Excursii si evenimente > Feed-back-uri, impresii, fotografii din excursiile si vacantele noastre

Delta si mare la Sulina! 15 - 19 iulie 2015

<< < (34/44) > >>

totoescua:
Bravo Diana , ce repede te-ai mișcat , in care pauza ? , doar eram mereu pe ape , ți-a ieșit cu mistrețul 😉😹

totoescua:
O vacanța frumoasa , deconectare totala , baterii încărcate la maxim si ce locație făina . Gazde excelente , am mâncat numai peste , as mânca in continuare numai peste dar cine sa-l gătească 😏😉

wonderland:
krondia, esti un adevarat corespondent de pe frontul SC. Transmisiunile tale... directe au fost minunate. Aproape ca am fóst acolo, in respiratia acelor locuri.  :thumbup: :kissing:

krondia:
Wonderland, ma gandeam ca mai sunt amatori de delta printre cei care nu au ajuns nici de data asta si poate aceste fotografii ii vor ajuta sa se decida mai usor. Mi-a fost mai simplu sa scriu dupa fiecare excursie, acum am intrat deja in ritmul obisnuit si mai greu cu timpul.
Pentru mine a fost prima oara cand am ajuns in delta si mi-a placut foarte mult, sigur voi reveni.
Gazdele au contribuit mult la reusita acestei vacante, chiar au facut totul pentru ca noi sa ne simtim bine.
Conditiile de cazare au fost foarte bune si mancarea foarte bine gatita, pentru prima oara mi-a placut si mie ciorba de peste.
 Baietii care ne-au plimbat prin delta s-au straduit sa vedem cate ceva in fiecare excursie, au avut rabdare cu noi asa incat am putut fotografia in voie tot ce ne iesea in cale.
Nici noi nu am avut probleme cu tantarii, de ei ma temeam cel mai mult.
Ma bucur ca am fost in toate excursiile organizate, timpul a fost scurt dar am reusit sa ajung si la mare si sa vizitez si orasul.
Nu am avut timp sa ma plictisesc si asta mi-a placut.

admin:
Este foarte important ca oamenii sa-și lase impresiile, sa posteze fotografii...Pt cei care înca n-au ajuns, pt cei care vor sa știe cam ce înseamnă fiecare loc...

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

[*] Pagina precedentă