Excursii si evenimente > Feed-back-uri, impresii, fotografii din excursiile si vacantele noastre
Alsacia si Elvetia. 2 - 10 august 2022
admin:
Mai revin odata inainte de plecare. La check in online mi-a aparut OBLIGATIVITATEA purtarii mastii FFP2 pe perioada zborurilor Lufthansa. Pe aeroport nu o sa aveti nevoie dar pe avion da, asa cum mentionam intr-un mesaj anterior, pe ultimele zboruri am intalnit aceasta obligativitate. Toata lumea purta, doar o romanca avea ceva de comentat, zicea ca ea face business si deci ea ar trebui sa fie tratata altfel. :idiot2: :tickedoff: Vai Doamne', cati prosti am intalnit in ultima vreme... :-[ :'( Si din pacate 2-3 ziceau ca sunt profesori la facultate. Vai de capu' studentilor cu astfel de specimene la catedra :'( ...Ne miram ca societatea asta arata asa cum o vedem astazi ??? ... Dar asta e alta treaba, nu mai discutam de lucruri rele ci doar de cele bune, ca doar plecam in vacanta! :dance: :thumbup: *|*
admin:
M-am intors in aceasta dimineata dintr-o vacanta cu oameni minunati, impreuna cu care am calatorit, am vizitat, am ras si mi-am petrecut trecerea pragului dintre 61 spre 62 de ani... :flori: Tare fain a fost, exact asa cum si-ar dori oricine sa se bucure de ziua lui, de vacanta. Cu oameni faini in jur, in locuri superbe.
Vremea a fost perfecta, ideala pentru vizitare, asa ca nu am ratat nimic, tot ce era programat am reusit sa vedem. Am urcat de doua ori la peste 3.000 metri, o data la Aiguille du Midi, la 3.600 metri si la Gornergrat, la 3.100 metri. Vizibilitate perfecta in amandoua zile, asa ca ne-am putut bucura de panorame de vis spre varfurile Mon Blanc (4.810 m) si Dufour (4.634 m), aflate la doar o aruncatura de bat de noi.