Forumul celor nou intrati > Prezentare nou intrati
Noi cei vechi ne-am prezentat aici. Fa-o si tu!
Daniela_Munteanu:
Bună,
Sunt Daniela, din Tulcea, sunt nou intrată, îmi plac călătoriile, sunt veselă dar echilibrată și sper ca, începând cu acest an, să îmi fac timp și pentru mine. Felicitări administratorilor, am parcurs condițiile acestui site, grup de călătorii, și sunt convinsă că voi parte de clipe minunate alături de voi.
Valentina Tudorache:
:) La multi ani tuturor!!
Sunt nou nouta in acest grup. M-am inscris la evenimentul Drumetie de Martisor, din 27.02.2026. Sper sa fie la inaltime ;D.
Va doresc evenimente cat mai potrivite!
Alexandra Pantea:
La mulți ani!
An Nou fericit tuturor!
Sunt Alexandra, am 49 de ani și vă scriu din Târgu Mureș.
Sunt inginer, lucrez în domeniul gazelor naturale, single si mama unui băiețel de 7 ani.
Sufăr cronic de „microbul” călătoriilor. Indiferent daca sunt scurte sau lungi, de leneveală sau de explorat, ador s-o iau din loc și cred că, dacă aș avea 100 de vieți, aș călători în toate. Sufletul meu e mereu cu bagajul pregătit.
Îmi place să descopăr oameni, locuri și culturi noi. Se spune că am un vibe bun… teoria mea e ca energia noastră funcționează ca o oglindă și se aliniază natural cu vibe-ul oamenilor de care ne inconjuram.
Mă bucur că v-am descoperit comunitatea si sper ca in curand sa va descopar si pe o parte din voi. Am pus ochii pe weekendul de la Sighisoara.
PascuB:
Buna seara,
Sunt Bogdan, am 42 de ani și sunt din Arad.
Sunt nou intrat și mi-am luat vacanta Cheile Nerei si Cascada Beusnita cu transport propriu.
Mă bucur că fac parte din acest club și va doresc numai bine.
Bondreanu Ion:
Salutare tuturor!