Scrise de noi > Articolele noastre

O eticheta ...pripita

<< < (3/6) > >>

guitarman:
Tot in aceeasi idee, vedeti si asta... kevin skinner - If Tomorrow Never Comes
sau asta... America's Got Talent 2012 - Tim Poe, Singer/War Veteran
sau asta... America's Got Talent 2013 Week 1 Auditions - Marty Brown
sau asta... America's Got Talent 2013 Audition - Jimmy Rose Kentucky Coal Miner and Marine Sings New Song
sau asta.... Denny Smith Tackles Wilson Pickett - THE X FACTOR USA 2013
sau asta... Neal E Boyd - America's Got Talent - HQ Full/Uncut Version - The Opus Movie
Va rog sa uramariti aceste clipuri... merita! Sunt extrem de relevante pentru subiectul abordat de Gigi in aceasta seara...
Oameni buni, nu va mai luati dupa aparente... descoperiti oamenii... puteti avea surprize absolut minunate!

admin:
Mi-am petrecut o jumatate de ora din dimineata ascultand melodiile acestor extraordinari...anonimi! Exceptional! Mi-a dat o stare de bine...asa ca acum pot incepe ziua! Go to work Gigi!

mar61r0@gmail.com:

--- Citat din: admin din Joi, 03 Aprilie 2014, 07:26 ---Mi-am petrecut o jumatate de ora din dimineata ascultand melodiile acestor extraordinari...anonimi! Exceptional! Mi-a dat o stare de bine...asa ca acum pot incepe ziua! Go to work Gigi!

--- Terminare citat ---
Buna dimineata tuturor. Desi nu postez atat de des, urmaresc cu interes ceea ce scrieti voi cei care aveti darul de a manui condeiul. Sunte teme, comentarii, reactii si puncte de vedere absolut interesante. Legat de eticheta pe care suntem tentati sa o aplicam - sau nu - cred ca un posibil raspuns se desprinde din poezia lui Octavian Paler ....
Avem timp pentru toate.
Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine,
avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,