Excursii si evenimente > Feed-back-uri, impresii, fotografii din excursiile si vacantele noastre

Sarbatoarea recoltei. Sibiel 28 – 30 septembrie 2012

<< < (7/72) > >>

Geta D:

--- Citat din: admin din Sâmbătă, 11 August 2012, 07:42 ---Geta, Dana, Caroline, mi-a spus Samiza - nu era vorba de voi, cei de care stia ca veniti sigur - ati anuntat participarea si cum pana acum nu ati avut nici o anulare sau retragere, erati deja pe lista de rezervari. Se referea strict la cei carora le-a trimis Email-ul de plata a avansului sau de anulare a inscrierii - mai noi sau dintre cei care aveau din alte actiuni anulari sau retrageri si deci de care nu era sigura de participare.

Cei vechi si care participati de regula la actiuni, sau chiar mai noi care dupa 2-3 excursii - nu aveti retrageri sau anulari - ati remarcat ca Samiza nu insista cu Email-urile de avans decat atunci cand evenimentul se apropie si trebuie platit integral. Pt voi platim noi, pt ca stim sigur ca ne recuperam ulterior banii. Sau in cazul acestei actiuni, rezervam un loc pt voi, cu toata convingerea ca o sa si participati.

Transmite din timp Email-ul de rezervare, este atenta si insista doar la cei noi sau care au deja renuntari. Pt ca de regula cei care au o renuntare, au sa o aiba si pe a doua si pe a treia. La un moment dat facea efortul si serviciul de a transfera banii de la o actiune la alta, ma refer la cele din tara, pana cand mi-a aratat in lista, unii plimbau banii prin 2-3 actiuni si tot nu participau. Atunci am luat decizia ca avansurile sa nu mai fie mutate de la o actiune la alta. Doar incurcau listele, contabilitatea si partea financiara a agentiei si pana la urma tot degeaba ca nu ajungeau nici in ultima optiune de tabara.

Problema la aceasta actiune si de aceea am si intervenit este ca inainte de plecarea in "luna de calatorie" trebuia sa stiu in linii mari unde suntem cu rezervarile. Sa postez ceva pe forum, cate locuri mai sunt, cine vine etc. Daca mai primesc sau eu sau Samiza Email-uri sau telefoane sa stim cate locuri libere mai sunt. Sa stim ce raspundem.

Locuri totale si maxime totodata sunt 40. Ar fi fost 42, dar o camera am retinut-o pentru prietenul meu pe care o parte il cunoasteti si care vine din America in 29.

Carnavalul si Sarbatoarea Recoltei sunt, alaturi de Revelion - cele mai importante evenimente anuale din Singles Camp. Pe deoparte pentru ca participa cel mai mare numar de membri Singles Camp - prilej ideal - pt cunoastere si formararea unor legaturi, pe de alta pt ca puncteaza niste momente ale anului. Toate trei sunt actiuni mai complexe, ies din sfera turisticului si de aceea necesita din partea mea o implicare totala si preorganizatorica si in timpul evenimentului. Partea de entertainment este esentiala, la fel cea de decor, de pregatire. Toate astea implica niste costuri, pe care le bugetez la o participare a 40 de persoane. Astfel de evenimente nu se pot face cu 20-25 de persoane, asa cum organizez de regula actiunile din tara, in primul rand pentru ca nu se poate optine efectul de petrecere dorit si in al doilea rand pt ca cheltuielile cu entertainmentul ar fi prea mari per persoana.

Pt cei care nu cunoasteti Sibielul - localul poate gazdui pana la 120 de persoane, deci in nici un caz nu poate fi vorba de supraaglomerare. 42 de persoane + Sibiul fac in total cca 46-47 de persoane, deci ultralejer ca spatiu.

Urmeaza ca in zilele urmatoare Samiza sa transmita tuturor celor inscrisi Email-ul de rezervare pt confirmare.
Multumim Gigi!  :kissing:





 

--- Terminare citat ---

danna n.:
Multumesc, Gigi! Abia astept sa ne revedem in formula extinsa la Sibiel! *|* *|* :dance: :dance:

Caroline:
Ca la Carnaval sa fie!  *|*

admin:
Eu astept cu emotii. Pt mine Sibielul este intotdeauna un examen. Una este organizezi ceva in afara locatiei tale si una la tine. Acolo iti dai intreaga masura a ceea ce stii sa faci. Daca acolo la tine acasa nu iese bine, atunci...

Emotiile sunt insa vecine cu nerabdarea sa va am ca oaspeti. Acolo ma simt grozav de bine cand va primesc si ma simt ca si cand mi-ati intra in casa.

Anul asta asa cum va spuneam ma gandesc la ceva diferit si fata de anul trecut si fata de carnaval. Vedem...

collin_pow:
Am achitat avansul si voi achita si restul pe 1-3 septembrie cand voi reveni in tara. Pana atunci nu voi putea verifica forumul dar in principiu sunt gata sa ma asociez cu oricine din Bucuresti in vederea drumului pana la locatie. Si sub orice forma ( nu sunt alergic la nici un mijloc de transport incepind cu avion si terminind cu caruta sau zbor pe matura:)Voi fi capabil sa comunic pe temele acestea abia dupa 15 septembrie cand ma voi intoarce din calatorii drept pentru care daca ma poate lua in calcul cineva in orice varianta sunt disponibil pentru discutii la adresa radu@crame.ro Va doresc tuturor zile frumoase pana la revedere!

Navigare

[0] Indexul de Mesaje

[#] Pagina următoare

[*] Pagina precedentă

Du-te la versiunea completă