nominalizat pe unul dintre cei doi cazati. Nu este mentionat separat 100 euro si 100 de euro pe biletul fiecaruia, pentru ca tot ceea ce tine de evidenta financiara este per cabina. Acolo pe vas, se va face distinctia.

2. Una dintre participante mi-a transmis pagina 2 din formularul de intrare in Sint Maarten, ceea ce am spus eu ca nu pot vedea si deci indica. Una dintre rubrici este referitoare la incarcarea documentului care atesta rezultatul negativ al testului. Nu stiu in acest moment, pana deseara cand Gabi o sa faca o simulare, daca se poate sari in aceasta faza de upload-ul documentului, iar incarcarea sa poata fi facuta ulterior, cand primiti testul. Daca nu se poate sari, este nevoie sa devansam ora de testare, pentru a avea timpul necesar de procesare a formularului. O sa fiti anuntati maine dimineata, ma refer la cei inscrisi la testul de pe aeroport.

3. Tot de la participanta care m-a contactat am aflat ca formularul nu permite incarcarea mai multor hoteluri, ci doar a unuia singur. Am operat schimbarea, acum apare modificat, outeti folosi modelul pe care l-am postat.

4. Ultima pagina este referitoare la payment. Banuiesc ca este vorba de asigurarea de sanatate pe care autoritatile de acolo o cer luata de la ei in situatia in care stati mai mult de 24 de ore in Sint Maarten, dar in cazul grupului vostru nu e cazul pt ca stati mai putin de 24 de ore pana la imbarcare.

5. Transferul dintre aeroportul Charles de Gaulle si Orly va fi facut cu 2 microbuze. Gabi le-a rezervat si achitat, va fi nevoie sa-i achitati lui 300 euro/nr de persoane. Cca 20 de euro. Acest transfer mai putea fi facut cu trenul (dar trebuie schimbat intr-una dintre statii) sau cu autobuz public. Cum nu este foarte mult timp la dispozitie, pentru siguranta de a ajunge la timp m-am sfatuit cu Gabi si a ramas sa aveti un transfer privat, mai rapid.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #13 : Miercuri, 08 Decembrie 2021, 18:46 »
Am incercat sa completez impreuna cu Adriana, una dintre participante, formularul online de Sint Maarten. Nu am reusit, pt ca la pagina 2 se solicita fara posibilitatea de a sari peste sau ignora, detalii despre test, inclusiv incarcarea rezultatului.

Deci daca incercati sa completati formularul va veti lovi de aceasta situatie. Asta inseamna ca pt a-l completa veti avea nevoie de rezultatul negativ si asta  determina, pentru a avea timp suficient, sa mutam ora de intalnire pentru testarea din 10 decembrie, din 19:00 in 13:30.

Va intalniti cu Gabi la 13:30 mergeti impreuna la aeroport, faceti testul, iar rezultatul trebuie sa vina in maxim 6 ore, deci la 20:00 il veti avea pe Email sau cu posibilitatea de descarcare de pe site. Il descarcati in tf, il listati la hotel si apoi completati formularul de Sint Maarten. La ora 20:00 eu am sa fiu online, astfel incat sa mearga totul repede.

Pentru cei care nu merg la aeroport pt test. Sunati-ma pt completarea formularului, am vazut ca se mai deschid cateva ferestre si e nevoie sa va indrum ce sa scrieti acolo.

In data de 10:00 voi fi incepand de la ora 08:00 si pana la 22:00 la dispozitia voastra pt a va da tot suportul.

Offline admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 13224
Re: Croaziera Caraibe&Guadelupe 11 - 21 decembrie 2021
« Răspuns #14 : Vineri, 10 Decembrie 2021, 08:39 »
Check in-ul la zborul de Sint Maarten ar trebui sa fie deschis incepand cu astazi, ora 07:00. Se face aici:

https://wwws.airfrance.ro/check-in

Este posibil sa poata fi facut pentru ambele segmente: Bucuresti - Paris si Paris - Sint Maarten. Astept sa asist pe primul dintre voi, asa aflu si daca este posibil sau nu pt ambele.

Pentru formularul de Sint Maarten nu uitati ca sunt la birou, astazi nu ma misc de aici pentru a va putea da tot suportul. Am intalnit cateva lucruri pentru care cel mai probabil ca este nevoie sa va indrum.

Ce este important: in momentul in care ma sunati pt formular sa aveti pregatit:

- pasaportul
- certificatul de vaccinare salvat in PDF in calculator sau telefon
- rezultat test PCR in pdf salvat in calculator sau telefon

Cele doua documente trebuie incarcate pe site-ul celor din Sint Maarten.

Daca aveti la dispozitie doar telefonul, nu si un laptop sau calculator, poate e mai usor sa va completez eu, de la birou, dar in aceasta situatie am nevoie de la voi sa-mi transmiteti Email (aceiasi adresa pe care doriti sa primiti confirmarea de inregistrare Sint Maarten):
- certificatul de vaccinare in pdf
- rezultat test PCR in pdf
- numele si prenumele

Imi transmiteti, stam impreuna 10 minute la tf, pt a-mi furniza inca 2-3 informatii personale si apoi asteptati pe adresa de Email, confirmarea celor din Sint Maarten. Gabi s-a uitat pe forumuri si a spus ca lumea indica 1-3 ore necesar pt raspuns.

Nu uitati sa completati formularul de intrare in Franta, in zona metropolitana. Il aveti transmis pe Email. Daca nu-l gasiti scrieti-mi si vi-l retransmit.

Adresa mea de corespondenta: office@singlescamp.ro